abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:08:34 #51
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_77816085
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:08 schreef Palomar het volgende:

[..]

ja wacht maar...
Zal ik doen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  dinsdag 9 februari 2010 @ 19:11:12 #52
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_77818582
Klinkt als een zinloze toevoeging, omdat je de pas sowieso nodig hebt om de RandomReader te kunnen gebruiken.
censuur :O
pi_77818685
ING
pi_77822023
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:11 schreef RemcoDelft het volgende:
Klinkt als een zinloze toevoeging, omdat je de pas sowieso nodig hebt om de RandomReader te kunnen gebruiken.
Dus niet.
Als je geskimmed bent hebben skimmers:
1. de informatie van je pas, die wordt kinderlijk eenvoudig op een blanco pas geprogrammeerd
2. de pincode

Doe daar nog een random readertje bij en ze zijn zo binnen op internet bankieren.
Wat hebben skimmers niet? Het pasnummer!

Kortom, jouw centjes zijn nu veiliger, en skimmers worden gewtfpwned omdat ze nu ook je pasnummer af moeten kijken.
pi_77822402
Stel je browser zo in dat ie shit onthoud ofzo.
The above is of no importance.
pi_77822497
RABOBANK
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_77833690
Wat ik irritanter vind is dat je maar 5 opdrachten per keer kunt verzenden
pi_77852497
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:33 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Dus niet.
Als je geskimmed bent hebben skimmers:
1. de informatie van je pas, die wordt kinderlijk eenvoudig op een blanco pas geprogrammeerd
2. de pincode

Doe daar nog een random readertje bij en ze zijn zo binnen op internet bankieren.
Wat hebben skimmers niet? Het pasnummer!

Kortom, jouw centjes zijn nu veiliger, en skimmers worden gewtfpwned omdat ze nu ook je pasnummer af moeten kijken.
gewoon kwestie van tijd totdat de skimmers daar ook iets op hebben gevonden. Als ze al pinautomaten onzichtbaar kunnen modificeren zodat de pas gekopieerd wordt dan is het niet heel erg moeilijk om ook nog een cameraatje te monteren dat een foto maakt van de pas zelf...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')