Die LP is niet duurquote:
Ik kom zondag weer in het zuiden, dus als ik een of beide voor je op moet pikken zeg je het maarquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:10 schreef Daantke het volgende:
[..]
Die Peavey ook niet. En beide met koffer
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kom zondag weer in het zuiden, dus als ik een of beide voor je op moet pikken zeg je het maar
quote:
For a fee...quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:16 schreef The_Dean het volgende:
Als jij het met de koper regelt [en betaald], dán wil ik een en ander wel voor je oppikken
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:34 schreef The_Dean het volgende:
Händel jonge, händel.
Yngwie kan best toffe dingen doen, maar hij is geen grootheid als Händel natuurlijkquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:42 schreef The_Dean het volgende:
Zelfde dikke kop inderdaad.
Blijft een held, met die Ferrari stickerquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yngwie kan best toffe dingen doen, maar hij is geen grootheid als Händel natuurlijk.
Ja, naar is dat. Tegenwoordig geen last van, kom amper aan spelen toequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:43 schreef genakt het volgende:
iets te fanatiek geweest met gitaar spelen de laatste 2 dagen zitten nu echt grote blaren op me vingertoppen
ben ik vorig jaar geweest livequote:
ja ben elke woesdag vrij en v andaag ziek gemeld zo'n 12 uur in 2 dagen zeker wel gespeeldquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, naar is dat. Tegenwoordig geen last van, kom amper aan spelen toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |