een man die een jurk moet dragenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:17 schreef TypoAccount het volgende:
Hmm is eigenlijk iets wat ik al een tijd wil proberen met een meid. Zeker iets wat ik in de toekomst nog een keer wil proberen. En ja ik ben een man
Jij vingert jezelf dus als je hem met een dildo neemt, begrijp ik?quote:Op zondag 4 april 2010 21:57 schreef xBlossomx het volgende:
Ik heb het een hele tijd terug aan mijn vriend gevraagd of ik het mocht doen en ging akkoord.
We hebben ongeveer een week ervoor uitgetrokken, eerst met een vinger, daarna met kleine speeltjes...zodat hij eraan kon wennen zeg maar. En vervolgens met de 'strap-on'.
Hij vond het echt geweldig en ik ook, want de rollen waren een keer omgedraaid en het was niet alleen voorbindding ;p maar ook een vibrator, dus ook veel plezier voor mij. We kwamen beiden schreeuwend klaar, allebei blij, en daarna 'lekker' samen de boel opgeruimd.
Zeker voor herhaling vatbaar ^^
Je klinkt een beetje oversext. Ga even een week uittrekken om mijn vriend ut te wonen. Gillend klaarkomen hoef ik niet met een dildo in zijn reet te doen.quote:Op zondag 4 april 2010 21:57 schreef xBlossomx het volgende:
Ik heb het een hele tijd terug aan mijn vriend gevraagd of ik het mocht doen en ging akkoord.
We hebben ongeveer een week ervoor uitgetrokken, eerst met een vinger, daarna met kleine speeltjes...zodat hij eraan kon wennen zeg maar. En vervolgens met de 'strap-on'.
Hij vond het echt geweldig en ik ook, want de rollen waren een keer omgedraaid en het was niet alleen voorbindding ;p maar ook een vibrator, dus ook veel plezier voor mij. We kwamen beiden schreeuwend klaar, allebei blij, en daarna 'lekker' samen de boel opgeruimd.
Zeker voor herhaling vatbaar ^^
Ze wordt gewoon botergeil als ze op Fok! post.quote:Op zondag 4 april 2010 23:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje oversext. Ga even een week uittrekken om mijn vriend ut te wonen. Gillend klaarkomen hoef ik niet met een dildo in zijn reet te doen.
This world is going to the dogs.![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 23:33 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ze wordt gewoon botergeil als ze op Fok! post.
Heel begrijpelijk, ik kom ook altijd schreeuwend klaar als ik net een reply heb neergezet.
Ben je nou serieus aan het propageren dat mannen zich in hun reet moeten laten nemen en de hele dag met pijn rondlopen, omdat dat pas echt mannelijk is?quote:
Gokje hè, maar ik denk dat zijn punt eerder is dat je niet de hele dag met pijn rondloopt. Dat is onzin. Je loopt toch ook niet de hele dag met pijn rond als je een keer flink gescheten hebt?quote:Op maandag 5 april 2010 12:30 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ben je nou serieus aan het propageren dat mannen zich in hun reet moeten laten nemen en de hele dag met pijn rondlopen, omdat dat pas echt mannelijk is?![]()
![]()
Nee, ik noem mannen die al gillen en huilen voor ze geslagen worden mietjes.quote:Op maandag 5 april 2010 12:30 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ben je nou serieus aan het propageren dat mannen zich in hun reet moeten laten nemen en de hele dag met pijn rondlopen, omdat dat pas echt mannelijk is?![]()
![]()
punt is gewoon dat het vooral pijn doet als je de anus gaat aanknijpen en je jezelf er tegen verzet. als niet dan valt het allemaal wel mee denk ik. aangezien een drol er ook door kan zonder moeite en pijn als je kringspieren ontspannen zijn kan dat met een lul ook lijkt me zo.quote:Op maandag 5 april 2010 12:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, ik noem mannen die al gillen en huilen voor ze geslagen worden mietjes.
Ik gok omdat de betreffende man niet op mannen valt maar wel van anale seks houdt?quote:Op maandag 5 april 2010 13:14 schreef leFUCK het volgende:
wat een vermakelijke posts staan hier tussen zeg. nu vraag ik me echt af waarom ik eerder gestopt ben met het volgen van dit topic![]()
ja en on-topic, zoals ik al eerder heb gezegd vind ik het vreemd dat een vrouw een man anaal neemt. kijk als een man dat bij een man doet gebruikt hij zijn natuurlijke voorwerp, maar een vrouw heeft nu eenmaal geen penis, en om dan een fake lul te gaan gebruiken vind ik vreemd. ik snap dan niet waarom die man zich dan niet gewoon door een andere man laat nemen. maar dat is mijn mening, ieder het zijne
welke hetero man houd er nu van om anaal genomen te worden, seriouslyquote:Op maandag 5 april 2010 13:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik gok omdat de betreffende man niet op mannen valt maar wel van anale seks houdt?Srsly.
nee ik zeg toch ook, iedereen moet het maar zelfs weten. net zoals iedereen die aan sm doet het ook maar zelf moet weten, maar ik vind het toch belachelijkquote:Op maandag 5 april 2010 13:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou niet weten waarom iemand zich zou moeten laten leiden door allerlei onzinnige cultureel bepaalde hang-ups. Wat nou als het gewoon lekker is? Het is niet alsof de buren meekijken.
Als het poepen niet meer werkt (als het pijn doet en dat zo niet hoor), veel te groot, dan ga je er snel wat aan doen, want het is geen pretje.quote:Op maandag 5 april 2010 12:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gokje hè, maar ik denk dat zijn punt eerder is dat je niet de hele dag met pijn rondloopt. Dat is onzin. Je loopt toch ook niet de hele dag met pijn rond als je een keer flink gescheten hebt?
Die kringspier denkt ook What the Fuck, wat kom jij nou weer hier doen, sodemieter op, in mijn ster geen polonaise. Hij gaat zich erg verzetten en tsja, als een man geil is, laat hij zich niet tegenhouden door zo'n zielige kringspier, hij zal op zoek gaan naar genot.quote:Op maandag 5 april 2010 13:19 schreef leFUCK het volgende:
[..]
punt is gewoon dat het vooral pijn doet als je de anus gaat aanknijpen en je jezelf er tegen verzet. als niet dan valt het allemaal wel mee denk ik. aangezien een drol er ook door kan zonder moeite en pijn als je kringspieren ontspannen zijn kan dat met een lul ook lijkt me zo.
Omdat jullie homo's holneuken progageren, en die andere kerels willen zich natuurlijk een pleziertje dat tot de mogelijkheden behoort, natuurlijk niet missen.quote:Op maandag 5 april 2010 13:36 schreef leFUCK het volgende:
[..]
welke hetero man houd er nu van om anaal genomen te worden, seriouslyomdat hij niet van mannen houdt, ja dat zal wel
![]()
vrouwen zijn niet gemaakt om te penetreren, daarom hebben ze geen ook geen lul. dat is gewoon net zoiets als dat ik op zoek ben naar een man met tieten of een man met een kut. dan kan ik toch net zo goed meteen voor een vrouw gaan. nu ben ik misschien bekrompen volgens jou maar ik vind het gewoon belachelijk.
chiks met dicks![]()
o krijgen we die weerquote:Op maandag 5 april 2010 14:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Omdat jullie homo's holneuken progageren, en die andere kerels willen zich natuurlijk een pleziertje dat tot de mogelijkheden behoort, natuurlijk niet missen.
Maar geloof het nou maar, ze hoeven geen kerel erbij (de hetero), het gaat alleen om het genot, die verrekte klier die bij stimulatie vanuit de darm ervoor kan zorgen dat je een orgasme krijgt (voor homo's vooral omdat ze zich dan vrouw kunnen voelen en het helemaal dolletjes vinden dat ze genomen worden).
Echter als je je leuter in de bek van een lammetje stopt, schijnt ook lekker te pijpen.
Ik denk maar zo, wees een kerel en doe wat je hoort te doen, tenzij je verkeerd gebakken bent dan, dan is het natuurlijk een alternatief voor penetratie op zoek naar de oorsprong van het leven.![]()
Daarom lopen ze met tasjes en zich als wijven gedragen (de meeste dan).quote:Op maandag 5 april 2010 14:16 schreef leFUCK het volgende:
[..]
o krijgen we die weer![]()
nee een heteroman die door een vrouw anaal word uitgewoond is nog steeds mannelijk, maar als je je als man door een andere man laat neuken zul je dat wel laten doen om jezelf vrouw te voelenga toch weg, wat een bullshit alweer! ik ben geen vrouw, ben het nooit geweest, zal het ook nooit worden, wil het ook nooit worden!
![]()
mensen moeten niet altijd proberen om homoseksuele relaties te koppelen met heteroseksuele relaties, en dan van een de man maken en van een de vrouw. homo betekent hetzelfde, er komt dus gewoon geen vrouw bij kijken en zo simpel is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |