Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
Brutal. Fucking. Metal.
Van wat?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:47 schreef rulerofdeath het volgende:
en weer verder
ben bezig met uploaden
het is gewoon een hardstikke tof spelquote:
QFTquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is gewoon een hardstikke tof spel
zet je PM box eens openquote:
Moggequote:
M'n reputatie, wat doe je?!?? Ik ben niet gezellig. Ik ben eng en brrr.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wouter en Justin en Krea en RedBaron zijn ook uitgenodigd, heb ze alleen geen mail gestuurd. Ik pm jullie ff als ik achter een computer zit.
Ik wil Marko er niet meer bij hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:24 schreef Samzz het volgende:
Marko gedraagt zich wel. Anders pak ik m bij z'n oor.
Waarom mij niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil Marko er niet meer bij hebben.
Jou ken ik niet IRL, dan ga ik je niet bij mij thuis uitnodigenquote:
mij wel he?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jou ken ik niet IRL, dan ga ik je niet bij mij thuis uitnodigen
Eens moet de 1e keer zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jou ken ik niet IRL, dan ga ik je niet bij mij thuis uitnodigen
Jij bent ook welkom, ik PM je evenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
mij wel he?![]()
voor wat eigenlijk?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent ook welkom, ik PM je even
ik had ineens 10 fokkers in mn huis zitten die ik daarvoor nog nooit gezien had. (ja bij marko's feestje) maar daarvoor nog nooit.quote:
wel rellen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ik had ineens 10 fokkers in mn huis zitten die ik daarvoor nog nooit gezien had. (ja bij marko's feestje) maar daarvoor nog nooit.
en dat ging ook goed.
robin, in mei geef ik een feestje en ben je welkom. niet gaan rellen dan he?
hey krea, goedemorgen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:45 schreef Kreator het volgende:
Robin, post es een foto van jezelf. Ik ben wel benieuwd of je een klerenkast bent, of een nerd.
grapjequote:
Dat kan. Ik nodig geen mensen uit die niet gewenst zijnquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:53 schreef Robinhoo het volgende:
ik heb al eens een foto gepost krea, als jij er 1 post post ik er ook 1.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
mij wel he?![]()
voor wat eigenlijk?
bolle wangetjesquote:
toen was je nog een onschuldig lief jongetje?quote:
Ik ben nu ook heel onschuldig en lief, alleen wel een grote jongen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
bolle wangetjes![]()
[..]
toen was je nog een onschuldig lief jongetje?
(je lijkt een beetje op mijn neefje, ook een groot voetballiefhebber)
en wel Mijn grote jongenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ben nu ook heel onschuldig en lief, alleen wel een grote jongen.
Selmaquote:
Hoi schatjeeehh.quote:
quote:
Oke, moet je weer 8.45 beginnen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:31 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
Ola, vrijdag daten
?
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Goedemorgen![]()
*zwaait heel lang terug
Hoe maakt u het hier allen?
goed hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:31 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
Ola, vrijdag daten
?
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Goedemorgen![]()
*zwaait heel lang terug
Hoe maakt u het hier allen?
ik 12 uurquote:
doe je een muts/ petje op.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:35 schreef Robinhoo het volgende:
mijn gel is opik ga niet de straat op vandaag
Hoe krijg je anders een nieuwe ?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:35 schreef Robinhoo het volgende:
mijn gel is opik ga niet de straat op vandaag
idd zit werkloos thuisquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
das mooizo!
Waarom zit iedereen toch altijd op fok
moet niemand werken ofzo
oohja goed idee. Krea ik zal wel nu wel een stoere foto gaan maken met mijn vak-p muts enzo opquote:
nee, nu niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
das mooizo!
moet niemand werken ofzo
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:49 schreef Redbaron het volgende:
damn wat ben ik blij dat er geen digitaal beeldmateriaal van mij vroeger is
zit op (afstudeer)stagequote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
das mooizo!
moet niemand werken ofzo
gangstaquote:
de politie kijkt mee!!!!$@!$%@!%!!!!quote:
waar zijn je pipa's?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
de politie kijkt mee!!!!$@!$%@!%!!!!
joahquote:
Schoolquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
moet niemand werken ofzo
Ik doe daar niet aan. mijn vuisten die k wel eens gebruik staan net niet op de foto.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:54 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik doe daar niet aan. mijn vuisten die k wel eens gebruik staan net niet op de foto.
Oke, nu nog een recente foto van jou.quote:
ja idd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:03 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke, nu nog een recente foto van jou.
gelukkig, ik jou ook niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil Marko er niet meer bij hebben.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
maar uiteindelijk had ik wel gelijk, manon wil haar niet meer, nath ligt al met een ander in bed.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:11 schreef Samzz het volgende:
He! Eerst de 18e zuipen in de stad!
En nu ben ik weg
Dat moet ze toch zelf weten?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
maar uiteindelijk had ik wel gelijk, manon wil haar niet meer, nath ligt al met een ander in bed.
Niet als ze eerst 3 jaar gaat zeuren over Manon met teksten als "Ik kan haar nooit vergeten" "Dit is echt zwaar" en even later stopt ze bij iemand anders een dildo inquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat moet ze toch zelf weten?
3 jaar is ook wel weer overdreven he.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Niet als ze eerst 3 jaar gaat zeuren over Manon met teksten als "Ik kan haar nooit vergeten" "Dit is echt zwaar" en even later stopt ze bij iemand anders een dildo in
oké oké 3,5 jaar danquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
3 jaar is ook wel weer overdreven he.
Jezus, gun haar anders ook even wat.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Niet als ze eerst 3 jaar gaat zeuren over Manon met teksten als "Ik kan haar nooit vergeten" "Dit is echt zwaar" en even later stopt ze bij iemand anders een dildo in
Dat ik eerst 3 jaar gezeur aan heb moeten horen, wat dus of 1) niet haar echte gevoelens warenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jezus, gun haar anders ook even wat.
Waarom is het voor jou een probleem dat zij dat doet?
Jij had toch al gezegd dat je niet kon?quote:
Geef maar een seintje als hulp nodig isquote:
En jij hebt dan ook niet zoiets van: "oké, laat maar zeuren, ik hou me bezig met andere dingen?"quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat ik eerst 3 jaar gezeur aan heb moeten horen, wat dus of 1) niet haar echte gevoelens waren
2) voor aandacht vragen was
3) ze sekstekort heeft
Ik sliep bij mn beste vriendin. Alsof ik daar seks mee ga hebbenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Zegt wie?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
ze is iig nu over manon heen dus dat is oke toch?
Vragen om aandacht of je hart willen luchten zijn 2 verschillende dingen Marko.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
dat is het hem ook niet, ze vraagt om aandacht, krijgt ze die dmv mijn mening, is het niet goed.
Vraag dan ook om geen reactie, en hou je mond.
1) Het zijn nog steeds mn echte gevoelensquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat ik eerst 3 jaar gezeur aan heb moeten horen, wat dus of 1) niet haar echte gevoelens waren
2) voor aandacht vragen was
3) ze sekstekort heeft
in kpd ofzo?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vragen om aandacht of je hart willen luchten zijn 2 verschillende dingen Marko.
Als ik aandacht wil vragen doe ik dat wel ergens anders. Ik dacht dat ik een beetje steun van jullie kon verwachten, kennelijk kan ik dat niet.
Ja ik reageerde ook wel eens, soms positief soms negatief. Maar jij reageerde ALTIJD negatief.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
1) Het zijn nog steeds mn echte gevoelens
2) Dat slaat echt 10x nergens op, ik wilde puur mijn hart luchten en had gehoopt op wat steun.
3) Dat gaat jou niets aan, en slapen bij een beste vriend(in) doen meer mensen
maar ben wel nieuwschierig wat er gaat gebeurenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij had toch al gezegd dat je niet kon?
Sorry ik wil me nergens mee bemoeien maar ik vat uit over bovenstaande tekst dat jij gehoopt had op wat steun, howquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
1) Het zijn nog steeds mn echte gevoelens
2) Dat slaat echt 10x nergens op, ik wilde puur mijn hart luchten en had gehoopt op wat steun.
3) Dat gaat jou niets aan, en slapen bij een beste vriend(in) doen meer mensen
idd, eind 2008 werd me ff meegedeeld dat ik verlenging vh contract wel kon vergeten... nu ruim een jaar aan het kwakkelen met werk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:36 schreef Assiej het volgende:
@ Redbaron; Was je een van de vele ivm de crisis? en waar heb je volgende week werk?
Verder nog geen reacties gehad op sollicitaties dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
idd, eind 2008 werd me ff meegedeeld dat ik verlenging vh contract wel kon vergeten... nu ruim een jaar aan het kwakkelen met werk.
Volgende week opleiding in rijssen om onder druk te lossen, incl kiepen vd lading.
ik ben al klaarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:23 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Geef maar een seintje als hulp nodig is
oh dat dacht ik.quote:
da's lief van jou.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:36 schreef Assiej het volgende:
@Ratelslangetje; Hehe, wanneer ben je jarig? krijg je een grote roze wekker van me![]()
Hoe? Gewoon, goh Nath, wat vervelend. Sterkte.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Sorry ik wil me nergens mee bemoeien maar ik vat uit over bovenstaande tekst dat jij gehoopt had op wat steun, how
via internet? ..... (wil niet lullig doen maar is dat niet een beetje apart? heb je geen vriendinnen die je daarbij kunnen steunen enzo ?
)
krea waar blijft je fotoquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:44 schreef Kreator het volgende:
Stelletje kleuters.
Persoonlijk worden als je niet wordt uitgenodigd.. Grow up.
vind ik ook niet. en daarbij, nath mag best verdrietig zijn en dat tonen. je hoeft er niet op te reageren als het je stoort namelijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe? Gewoon, goh Nath, wat vervelend. Sterkte.
Niks mis mee, lijkt me?
Maar dat is alleen maar tekst, daar heb je toch vrij weinig aan?...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe? Gewoon, goh Nath, wat vervelend. Sterkte.
Niks mis mee, lijkt me?
Als het voor haar wel werkt, lijkt het me niet nodig om er maanden later nog over te zeiken als je een keer op je pik getrapt bent.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:48 schreef Assiej het volgende:
Ik zou persoonlijk meer steun hebben aan echte vrienden
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:46 schreef Kreator het volgende:
Ratel. Zie fobo onderaan.
ik zag het in de updatequote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:48 schreef Kreator het volgende:
http://i.fok.nl/userpics/7719/IMG_0513.jpg
Die dus. Fobo heb ik uitgezet..
Jullie lezen nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
vind ik ook niet. en daarbij, nath mag best verdrietig zijn en dat tonen. je hoeft er niet op te reageren als het je stoort namelijk.
Ik ben half hongaar. Die zijn in-wit.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
hehe eindelijk. ik had je alleen wat donkerder voorgesteld.
peuk voor de cameraquote:
Met mensen op internet kan je ook vrienden zijn, of het wordenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:48 schreef Assiej het volgende:
[..]
Maar dat is alleen maar tekst, daar heb je toch vrij weinig aan?...
je weet niet hoe iemand het bedoeld, wie weet is het wel sarcatisch bedoeld
Die heb ik wel. Alleen ik ga niet hier vrolijk lopen doen als ik dat eigenlijk niet benquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:48 schreef Assiej het volgende:
[..]
Maar dat is alleen maar tekst, daar heb je toch vrij weinig aan?...
je weet niet hoe iemand het bedoeld, wie weet is het wel sarcatisch bedoeld
Daar bedoel je mij mee toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met mensen op internet kan je ook vrienden zijn, of het worden
Dus in feite kan ik volgende week hier ook niet posten dat m'n opa een jaar geleden overleden is? En moet ik hier de schijn ophouden omdat het internet is? Nee, een aantal mensen in dit topic zijn net zo goed vrienden als mijn vrienden die ik dagelijks zie
En ik dacht dus inderdaad dat ik die hier ook had. Maar dat viel me nogal tegenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus in feite kan ik volgende week hier ook niet posten dat m'n opa een jaar geleden overleden is? En moet ik hier de schijn ophouden omdat het internet is? Nee, een aantal mensen in dit topic zijn net zo goed vrienden als mijn vrienden die ik dagelijks zie
ik beschouw jou ook niet als vriendquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:58 schreef Robinhoo het volgende:
Trouwens ik heb dat nietDat ik jullie net zo belangrijk vindt als mijn echte vrienden.
Dat vind ik heel erg.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik beschouw jou ook niet als vriend
Sommige hier, jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:58 schreef Samzz het volgende:
Sja, een bittere wake up callMaar je hebt ze hoor
weet ik, daarom zeg ik t ook maar ff.quote:
Hebben we ergens gezegt dat we jullie net zo belangrijk vinden als onze echte vrienden?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:58 schreef Robinhoo het volgende:
Trouwens ik heb dat nietDat ik jullie net zo belangrijk vindt als mijn echte vrienden.
ik beschouw iemand pas als vriend als ik hem in het echt ken en hem geregeld spreek.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
weet ik, daarom zeg ik t ook maar ff.
Je kunt een band krijgen met iemand, die beschouw je als vriend...bepaalde mensen hier in ToF zijn koel
Je riepquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik beschouw iemand pas als vriend als ik hem in het echt ken en hem geregeld spreek.
kan bij die gekke almelo'ers anders liggen maar?
Sorryquote:
in tegenstelling tot jou heb ik de meeste toffers al irl gezien en gesproken, en komt bij wat nath zegt...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik beschouw iemand pas als vriend als ik hem in het echt ken en hem geregeld spreek.
kan bij die gekke almelo'ers anders liggen maar?
zie t net op t nieuws, moest jij niet naar DB?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Station van Den Bosch ontruimd vanwege bommelding
Al heel lang
Ja ik wil jullie ook allemaal laten zien hoe normaal ik in het echt ben maar daar krijg ik niet eens de kans voorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
in tegenstelling tot jou heb ik de meeste toffers al irl gezien en gesproken, en komt bij wat nath zegt...
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
zie t net op t nieuws, moest jij niet naar DB?
Omdat jij het stiekem wel stoer vindt dat wij allemaal een beeld van een dronken relschopper voor ons hebben over jou?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja ik wil jullie ook allemaal laten zien hoe normaal ik in het echt ben maar daar krijg ik niet eens de kans voor
deze stage duurt nog tot 5 maart. Daarna moet ik nog 2 vakken en een practicum doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:36 schreef Assiej het volgende:
@ Redbaron; Was je een van de vele ivm de crisis? en waar heb je volgende week werk?
@Ratelslangetje; Hehe, wanneer ben je jarig? krijg je een grote roze wekker van me![]()
Belastingdienst schijnt veel te verdienen
Callcenters sowieso
@RulerofDeath; Hoelang moet je nog? Of schiet je niet op![]()
@Guitarist; Welke school, welke opleiding vertel!
Wat lul je.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat jij het stiekem wel stoer vindt dat wij allemaal een beeld van een dronken relschopper voor ons hebben over jou?
Nou, jij zegt dat je de kans niet krijgt om te laten zien wie je echt bentquote:
Joah, dan was ik maar ff naar de stad gegaan ofzoquote:
omdat je nogal pocht over hoeveel bier je op kan, en weer gaat rellen...de meeste mensen houden niet van patsertjes.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja ik wil jullie ook allemaal laten zien hoe normaal ik in het echt ben maar daar krijg ik niet eens de kans voor
Dat dus.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
omdat je nogal pocht over hoeveel bier je op kan, en weer gaat rellen...de meeste mensen houden niet van patsertjes.
dat komt door de leeftijd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
omdat je nogal pocht over hoeveel bier je op kan, en weer gaat rellen...de meeste mensen houden niet van patsertjes.
Jaa een beeld. Alsof ik hier de hele dag maar praat over rellen enzoquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, jij zegt dat je de kans niet krijgt om te laten zien wie je echt bent
Wij hebben allemaal al een beeld van je
Kan je m nog houden tot september? Als ik in Utrecht zit wil ik m wel hebbenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
die kutkat weer!zat ie net weer op de laptop en had ie de toetsenfilter ingeschakeld.
ik kon niet meer typendus laptop uit en weer aangedaan en toen deed ie het weer.
@ bas, laatst met die taakbalk was idd f11, want gister was die weer weg (door kutkat) en met f11 kreeg ik het weer terug.
iemand belang bij een ondeugende aanhankelijke zwarte kater?
http://www.google.nl/#hl=nl&q=Chinees+recept+kattenvlees&meta=&aq=f&oq=Chinees+recept+kattenvlee&fp=14b374fac23400efquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
die kutkat weer!zat ie net weer op de laptop en had ie de toetsenfilter ingeschakeld.
ik kon niet meer typendus laptop uit en weer aangedaan en toen deed ie het weer.
@ bas, laatst met die taakbalk was idd f11, want gister was die weer weg (door kutkat) en met f11 kreeg ik het weer terug.
iemand belang bij een ondeugende aanhankelijke zwarte kater?
Als je ergens een beeld van hebt, valt het op als iemand aan dat beeld voldoet. Dus ja, ik vind dat je dat veel doetquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:15 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jaa een beeld. Alsof ik hier de hele dag maar praat over rellen enzoDat is in het echt dus toch ook niet zo.
Jij ook aanwezig de 20e?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je ergens een beeld van hebt, valt het op als iemand aan dat beeld voldoet. Dus ja, ik vind dat je dat veel doet
Jarretelgordel wit, voor carnavalquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jarretelgordel wit, voor carnaval
Deceptie?De kousen moet ik overigens nog... Onvindbaar
Hmm, oke. Hoop dat je erbij kan zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog onbekend
Moet nog even met de baas overleggen
Ik doe m'n best voor jequote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmm, oke. Hoop dat je erbij kan zijn
Het is natuurlijk wel een mega geil dingquote:
Ik hoopte eigenlijk meer op vóór carnaval.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:21 schreef Samzz het volgende:
Het is natuurlijk wel een mega geil dingDie ga ik na carnaval ook wel dragen.
Ik heb nog geen bijpassende kousen, dan is dat niet mooiquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk meer op vóór carnaval.
ja en jij maakt me altijd belachelijk, dat is leuk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Daar vraag je zelf om als je blijft opscheppen over rellen en bierquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ja en jij maakt me altijd belachelijk, dat is leuk.
90 % van de keren dat ik wat over rellen zeg is het gewoon gelulquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar vraag je zelf om als je blijft opscheppen over rellen en bier
Zo zie jij het indd, al zijn er genoeg mensen die het anders zienquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
maar achter die tekst en usericon zitten wel echte mensen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:27 schreef Assiej het volgende:
alleen vraag ik mij dan af of je nou echt zoveel aan internet hebt want het is maar tekst....
Jij hapt altijd zo lekkerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:26 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
90 % van de keren dat ik wat over rellen zeg is het gewoon gelulJe moet ook PI's en smilies kunnen herkennen zeg tering.
Ja klopt, iedereen gaat anders met ervaringen om. En dat hoort iedereen van elkaar te respecteren.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:27 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zo zie jij het indd, al zijn er genoeg mensen die het anders zien
Als je iemand veel spreekt enzo kan het voor jou een vriend/vriendin worden
maar tekst zie ik toch anders dan een aanraking, ik vind bij aanraking meer steun dan alleen tekst..
bij internet weet je niet hoe het gebracht word
Als je goed opgeled had, had ik gisteren gemeld dat mijn opa gisteren 3 jr overleden was.....
ik meld het toch ook wel alleen verwacht ik geen oeh - aww - sneuu etc. want ik ga er anders mee om.
Als ik ergens mee zit oid ga ik dat niet melden aan een ander want ik kan het voor mezelf wel oplossen
als iemand mij medelijden toont, lief enzo maar daar heb je niks aan (IMO!!!!!!!!)
@girlnextdoor; van mij mag je, als jij je niet vrolijk voelt hoef je zeker geen schein gedrag te tonen maar ik had het alleen over het steun gedeelte..
nogmaals ik bedoelde het niet lullig of whatso ever en ik ben helemaal niet op mn Pik getrapt Krea
alleen vraag ik mij dan af of je nou echt zoveel aan internet hebt want het is maar tekst....
(Nogmaals ik praat hier met IK ,.... aldus MIJN mening.... )
QFTquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
maar achter die tekst en usericon zitten wel echte mensen.
Oh ik dacht altijd robotjesquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Precies. En die kunnen maar zo hartsvriendinnen zijn, niet alles toont op internetquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik had het helemaal niet over jou...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:27 schreef Assiej het volgende:
en ik ben helemaal niet op mn Pik getrapt Krea
Oh sorryquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had het helemaal niet over jou....
Lekker, bamischijfquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:36 schreef Robinhoo het volgende:
IK GA NAAR DE SNACKBAR HIHI KUSJEKROEL DOOEIII.
Er zijn ook genoeg lieve mensenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh ik dacht altijd robotjes
Sure, maar er zijn genoeg bitches op internet
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg lieve mensenEn je vergeet dat een groot deel hier, elkaar al vaker heeft ontmoet irl
Aaah, koetsjie koetsjiequote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:36 schreef Robinhoo het volgende:
IK GA NAAR DE SNACKBAR HIHI KUSJEKROEL DOOEIII.
Blegh, vissticksquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:38 schreef Robinhoo het volgende:
Ik doe toch maar vissticks in de oven.
Waarom niet? Nog tijd genoeg voor Sesamstraat begintquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:39 schreef Robinhoo het volgende:
Ik zei gisteren zo dat ik zou gaan neuken vandaag heEr zou ook een chick komen, ligt dat wijf verdomme tot 13.00 uur in bed te snurken en nu heeft het geen zin meer.
We hadden 11 uur afgesproken, ze moet maar wat moeite doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom niet? Nog tijd genoeg voor Sesamstraat begint
Een wekker zetten is een goed beginquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
We hadden 11 uur afgesproken, ze moet maar wat moeite doen.
'hartsvriendinnen' ... irl of internet?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. En die kunnen maar zo hartsvriendinnen zijn, niet alles toont op internet
En dát is vooral wat ze even wil horenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:42 schreef Assiej het volgende:
[..]
En tuurlijk vind ik wel rot voor Nathaltie dat ze zich rot voelt en verdrietig is
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En dát is vooral wat ze even wil horen
In het echt. Terwijl je ook samen op een forum zitquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:42 schreef Assiej het volgende:
[..]
'hartsvriendinnen' ... irl of internet?
Ik zou mij alleen niet zo openstellen op internet je weet immers niet wie er wel of niet te vertrouwen is
En tuurlijk vind ik wel rot voor Nathaltie dat ze zich rot voelt en verdrietig is
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al ben ik nu niet verdrietig.
Dat is altijd zo, ook "in het echt"quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarnaast zijn er in het echte leven ook mensen die je niet kan vertrouwen. Ik heb nog wel meer argumenten, maar daar gaat het verder niet om. Nath had gehoopt op wat steun, van een aantal kreeg ze die en een ander aantal vond het nodig haar de grond in te trappen.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al ben ik nu niet verdrietig.
Neequote:
tot morgenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:52 schreef Assiej het volgende:
[..]gelukkig maar!
@san, er zijn zat mensen niet te vertrouwen daarom hou ik mijn zaakjes ook voor me
Ik ga de wasmachine checken
wasje ophangen
douchen
mezelf oppimpen
klaarmaken
werken
thuis
even leren
dus ik zou zeggen tot morgen ?Good day
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:00 schreef Robinhoo het volgende:
Je bent toch ontmaagd als je gezoend hebt ?
Hoe kan dat nou, als je iedere avond bij mij in bed ligt?quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, als je iedere avond bij mij in bed ligt?
Dus tochquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:00 schreef Robinhoo het volgende:
Je bent toch ontmaagd als je gezoend hebt ?
Neu, dat zou best zielig zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:09 schreef Robinhoo het volgende:
Je dacht toch niet dat ik dat meende hé David.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:15 schreef Redbaron het volgende:
vrouw die maagd is is niet geyl, die gaan bloeden
quote:
quote:
oei, ik krijg altijd ruzie met schorpioenen.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
oei, ik krijg altijd ruzie met schorpioenen.iets met machtsstrijd enzo.
kijk, dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:47 schreef haakon het volgende:
[..]
schorpioenen zijn toch veul beter..
Een leeuw leeft toch op de savanne? Tenzij je een Aziatische leeuw bedoelt, maar volgensmij zijn die uitgestorvenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ooit een schaap in de jungle gezien?![]()
leeuw ftw
Bestaat er een Aziatische leeuw?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een leeuw leeft toch op de savanne? Tenzij je een Aziatische leeuw bedoelt, maar volgensmij zijn die uitgestorven
Bestond dekt de ladind beter, geloof ik. Daarbij, practisch alle tijgers komen uit gebieden in en rondom Aziequote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bestaat er een Aziatische leeuw?
Dacht dat dat over tijgers ging
Watervrouw dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
maar je zit wel net op het randje.
sorry ik heb zin in bier.quote:
wil met je onder de douchequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |