Maar waaromquote:Op maandag 8 februari 2010 23:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
La, deba ''is het te laat''(lwokd fettet?), nsani ya habibti
Dat doe ik toch alleen omdat ik je cool vind. Jij snapt er niks van he?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar waarom? Waarom
? Jij begon met beledigen
.
Niet zo "quote:Op maandag 8 februari 2010 23:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat doe ik toch alleen omdat ik je cool vind. Jij snapt er niks van he?
Wik, zullen we uit de kast komen?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Echt hè, vrouwen![]()
. On-be-grijpelijk.
*klimt de kast weer in tussen 72 maagden*quote:Op maandag 8 februari 2010 23:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij moet doen wat je niet laten kan.
Neeeeeee. Je moet echt f leren puzzelen.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
'Ked leb' niet, meja is een koosnaampje.
Oh, ik dacht dat je meha bedoeldequote:Op maandag 8 februari 2010 23:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Neeeeeee. Je moet echt f leren puzzelen.
Ked leb meja= je speelt met me
Oh dat zeggen ze dus altijd blozend naar mijquote:Op maandag 8 februari 2010 23:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Neeeeeee. Je moet echt f leren puzzelen.
Ked leb meja= je speelt met me
Nee.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je meha bedoelde.
Mooie ogen o.i.d.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee.![]()
Wat betekent ''meha'' dan?
Poor Wik, daar gaat z'n sterkste puntquote:Op maandag 8 februari 2010 23:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Maar waarom zou ik dat tegen jou zeggen? Ik heb je ogen niet gezien hoor.
Shit verkeerde account.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:42 schreef Sjaakz het volgende:
Meeten? Ben je gek? Anoniem een beetje kletsen op internet ok, maar echt met Marokkanen in het openbaar gezien worden?
Zijn ze zo mooi dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Poor Wik, daar gaat z'n sterkste punt
Ik kan dat niet beoordelenquote:Op maandag 8 februari 2010 23:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zijn ze zo mooi dan?![]()
Alle ogen zijn wel mooi?
quote:Op maandag 8 februari 2010 23:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zijn ze zo mooi dan?![]()
Alle ogen zijn wel mooi?
"Neuken?"quote:Op maandag 8 februari 2010 23:45 schreef einszweiachtung het volgende:
Wat betekend hwiek? Ik heb dat woord vaker gehoord toen ik leveringen op de walluh moest doen.
Ze komen je eindelijk halen? De mannen in witte pakken met hun witte busje?quote:
Nee, de persoon die aangehouden is in Den Bosch.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze komen je eindelijk halen? De mannen in witte pakken met hun witte busje?
Weer zo'n mongool die anderen naaitquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, de persoon die aangehouden is in Den Bosch.
Oh, ik lees het nu pas.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, de persoon die aangehouden is in Den Bosch.
Wat een stel domme dozen, ik heb het maar weer afgezet zodra ze hun mond opentrokkenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:23 schreef Montelly het volgende:
http://mystictwo.hyves.nl/
"We willen geen hollander...."
"We zijn meer amerikaans..."
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:26 schreef wikwakka2 het volgende:
"Ik ga nu niet voor iets dat onder mijn niveau ligt"
- "Geen Hollander, nee"_!
"Straks wil ik wel een hele leuke!"
"Ja, uit het buitenland, dat vind ik wel leuk!"
Zucht_!
"I'm hot, I'm hot to see"
"You see, i'm sexy you see!"
Oh god_!
Dit kan niet echt zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:26 schreef wikwakka2 het volgende:
"Ik ga nu niet voor iets dat onder mijn niveau ligt"
- "Geen Hollander, nee"_!
"Straks wil ik wel een hele leuke!"
"Ja, uit het buitenland, dat vind ik wel leuk!"
Zucht_!
"I'm hot, I'm hot to see"
"You see, i'm sexy you see!"
Oh god_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |