SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twentse Vlag
Informatie over Twente:
Twente is een landstreek in het oosten van Nederland, die het oostelijke deel van de provincie Overijssel
omvat, evenals het tot Gelderland behorende Rietmolen. In het westen en noorden grenst het aan de
eveneens Overijsselse streek Salland (waarbij de Regge bij Nijverdal de grens vormt), in het zuiden aan de
Achterhoek (provincie Gelderland), in het zuidoosten aan de Duitse Kreis Borken en in het oosten en
noorden aan de eveneens Duitse Grafschaft Bentheim, waar de Dinkel als natuurlijke grens wordt
beschouwd.
Waar komt de naam Twente vandaan:
In oude geschriften is Twente achtereenvolgens terug te vinden als Tuianti (797), Tueanti (799), Thuehenti
(851), Tuente (11e eeuw) en tenslotte Twente of Twenthe. Voor de herkomst van deze naam zijn twee
theorieën gangbaar. De eerste en oudste gaat terug tot de 16e eeuw toen men Twente identificeerde als het
woongebied van de Germaanse stam de Tubanten die bekend was uit de Romeinse oudheid. De tweede
theorie is gebaseerd op de gelijkenis tussen de namen Twente en Drenthe. Zoals de naam Drenthe is
afgeleid van het telwoord drie, denkt men dat Twente is afgeleid van het woord twee. Vóór de elfde of
twaalfde eeuw grensden de gouwen Drenthe en Twente nog aan elkaar.
Geschiedenis:
De geschiedenis van Twente voor de vroege middeleeuwen is slechts fragmentarisch bekend. Er zijn vele
bodemvondsten gedaan die op permanente bewoning ver voor het begin van onze jaartelling wijzen. Tijdens
de eerste eeuwen van onze jaartelling vindt men de invloed van het Romeinse Rijk ook terug in Twente, dat
echter samen met overige noordwest-Germaanse streken Romeinse pogingen tot onderwerping steeds
met succes afsloeg.
*Voor de volledige geschiedenis van Twente kun je hier klikken*
Landschap:
Twente is buiten de grote steden een streek met grote landschappelijke kwaliteiten: het heeft een
kleinschalig coulisselandschap met belangrijke natuurgebieden (zoals het Lutterzand aan de meanderende
Dinkel en de heide op de Friezenberg bij Markelo), en veel groene landgoederen (Singraven, Weldam,
Twickel). De Hagmolenbeek bij het dorpje Beckum.
Bij Rijssen biedt de rivier de Regge mooie natuurgezichten.
Het gebied wordt van noord naar zuid door een heuvelrug doorsneden, waarvan de Tankenberg bij
Oldenzaal het hoogste punt is. Rond Ootmarsum, Denekamp, Nijverdal en Markelo liggen heuvelachtige
landschappen met vele bossen. Oud stedenschoon is vooral te vinden in het kleine Ootmarsum en in
mindere mate in Oldenzaal, dat wel een zeer belangrijke Romaanse basiliek (de Sint Plechelmusbasiliek)
heeft. Ook de stadjes Delden en Diepenheim hebben hun historische centrum en pittoresk aanzicht
behouden.
Engbertsdijksvenen bij vriezenveen.
Engbertsdijksvenen is een veengebied met fraaie heideterreinen en vennen. Het is een restand van het grote veenmoeras dat ooit het noordoosten van Nederland bedekte. Het veen heeft zich na de laatste ijstijd ontwikkeld, meer dan tienduizend jaar geleden. In de 15e eeuw zijn de monniken van het klooster in Sibculo begonnen met het afgraven van de Engbertdijksvenen. Dat was nog voor eigen gebruik. Maar de plaatselijke veenbazen zagen ook brood in de turfwinning.
In en om het gebied liggen ‘haren’, koppen van zand die uit de bodem opduiken. De eerste bewoners van de veenwildernis vestigden zich op zulke zandbulten. Midden in het natuurgebied ligt een haar van 15 ha groot, nog helemaal in oorspronkelijke staat. Dat betekent dat daar een veenpakket ligt van ongeveer 5 meter dik. Staatsbosbeheer heeft dit gedeelte in 1953 in beheer gekregen. De kunst is om het water vast te houden, om zo de veenvorming weer op gang te krijgen.
De Engbertsdijksvenen hebben de status van Wetland. Het is dan ook een eldorado voor (water)vogels én voor vogelliefhebbers. Er zijn drie wandelroutes uitgezet, die meer dan de moeite waard zijn.
Geologisch is Twente een van de interessantste gebieden van Nederland. Er komen aardlagen uit
verschillende perioden op een vrij klein gebied aan de oppervlakte. Bij Losser bevindt zich een
open steengroeve. Hengelo en Boekelo hebben zoutwinning.
Plaatsen in Twente:
Aadorp - Agelo - Albergen - Almelo - Azelo - Beckum - Bentelo - Beuningen - Boekelo (Enschede) - Boekelo
(Haaksbergen) - Borne - Bornerbroek - Brammelo - Breklenkamp - Bruinehaar - Buurse - Delden - De Lutte
- Denekamp - Deurningen - Diepenheim - Dulder - Elsen - Enschede - Enter - Eppenzolder - Fleringen -
Geesteren - Glane - Glanerbrug - Goor - Haaksbergen - Haarle - Harbrinkhoek - Hengelo - Hengevelde -
Herike - Hertme - Hezingen - Hoge Hexel - Holthuizen - Langeveen - Lattrop - Lemselo - Lonneker - Losser
- Mariaparochie - Mander - Manderveen - Markelo - Markvelde - Noord Deurningen - Notter - Nijverdal -
Oele - Oldenzaal - Ootmarsum - Oud Ootmarsum - Overdinkel - Rectum - Reutum - Rietmolen - Rijssen -
Rossum - Saasveld - Sint Isidorushoeve - Stepelo - Stokkum - Tilligte - Tubbergen - Usselo - Vasse -
Vriezenveen - Vroomshoop - Weerselo - Westerhaar - Wiene - Wierden - Ypelo - Zenderen - Zuna
Tukker Wall of Fame!Verjaardagen van onze Hall of Fame Tukkers:quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
6 Januari MarkoAlmelo = Marko
8 februari Samzz = San
16 februari Damzkieee = Gijs
22 februari MinderMutsig = Kirsten
25 maart Roycooooo = Roy
20 april bambino = Sjoerd
21 april -_Guitarist_- = David
22 april norich = Henrike
3 mei ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
7 mei Ratelslangetje = Selma
9 mei LilDutchPrincess = Andrea
10 mei ReMcOrE = Remco
13 juni Robinhoo = Robin
3 juli Rumille = Peter
3 juli Lamzak_ = Timo
5 juli TheGirlNextDoor = Nathalie
18 juli Panzerknacker666 = Sander
26 juli Redbaron = Bas
29 juli rulerofdeath = Wouter
1 augustus Oldenzaal = Daniël
27 september Chr1st1aan = Christiaan
8 november haaKon = Machiel
10 november Mdrop = Martijn
23 november Bob-B = Bob
10 december Drizzt_DoUrden = Justin
11 december STTSJT = Steven
Willen de mensen die nog niet in deze kalender staan zo vriendelijk zijn dit ff te posten in het tukker topic!
Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
waaromquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:18 schreef haakon het volgende:
marko dikke lambal, gooi die OP er nu gewoon in
nu alquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Marko, Wanhopigste User van 2010
ja echt wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:00 schreef Redbaron het volgende:
niet zeiken tegen markooo, dat is een schatje
herkenbaarquote:
Kommaar op. Beauty comes from withinquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:35 schreef Assiej het volgende:
@Selma; Ik was er nog evenen daarna gaan douchen en nu even met de beentjes omhoog
wachten tot mijn eten klaar is
eten en dan weg
af en toe kom ik wel even hier checken
Zou ik zo eens een fototje plaatsen zonder make-up (nja mijn elke dag make-up)
@redbaron; truetrue ik heb hem ge-editpsst ons geheimpje
haha
Als dat waar is ben je nog aantrekkelijkerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:35 schreef Assiej het volgende:
Zou ik zo eens een fototje plaatsen zonder make-up (nja mijn elke dag make-up)
@redbaron; truetrue ik heb hem ge-editpsst ons geheimpje
haha
Ik moet tot half 2 werken. Dus lig om 2 uur in bed, en moet er om 9 uur weer uit. Dat lukt welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
kun je vanavond nog wel bijslapen dan?
en wat gaan jullie de 20ste doen???
Haha, moet je wel even wachten tot kwart voor 7, dan ben ik erquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
...mcdonalds. Goed idee. Ik heb honger.
Als je honger hebt moet je vooral niet naar de Mcquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
...mcdonalds. Goed idee. Ik heb honger.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je honger hebt moet je vooral niet naar de Mc
krijg ik dan een extra augurkje op mijn vers bereidde Quarterpounder?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha, moet je wel even wachten tot kwart voor 7, dan ben ik er
??quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:57 schreef Robinhoo het volgende:
Bas probeert Astrid beetje te versieren op hyves hej, goeiedag.
Ik sta niet in de keukenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
krijg ik dan een extra augurkje op mijn vers bereidde Quarterpounder?.
quote:
quote:Bas (94)
vrijdag, 20:39
leuke fotos! stuk knapper dan op je profiel!
Gr Bas
Vertelquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:49 schreef Robinhoo het volgende:
Assiej wij hebben een connectie op hyves
10.45 - 15.00 ofzoquote:
wat schattig, hij is jaloers want hij wil immers alleen mijquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat is geen versieren robin, dat is een mening uiten.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat is geen versieren robin, dat is een mening uiten.
Da's geen meningquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]Dan is alles een mening uiten
He Astrid ik zou wel eens met jou willen neuken.
Wil ik seks met astrid? Nee ik uit mijn mening.
Ik sta altijd bij de drive, ik neem je geld aan en geef je je etenquote:
Raam 1 en 2 tegelijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik sta altijd bij de drive, ik neem je geld aan en geef je je eten
"Hallo, keuken!?!??! God staat voor het raam en die wil een extra augurk. En een verse QP."quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik sta altijd bij de drive, ik neem je geld aan en geef je je eten
Ik ben geen materiaal ja!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:05 schreef Robinhoo het volgende:
Waarop de keuken zegt: "Boeiend! Extra mag niet, minder wel!"quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
"Hallo, keuken!?!??! God staat voor het raam en die wil een extra augurk. En een verse QP."
Jaquote:
Dacht alquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwehe, neeRaam 2 vanaf 11 uur
Het was maar een voorbeeldquote:
Als ik zeg dat die fotos leuk zijn is dat mijn mening, als ik dr zou willen versieren doe ik dat wel irl en niet via hyvesquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:05 schreef Robinhoo het volgende:
Oke maar daar krijg jij geen kans voor want ik ga dat morgen al doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Als ik zeg dat die fotos leuk zijn is dat mijn mening, als ik dr zou willen versieren doe ik dat wel irl en niet via hyves
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke maar daar krijg jij geen kans voor want ik ga dat morgen al doen.
*wijst naar TT*quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Assiej, zin om vanavond bij elkaar te zijn?
Ik mis je
EEEEEEEEEUJ ruzie van vorige week vervolg geven?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik mis je
have funquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke maar daar krijg jij geen kans voor want ik ga dat morgen al doen.
Is goeddquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik mis je
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:14 schreef Robinhoo het volgende:
Gelukkig leest Assiej nooit terug hoop ik
Oke dankje schatquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:16 schreef Assiej het volgende:
[..]jij wilt gewoon daten
![]()
![]()
![]()
en ik lees wel terug
tenzij het te veel pagina's zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oh Henrike?
*Wijst nogmaals naar TT als hint*
Ze is niet onlinequote:
ze is net weg, naar vhoopquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ze is niet online
Of ze heeft mij geblokt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hier bliem.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:32 schreef Redbaron het volgende:
markoo, ik ga zo naar vhoop om die cd op te halen hoor, kan ik gelijk ff bij assiej langs
jo gekkenhuis,quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
jo gekkenhuis,
jij bent ook niet uitgenodigd voor de verjaardag van Nathalie.
Net als Robin en Marko.
xx woordvoerder Nathalie.
Ik ben inderdaad diep teleurgesteld.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha, wat zielig dat jullie je zo persoonlijk aangevallen voelen als ik jullie niet uitnodig
Goed, I'm off to work
jij wil assiej al, niet teveel willen hequote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:37 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad diep teleurgesteld.
ik wil er graag bij horen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:37 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jij wil assiej al, niet teveel willen he
Daniëlquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:40 schreef Oldenzaal het volgende:
Wat ben ik blij dat ik van mijn ban afben!!
BAN??quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:40 schreef Oldenzaal het volgende:
Wat ben ik blij dat ik van mijn ban afben!!
Je hebt iets weg van Miss Montreal. Alleen dan knapper.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:46 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry hij is wat pixelachtig omdat het met mn cam is gemaakt
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daniël
Doe eens tubgirl posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
Robinquote:
Zullen we gaan kloten in KLB?quote:
met 120 in de 2de versnelling langs waaijers, het kanquote:
Nee, ik heb geleerd van mijn ban.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:26 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee, ik heb geleerd van mijn ban.
Mijn portie heb ik wel gehad!
Inmiddels ben ik een brave burger geworden en zal ik uitsluitend lieve dingen posten!JammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
WHOAAAAAAAAH!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:28 schreef Robinhoo het volgende:
Ík heb trouwens al wel 6 keer een ban gehad
Ik sta hoog in de orde van Internet Hools hoor. Nog 2 bans en hoor bij de elite.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:30 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
WHOAAAAAAAAH!!
STOER JONGUUUUUUUUUUUUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BIERRRRRR RELLENNNNNNNNN HEUUUUUUUJ!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik sta hoog in de orde van Internet Hools hoor. Nog 2 bans en hoor bij de elite.
DAN MOET JE ECHT OPPASSEN!!!
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Lang dagje vandaag, van 10:00 tot 21:00, morgen van 13:30 tot 17:30, dus vanoamd een pilsje en een filmje 14.gif
Gebruik mijn lul maarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ik heb al de hele middag zin om te fappen
Laat Jos het doen. Is 'n keer wat anders.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ik heb al de hele middag zin om te fappen
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Laat Jos het doen. Is 'n keer wat anders.
Of die huisbazin. Is ook een keer anders, geen tanden.quote:
Dan installeer je windows toch even opnieuw?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:01 schreef haakon het volgende:
kutzooi, ik kan msn niet meer installeren omdat ie zegt dat hij al geďnstalleerd is.. maar das niet zo :S
net gedaanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:03 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dan installeer je windows toch even opnieuw?
Stoer.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn god, ik kreeg net een boner van mn collegaatje. Ze is niet echt heel knap... but man, she radiates sex!
Ja want dan zeg ik.quote:
Deze zin klopt niet.quote:
Werkt dat fijn? ook als je niet zoveel geheugen hebt?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:23 schreef Redbaron het volgende:
ha ik ben weer online...met windhoos 7
Het komt er op neer dat ik nergens zeg dat het stoer is, en dat je geen belachelijke conclusies moet trekken.quote:
Zeg dat dan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:26 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat ik nergens zeg dat het stoer is, en dat je geen belachelijke conclusies moet trekken.
ik heb 4gb, en dat trekt ie wel. tot nu toe nog geen problemen. Je kunt via de site van microsoft ook kijken of je pc geschikt is.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Werkt dat fijn? ook als je niet zoveel geheugen hebt?
Neucken?quote:
Voor, tijdens en naquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
krijg ik dan wel eerst billekoek?
waar kom je te zitten dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bas! Licht je maat/neef even in dat ik de 18e meega naar Twente - Werder
Weet ik nog niet, hangt van Bas zn maat/neef af (ben even vergeten welke van de 2quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar kom je te zitten dan?ik heb kaartje voor vak 305 rij 1
Komp wa goedquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog 300 deeltjes trouwens dit jaar
sms sentquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bas! Licht je maat/neef even in dat ik de 18e meega naar Twente - Werder
Heersch \m/quote:
We zien 't wa, ik heb nog goeie hoopquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:58 schreef Redbaron het volgende:
nou weet nie of er nog kaarten zijn
tis wel kortdag enzo
ze zijn nieuwe der aan't inleggen he.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:58 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben benieuwd hoe de grasmat volgende week donderdag is!
zag het vandaag op de sitequote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:00 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ze zijn nieuwe der aan't inleggen he.
Ik denk dat hij deze keer groen is!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:00 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Deze keer niet vlak voor de wedstrijd met PSV dus?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:00 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
zolang hij maar echt is.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik denk dat hij deze keer groen is!
Nee dat gejank vonden we ook zo zieligquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Deze keer niet vlak voor de wedstrijd met PSV dus?
't Was een grapjequote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:04 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee dat gejank vonden we ook zo zielig
we hadden het over echt grasquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
In het stadion hier ligt het gras er echt super strak bij
Mkayquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:07 schreef Redbaron het volgende:
hij heeft morgen pas tijd om te kijken
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Deel dat soort dingen niet met ons alsjeblieft
quote:
Ach titje!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:24 schreef Redbaron het volgende:
houd ff rekening met ons, sommige details hoeven we niet te weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga zo fappen op jouw foto!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:29 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga zo fappen en smeer het sperma af aan mijn buurvrouw.
Ik op die van Nathalie !!!quote:
Padoem tssssj!!quote:
Narcist!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:47 schreef Robinhoo het volgende:
Ik fap wel op die van mezelf.
Ben je dronken ofzo?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:55 schreef Robinhoo het volgende:
Dan gaan we toch rellen?
REDBARON IK VIND JOU EEN HOMO EN GUITARIST JIJ BENT EEN KLOOTZAK OMDAT JE VOOR PSV BENT.
oeh neucken??quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:55 schreef Robinhoo het volgende:
Dan gaan we toch rellen?
REDBARON IK VIND JOU EEN HOMO EN GUITARIST JIJ BENT EEN KLOOTZAK OMDAT JE VOOR PSV BENT.
Maar wel Guinessquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:13 schreef Redbaron het volgende:
david doe niet zo raar, tis geen grolsch
das niet te zuipenquote:
Hee schatjequote:
Of je begint vast met het vret'nquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Zo, even wachten op de kanariekoper, en dan een paar bammetjes bikken
Nee, vertel !quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:22 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hee schatje, weet jij al wat je krijgt volgende week?
hejt tegen mij joh mafkesquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
hejt tegen mij joh mafkes
Ik heb wat leuks gekocht voor alle ToF damesquote:
hij moet nu oppassen hé.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Oeh, doe eens PM'enquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik heb wat leuks gekocht voor alle ToF dames
jupquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Een leven?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zonder op pag. 6 te kijken: condooms?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Padoem Tsjjjjjjjjquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zonder op pag. 6 te kijken: condooms?
Ik heb je al een paar keer gezegd dat die beestjes stil zijn als het donker isquote:
Ik heb lamellenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hahah, drekt alle kerels in de gordijnen
ik heb van alles wat!quote:
quote:
Ja, maar als het >20 wordt gaat het er af.quote:
Ik heb honger. Heb jij nog wat liggen? want dan kom ik even langs.quote:
Ik hou mn klep ffquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik heb honger. Heb jij nog wat liggen? want dan kom ik even langs.
Maar dan lijk je niet meer op een metaalhoofdquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja, maar als het >20 wordt gaat het er af.
Bassie kan maar beter beginnen met vorken inslikken.quote:
Nee maar het is niet meer wat.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar dan lijk je niet meer op een metaalhoofd
Tsja, soms moet wat moet hequote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nee maar het is niet meer wat.
Zoals fap'nquote:
Laat Jos dat doen.quote:
Of zien moe, die is hier nu tochquote:
Ga langs, ideale schoonzoon.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of zien moe, die is hier nu toch
Hij is lelijk. Doe er 1 van je oto!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:03 schreef Redbaron het volgende:
verdomme, avatar vervangen is kut op fok, nu hek m geupload en beweegt ie niet meer
hij pakt m niet van t web, dus auto zooo erg verkleinen word ook lelijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hij is lelijk. Doe er 1 van je oto!
Met paint resizen tot het kan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hij pakt m niet van t web, dus auto zooo erg verkleinen word ook lelijk
en als je een andere foto maakt?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hij pakt m niet van t web, dus auto zooo erg verkleinen word ook lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |