Het was een aantrekkelijke vrouw wat mij betreft, ik heb niet helemaal een standaard mannensmaak als het om vrouwen gaatquote:Op maandag 8 februari 2010 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ze heeft wel wat. Niet veel, maar wel wat.
Sorry, ik kijk geen slechte series of films.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De kunst is om de scene te herkennen dan maar? Fas kent de film vast wel.
Ik heb hem ooit aan mijn ma laten zien, die dacht dat een show over vampieren wel debiel moest zijn, maar ze moet bij the Body toch huilen.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind die hele serie wel geniaal.Natuurlijk is het allemaal ontzettend knullig als je het nu terug ziet maar de verhalen en zo vond ik altijd wel erg mooi. The Body is overigens wel 1 van mijn favo's, gewoon omdat het een erg emotionele ep is.
Krijg 'm er nog steeds niet van omhoog.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:06 schreef Adolecens het volgende:
Hier JB, voor jou
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou dit beeld wel vast dan
[ afbeelding ]
Ik maakte maar een geintje over haar borstenquote:Op maandag 8 februari 2010 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was een aantrekkelijke vrouw wat mij betreft, ik heb niet helemaal een standaard mannensmaak als het om vrouwen gaat
Die vrouw die ik laatst postte vond ik ook erg mooimaar denk dat de meeste mannen dat minder vinden.
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Sorry, ik kijk geen slechte series of films.
+1 danquote:Op maandag 8 februari 2010 22:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het is Keira.
En ik zei toch:
[..]
Dat eerste zei ik niet voor niks.
Dat dusquote:Op maandag 8 februari 2010 22:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gast, je ziet nauwelijks een gezicht.
Eerder op d'r vriend; Marilyn Mansonquote:Op maandag 8 februari 2010 22:07 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo ik wil op Dita Von Teese lijken.
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ze heeft wel wat. Niet veel, maar wel wat.
Vooruit, da's een film die ik nog wel eens zou willen zien.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]Thirteen. En ik vond dat een ontzettend mooie film.
Post nog eens wat meer vragen die je leuk vindt.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was een aantrekkelijke vrouw wat mij betreft, ik heb niet helemaal een standaard mannensmaak als het om vrouwen gaat
Die vrouw die ik laatst postte vond ik ook erg mooimaar denk dat de meeste mannen dat minder vinden.
JIJ vindt r mooi schat, ik vind er niet zoveel aanquote:Op maandag 8 februari 2010 22:06 schreef Adolecens het volgende:
Hier JB, voor jou
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou dit beeld wel vast dan
[ afbeelding ]
Scarlett Johansson in een of andere film.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:08 schreef BobbyB het volgende:
Laatste van mij kant dan maar, stelletje azijnzeikers.
[ afbeelding ]
Vragen, vragen... Het gaat hier om VROUWEN, Fas.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Post nog eens wat meer vragen die je leuk vindt.
Zie je wel.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vooruit, da's een film die ik nog wel eens zou willen zien.
Na het zien van die film had ik besloten dat ik geen dochters wou en nu heb ik er juist twee die er nog maar een paar jaar vanaf zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 22:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]Thirteen. En ik vond dat een ontzettend mooie film.
Ja, ik weet niet. De enige film waar ik haar er een beetje aantrekkelijk uit vind zien is in The Island. Meestal heeft ze zo'n vintage look.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Scarlett Johansson in een of andere film.
Zij doet me overigens ook he-le-maal niks.
Haar borsten wel, maar dat is een ander verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |