niet om je hele onderzoek neer te halen, maar in de VS zijn er gewoon meer Dikke mensen dan kale mensen.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:20 schreef Mylene het volgende:
[..]
bron
Ik heb eigenlijk geen problemen met mannen die kaal worden. Mits ze maar geen toeren uithalen om dit proberen te camoufleren. Dat is zo'n afknapper. Als je kaal wordt moet je het lekker kort houden. Gewoon de tondeuse gebruiken.
Wat vinden jullie dames? Toch liever een dikke man?
In de praktijk gaat dat eerste ook niet gebeuren hoor...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 06:45 schreef Ixnay het volgende:
Als je dik bent kun je afvallen.
Als je kaal bent blijf je waarschijnlijk voor de rest van je leven kaal.
Misschien eerst topic lezen voordat je reageert.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 06:54 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
niet om je hele onderzoek neer te halen, maar in de VS zijn er gewoon meer Dikke mensen dan kale mensen.
En de telegraaf als sience gebruiken is zoiets als de bijbel gebruiken voor geneeskunde
true, maar dat verranderd niets aan je bron.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Misschien eerst topic lezen voordat je reageert.
Ik zei dat ik er overheen heb gelezen dat het bewuste onderzoek een gevalletje ''wij van WC Eend adviseren'' is toen HenryHill mij daar haarfijn op wees. Lees maar terug. Kortom, een onderzoek dat niets voorstelt. Desondanks dat het wel leuk is om te weten hoe men er toch over denkt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:08 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
true, maar dat verranderd niets aan je bron.
precies..!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:29 schreef -XX- het volgende:
Onzin!
Kaal is beter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
supquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:08 schreef mirannie het volgende:
Ik hou niet van magere mannen en ik hou niet van kale mannen. Liever een man met overgewicht dan toch echt.
Daar sluit ik mij bij aan. Kaal kan heel erg goed staan, dik daarintegen is totaal niet mijn smaak.quote:
Channing Tatum.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:29 schreef -XX- het volgende:
Onzin!
Kaal is beter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |