Selbstverständlich!quote:
Cool, ik was afgelopen zondag bij Casualties hier in Arnhem, tis weer eens wat andersquote:
Mijn tegemoetkoming is van 110 naar 260 euro per maand gegaan. Zo is die IB-groep nog eens handig!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 05:01 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Heb per vandaag een nieuw bijbaantje, laat die concerten maar komen
Snel op zoek dus naar leuke concerten!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:16 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik bedenk mij opeens dat ik na Lamb of God geen concerten meer heb staan. (behalve festivals) Dat kan nooit goed zijn.
Concertbezoek staat bij mij sowieso op een laag pitje de laatste tijd. Mensen moeten eens ophouden jarig te zijn en feestjes te geven.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:16 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik bedenk mij opeens dat ik na Lamb of God geen concerten meer heb staan. (behalve festivals) Dat kan nooit goed zijn.
You know he couldn't stay madquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:27 schreef Tokus het volgende:
verrassend: Dave Ellefson is terug bij Megadeth.
Ja ja, we zijn al aan het boekenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snel op zoek dus naar leuke concerten!![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja ja, we zijn al aan het boeken.
mwahquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
You know he couldn't stay mad.
Maar ja, James wordt dan ff bedankt... Beetje een Jon Schaeffer actie. Ach ja... Het IS ook wel zo dat David er in hoort. Megadeth is net zoveel zijn band als dat het die van Dave is.
Neuh, zijn invloed was niet enorm. Eigenlijk vond ik James' basspel erg interessant (maar dat bekijk ik dan als bassist zijnde). Het is meer dat zijn hoofd op het podium hoort. Al die jaren was iedereens positie vergankelijk, behalve die van Dave en Junior (David), tot de breuk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:11 schreef Tokus het volgende:
[..]
mwah
de albums zonder Dave 2 zijn ook uitstekend. Ik miste hem niet eigenlijk.
Maar het is inderdaad wel een Schaffer-actie. Maar goed, dat wist Lomenzo waarschijnlijk van tevoren al, dat hij slechts ingehuurd was.
Wij hopen dat ook (lees: we willen optredeeeeeeeeeeeen!)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan kan ik jullie snel een keertje live zien hopelijk!
![]()
Nee gewoon in de 013. Wel seated.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:34 schreef Witchfynder het volgende:
Tja.
Onze drummer gaat geloof ook naar Ulver. Hij keek er ook wel naar uit. Is in een theater toch?
Sorry, ik was een week in Egypte aan het duiken, beetje haaien, dolfijnen, schildpadden e.d. aan het kijken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:07 schreef GimmeGore het volgende:
Schaam je!
Gaaf!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:16 schreef BOKA het volgende:
[..]
Sorry, ik was een week in Egypte aan het duiken, beetje haaien, dolfijnen, schildpadden e.d. aan het kijken.
En, smaakten ze?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:16 schreef BOKA het volgende:
[..]
Sorry, ik was een week in Egypte aan het duiken, beetje haaien, dolfijnen, schildpadden e.d. aan het kijken.
Vanuit Hurghada zijn we naar het zuiden gevaren, tot een kilometer of 50/100 van de Sudanese grens.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaaf!Waar ben je geweest is Egypte?
Ik heb er geen kunnen vangen helaas.quote:
Zwak excuusquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:16 schreef BOKA het volgende:
[..]
Of ik kan gewoon niet zo hard zwemmen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, want die schildpadden rennen zo hard he.
Maar ik heb wel veel metal geluisterd, oa Mastodon - Leviathan.quote:
Da's ook sip, je wilt wel maar je kunt niet!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:18 schreef BOKA het volgende:
[..]
Of ik kan gewoon niet zo hard zwemmen.
[..]
Maar ik heb wel veel metal geluisterd, oa Mastodon - Leviathan.
Alles leuk en aardig, maar het nieuws dat mij het meeste boeit, is toch dat ze in de US het gehele Rust in Piece album gaan spelen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Neuh, zijn invloed was niet enorm. Eigenlijk vond ik James' basspel erg interessant (maar dat bekijk ik dan als bassist zijnde). Het is meer dat zijn hoofd op het podium hoort. Al die jaren was iedereens positie vergankelijk, behalve die van Dave en Junior (David), tot de breuk.
Ik hoop dat we James een keer terug zien in iets tofs. Misschien kan hij een leuke band beginnen met Tim Owens.
Ik zeg nothing!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:49 schreef Witchfynder het volgende:
Zwemmende schildpadden! Dude, dan heb je 2/3 van je soep!.
Elke keer als ik dit topic zie, lees ik 'nothing' als clothing. Zou dat komen omdat ik heden veel google naar ideeën voor een outfit voor Tandwieltje?
.
Ha! Zie je wel...nu komt de aap uit de mouwquote:
Idd! Ook hier! Don't forget the Old World, maaaan! En neem gelijk Testament en Heathen mee (Lee Altus heerscht daar toch meer dan in Exodus)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:49 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig, maar het nieuws dat mij het meeste boeit, is toch dat ze in de US het gehele Rust in Piece album gaan spelen.
Dat wil ik hier ook....
Welke aap? Ik zie geen aapquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ha! Zie je wel...nu komt de aap uit de mouw.
Helaas ben ik bassist van Conorach en geen toetsenist van Turisas.
Gelukkig is dat een groot instrument, want...aarrgghh...dit topic gaat de verkeerde kant opquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke aap? Ik zie geen aap![]()
Whehehe, geeft niets, jij hebt dan een bas om ervoor te hangen![]()
Testament heb ik al gezien bij het (zeer geslaagde) Priest Fest. Ik ga meer voor de 4 klassieke Thrashbands. Hoewel, Anthrax is toch niet meer wat het geweest is...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Idd! Ook hier! Don't forget the Old World, maaaan! En neem gelijk Testament en Heathen mee (Lee Altus heerscht daar toch meer dan in Exodus).
Dan moet Mustaine nog ff snel een hoofdstuk aan zijn aanstaande biografie toevoegen! Maarwel klote voor de bassist die nu het veld moet ruimen. Ook raar trouwens, omdat Mustaine toch zeer positief over hem was (ten minste in de intervieuws die ik heb gelezen dan).quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:27 schreef Tokus het volgende:
verrassend: Dave Ellefson is terug bij Megadeth.
Dat is altijd zo, hij zeikt iedereen af als het hem uitkomt en is daarna weer verliefd op ze als de boel er weer anders voor staatquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:32 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Dan moet Mustaine nog ff snel een hoofdstuk aan zijn aanstaande biografie toevoegen! Maarwel klote voor de bassist die nu het veld moet ruimen. Ook raar trouwens, omdat Mustaine toch zeer positief over hem was (ten minste in de intervieuws die ik heb gelezen dan).
Ik kon je niet vinden!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:35 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Zeggeuh... heb ik nou hele tijd voor niks met mn broek op mn enkels in Baroeg rondgesjokt zondag bij Saint Vitus??
ik kan haast niet wachten op zijn biografie. Dat moet wel wat worden zeg!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:37 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
[..]
Dat is altijd zo, hij zeikt iedereen af als het hem uitkomt en is daarna weer verliefd op ze als de boel er weer anders voor staat
Oh dat was jij!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:35 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Zeggeuh... heb ik nou hele tijd voor niks met mn broek op mn enkels in Baroeg rondgesjokt zondag bij Saint Vitus??
En als hij dat geschreven heeft zoals hij zijn blog schrijft moet het wel heerlijk leesbaar zijn!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:40 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
ik kan haast niet wachten op zijn biografie. Dat moet wel wat worden zeg!
Ik vond die derde support act echt niets, veel te eentonig... Helaas heb ik de eerste gemist, maar die tweede was tofquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:50 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Eigenlijk vond ik er geen ruk aan... Vond de supports leuker!
Die gitarist (Dave Chandler) is volgens mij echt een chagerijnige ouwe lul, ik zag hem alleen maar moeilijk doen de hele avond.
Was jij toevallig de man die de garderobe regelde?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:35 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Ik snapte hem ook al nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:58 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, want om je roze overhemd te laten zien moet je je broek laten zakken....
Jij snapt emquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:58 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, want om je roze overhemd te laten zien moet je je broek laten zakken....
Traditionele doom met keyboard hou ik gewoon niet vanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:49 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Was jij toevallig de man die de garderobe regelde?
Centurions Ghost vond ik echt klote, het paste totaal niet bij de rest van de bands. TLOT vond ik het hoogtepunt van de avond, hier keek ik van tevoren ook wel het meest naar uit. Saint Vitus kende ik niet echt, maar ik heb me er prima vermaakt. Old Season viel me ook mee, dat keyboard-gedoe van lifeblind snap ik niet, zo aanwezig was het niet.
Ik niet, ik zit hoog en droog in utrecht in een opnamestudio komend weekendquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:58 schreef GimmeGore het volgende:
En? Wie gaat er hier allemaal heel tr00 carnaval vieren?
Wat heet traditionele doom? Candlemass-achtige dingen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:12 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Traditionele doom met keyboard hou ik gewoon niet van
Ik snap nog steeds niet waarom het seated isquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:38 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Nee gewoon in de 013. Wel seated.
Yep. Candlemass, Saint Vitus, Pentagram, The Obsessed, Trouble en nog meer van dat soort bands.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat heet traditionele doom? Candlemass-achtige dingen?
Ulver speelt tegenwoordig alles behalve metalquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom het seated is
Past imo niet bij metal, een seated concert
Edit: heb vandaag trouwens mijn oordoppen binnen gekregen, ze werken best goed, kan op zich nog wel wat horen
Ach ja, dan nog vind ik het bizarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:32 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ulver speelt tegenwoordig alles behalve metal
Si.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat heet traditionele doom? Candlemass-achtige dingen?
Misschien een idee voor een concertagenda bij te gaan houden in dit topicquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snel op zoek dus naar leuke concerten!![]()
Ah sorry, met nieuwe topics aanmaken ben ik echt een newbie eersteklas.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:06 schreef Darkestrah het volgende:
TT is ook een subtiele hint voor het ontbreken van het nieuwe topic.
heartwork, het is de bedoeling dat je dan de volgende maakt.
[..]
Selbstverständlich!![]()
Ik bekeer nog liever tot moslimquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:58 schreef GimmeGore het volgende:
Schrijf er dan ook steeds achter wie er gaan en met dresscode (quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een idee voor een concertagenda bij te gaan houden in dit topic
Oja en ik ga wel carnaval vieren met mijn een paar meiden waar ik vorig jaar mee heb afgestudeerd. Wordt hartstikke vet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:58 schreef GimmeGore het volgende:
Voor een vrouw is een roze onderbroek niet haar hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:30 schreef heartwork het volgende:
[..]
Schrijf er dan ook steeds achter wie er gaan en met dresscode (), dan kun je makkelijker afspreken.
jaja ik zag al roze onderbroeken voorbij komen en dat gaat mij echt een stap te ver hoor!
Heb je dan ook 8 baby's?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:32 schreef heartwork het volgende:
[..]
Oja en ik ga wel carnaval vieren met mijn een paar meiden waar ik vorig jaar mee heb afgestudeerd. Wordt hartstikke vet.
Ik ga als octomom. Je weet wel, die vrouw met die 8-ling
He, dat van die roze onderbroek was die persoon z'n eigen ideequote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:30 schreef heartwork het volgende:
[..]
Schrijf er dan ook steeds achter wie er gaan en met dresscode (), dan kun je makkelijker afspreken.
jaja ik zag al roze onderbroeken voorbij komen en dat gaat mij echt een stap te ver hoor!
Okequote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, dat van die roze onderbroek was die persoon z'n eigen ideeMaar nummers uitwisselen werkt perfect, heb ik ook met Koen (Darkestrah) gedaan, dan kun je elkaar gemakkelijk vinden
Dus tijnbrein, ik PM je even voor aanstaande zondag
Naar Anathema gaan ik zeg doenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:27 schreef Darkestrah het volgende:
Wat was er aanstaande zondag? Is dan dat Omnia-dinges?
En wat doen we met Anathema?
Ik niks. Ik slaap prima 's nachtsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:27 schreef Darkestrah het volgende:
Omnia jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:27 schreef Darkestrah het volgende:
Wat was er aanstaande zondag? Is dan dat Omnia-dinges?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik niks. Ik slaap prima 's nachts.
Iets met je vriendinnetje zeker?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:36 schreef Darkestrah het volgende:
Omnia ken ik niet, en bovendien zal ik sowieso wel moeten passen. Ik heb andere plannen.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik niks. Ik slaap prima 's nachts.
Zou het?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met je vriendinnetje zeker?![]()
Ja, wij brengen Valentijnsdag tenminste "samen" doorquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, wij brengen Valentijnsdag tenminste "samen" door![]()
Ja maar...ik houd helemaal niet van Anathemaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kom nou ook maar gewoon, is gezellig
Ja maar, ja maar, ah toe nou? *knippert met de ogenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja maar...ik houd helemaal niet van Anathema.
Neenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ah toe nou? *knippert met de ogen![]()
Dan kom je toch gewoon voor de gezelligheidquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja maar...ik houd helemaal niet van Anathema.
Daar al helemaal niet voor!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kom je toch gewoon voor de gezelligheid
Jij bent ook niet gezelligquote:
Metalheads zijn ook geen gezellig mensen. Internetnerds met weinige sociale vaardigheden.quote:
Ja en daarom ga ik jullie niet voor de gezelligheid ontmoetenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Metalheads zijn ook geen gezellig mensen. Internetnerds met weinige sociale vaardigheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |