Was sarcastisch hoor, vind het compleet debiele muziekquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:51 schreef genakt het volgende:
[..]
ben ik vorig jaar geweest live![]()
hun laatste cd is alleen klote
Laatste tijd is het enige moment dat ik aan gitaarspelen toe kom de dinsdagavond oefenavond met de band...quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:52 schreef genakt het volgende:
[..]
ja ben elke woesdag vrij en v andaag ziek gemeld zo'n 12 uur in 2 dagen zeker wel gespeeld![]()
even rust nou
Ik ken dat, ik kom er ook veel te weinig aan toe.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Laatste tijd is het enige moment dat ik aan gitaarspelen toe kom de dinsdagavond oefenavond met de band...
Zeg maar gerust, spotgoedkoop!quote:
Het is dat ik op het punt sta een andere oefenversterker te kopen, anders had ik hem meegenomen... alhoewel... kan misschien nog wel...quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zeg maar gerust, spotgoedkoop!
Valt wel tegen hoor, als je hem tegenover de Ibanez zet. Voor de handel misschien leuk, 300 moet wel lukken!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is dat ik op het punt sta een andere oefenversterker te kopen, anders had ik hem meegenomen... alhoewel... kan misschien nog wel...
Randall RG75 G2.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:01 schreef brother52 het volgende:
Wat voor oefenversterker ga je kopen dan?
ook een beetje in het zuiden?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:16 schreef Cynic het volgende:
Binnenkort waarschijnlijk 2 leuke voorprogramma's doen
Komt een beetje weinig van ons plan terecht om écht niet meer te spelen voordat de nieuwe plaat uit is, maar sommige dingen kan je dan ook écht niet laten liggen.
Meen je nietquote:
Preciesquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:17 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
heb ik hier ook staan op me kamer...! wel goede clean, maar de scheur is wel erg metal ofzo
Alweer!quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:12 schreef manny het volgende:
hoe sluit je dit aan op je PS-3 dan ? Is dit alleen voor rockstar of ook voor andere spellen ?
Wel een beetje meer dan Leeuwarden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:49 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ook een beetje in het zuiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |