quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:14 schreef Claudia_x het volgende:
Jemig, Sorbootje, ik weet niet eens of ik 'voor mezelf' nog wel een keer zwanger zou willen zijn. Maar wat ik inderdaad wél weet nu ik eenmaal een kind heb is dat het zo ongelooflijk bijzonder is dat het me mooi lijkt om zoiets mogelijk te maken voor mensen waar ik van houd. Ik krijg er een knoop van in m'n maag als ik eraan denk hoe het moet zijn als je zo graag wil maar het niet lukt. Wat is het fantastisch van je dat je dit gaat doen.
Dat had ik ook altijd en nu is het echt zo. Vreemd om me dat ineens weer te realiseren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:14 schreef Claudia_x het volgende:
Jemig, Sorbootje, ik weet niet eens of ik 'voor mezelf' nog wel een keer zwanger zou willen zijn. Maar wat ik inderdaad wél weet nu ik eenmaal een kind heb is dat het zo ongelooflijk bijzonder is dat het me mooi lijkt om zoiets mogelijk te maken voor mensen waar ik van houd. Ik krijg er een knoop van in m'n maag als ik eraan denk hoe het moet zijn als je zo graag wil maar het niet lukt. Wat is het fantastisch van je dat je dit gaat doen.
Ik snap wel dat je daar zolang voor nodig hebt gehad om een beslissing te nemen. Vind ik echt heel erg goed dat je niet impulsief hebt gezegd 'ik doe het wel voor jullie' en je dan teruggetrokken omdat je het toch niet wilde (wat zoals je vertelde al eerder was gebeurd bij hen, met iemand anders?) maar dat je het hebt laten bezinken en er goed over nagedacht hebt, voordat je het hen toezegt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:17 schreef Sorbootje het volgende:
Dat is ook één van de dingen waarover ik heel lang getwijfeld heb Suzanna. Kan ik dat kindje wel opgeven. Maar ik ben me gaan realiseren dat dat kindje vanaf het allereerste begin hun kindje is. Ik wil ook dat zij meegaan naar alle controles etc... zodat daar nooit onduidelijkheid over kan bestaan. En natuurlijk denk ik niet dat het gemakkelijk zal zijn, maar ik kan dit. Ik heb daar anderhalf jaar voor nodig gehad om tiot dat inzicht te komen, maar ik kan het.
Da's wel het moeilijkste deel. Daarom wil ik ook dat ze naar elke controle meegaan enzo. Zodat het duidelijk blijft voor mij.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
even teruggelezen naar het verhaal van Sorbootje.
Wat knap dat je dat gaat doen!
Maar ben je niet bang dat als je het kindje in je voelt bewegen enzo dat je ervan gaat houden, en dat het dan moeilijk zal zijn om het af te staan?
Je denkt er goed over na in ieder gevalquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:03 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Da's wel het moeilijkste deel. Daarom wil ik ook dat ze naar elke controle meegaan enzo. Zodat het duidelijk blijft voor mij.
Wat zeg je dat mooi Spuug!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:14 schreef Spuuglokje het volgende:
Sorbootje wat ontroerend om te lezen over die beslissing die je genomen hebt. Ik vind het zo ontzettend mooi dat je dat wilt doen, daar heb ik niet de goede woorden, voor maar ik wil wel mijn bewondering voor je beslissing uitspreken. En ik schiet al helemaal vol als ik denk aan hoe je schoonzus en haar man zullen reageren!
En dat wat je moeder er over gezegd heeft, ze heeft vast heel goed door hoe gevoelig jij bent, maar ik denk juist dat een gevoelig iemand zich heel goed kan voorstellen welk een geschenk het zal zijn en welke impact het op jou zal gaan hebben. Ik wens je alle geluk toe, ik hoop dat het allemaal meezit en jij over een tijd een heel bijzonder neefje of nichtje zal baren!
Daar ben jequote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:36 schreef Sorbootje het volgende:
Hèèèhèèè`...daar is ze dan eindelijk... Ja sorry jongens... drukdrukdruk
't Ging heel goed gisteravond. Het duurde wel even voor het hoge woord eruit was, want ik zat op een geschikt moment te wachten en we zaten maar slap te ouwehoeren.. en tja, wat is een geschikt moment voor zo'n mededeling? Dus uiteindelijk flapte ik het er gewoon uit. Was erg emotioneel en erg mooi. En het voelt echt heel goed dat ik dit ga doen. Hebben nog lang gepraat en gelukkig hadden ze 100% begrip voor de voorwaarden die ik stel. Werd wel geraakt door iets wat mijn schoonzusje zei: "We zullen het nooit weten, maar ik hoop dat ik zo'n mens ben dat ik hetzelfde voor jou zou doen"
Mijn schoonzus en zwager gaan morgen op wintersportvakantie.. ik geloof dat ze wel met een goed gevoel weggaan
En ik ben zo trots op mijn lief't Is voor hem ook niet niks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |