quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:36 schreef jongemeid het volgende:
wat een vreemde reacties(A)? en wat betekent kloon?
wil je met mij naar bedquote:Op maandag 8 februari 2010 21:36 schreef jongemeid het volgende:
wat een vreemde reacties(A)? en wat betekent kloon? Ja ik vind het niet heel erg om sletje genoemd te worden, ik weet toch wel beter..maar anderen hebben er wel moeite mee
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:36 schreef jongemeid het volgende:
wat een vreemde reacties(A)? en wat betekent kloon? Ja ik vind het niet heel erg om sletje genoemd te worden, ik weet toch wel beter..maar anderen hebben er wel moeite mee
Is dat zo, mevrouw Puts?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:31 schreef jongemeid het volgende:
Vandaar dat ik nu redelijk anoniem op internet date..
Ja gaat er toch niet vanuit dat er ook maar 1 foto echt is he?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Die afbeelding op de weblog is volgens mij onjuist. Het lijkt verdacht veel op het achterwerk van Keyra Agustina
Ja daar begint het al.quote:
Natuurlijk wel. Op internet is iedereen goudeerlijk.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja gaat er toch niet vanuit dat er ook maar 1 foto echt is he?
Waarom staat je domein stefanielive.nl dan geregistreerd op de naam S Puts? Die S staat zeker voor Stefanquote:Op maandag 8 februari 2010 21:41 schreef jongemeid het volgende:
dat is mijn echte naam niet....hihi ik ben wel heel erg open maar niet zo open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |