abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77842928
Oxy, schrijf je alles op? Wat je wil vragen, wat je wilt zeggen, schrijf hoe het voor je is en hoe jij het graag anders ziet. Wat volgens jij wel een goede manier is om te overleggen. Dan kun je ook constructief zijn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:28:58 #52
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77842996
Pfff... waarom gaan mijn kids steeds op elkaar liggen terwijl ze een GROOT speelkleed hebben
pi_77845229
Oxy, succes. En wat Yppy zegt. Alles wat in je opkomt op schrijven.

Mikoxx, omdat dat veel leuker is. Dan zijn ze zooooo lekker dicht bij elkaar.
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:34:46 #54
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77849777
Ca.ra, wat verdrietig, heel erg veel sterkte met het verwerken van dit verlies

Saffier, ik vind je toch zo'n moedig en stoer wijf! Je denkt misschien dat je het allemaal verkeerd doet en tuurlijk zou het fijn zijn als het allemaal anders was, maar je dóet het maar wel mooi! En elke dag is er één he?

Ssserpente, die chirurg klinkt als iemand die weet hoe hij een meisje moet plezieren Fijn dat er ook gekeken wordt naar je eigen wensen.. En woehahaha, ik zie je al zitten met een catalogus

Oxy, wat vervelend dat je hier zo tegenop ziet.. Ik wens je alvast sterkte!

Alhier toch maar even een update, ik heb hier even niet meer gepost omdat ik geen zin meer had om in dat negatieve gedoetje te blijven hangen enzo De afgelopen week ben ik op een tussen-afspraak geweest bij de uroloog omdat ik het gevoel had dat het toch allemaal niet goed ging en die heeft opnieuw een kweek van mijn urine laten doen. Vandaag was daar de uitslag van binnen en daar is uitgekomen dat ik de laatste twee kweken géén blaasontsteking meer had! Het aantal bacteriën is wel aan de hoge kant, maar dit blijkt niet verontrustend te zijn. Een deel van de bijbehorende klachten is echter niet weg en de arts wist precies wat er dan wél aan de hand is: mijn blaas is verzakt en die drukt op de plasbuis waardoor dat elkaar irriteert. De pijn bij het plassen komt door de druk op de plasbuis, het constante plassen komt door de druk op de blaas Zij dacht zelf dat dit door het verzakken van de bekkenbodem als gevolg van mijn bevalling is en dit zou dan te verhelpen moeten zijn door een bekkenbodemfysio. Hoewel dit op de lange termijn een naar staartje zou kunnen krijgen mocht het uiteindelijk een permanente verzakking blijken te zijn ben ik op dit moment echt enorm opgelucht. Geen antibiotica meer, niet constant maar bang zijn om tijdelijk te moeten stoppen met de bv, niet meer hysterisch mijn vriezer volstoppen met melk voor-het-geval-dat, niet meer bang zijn voor een nieuwe nierbekkenontsteking.. Ik weet nu wat er écht aan de hand is en dat is me zó veel waard! Ik ga morgen dus even bellen (heb mezelf vanmiddag vrij gegeven ) en dan moet ik eind mei weer op controle bij de uroloog om te zien of de verzakking minder erg is geworden danwel weg is.

Verder heeft ze me gezegd dat zij denkt dat ik fysiek nog niet in staat ben om te gaan werken, dus komende week zal ik mezelf ziekmelden voor mijn werk en z.s.m. contact opnemen met mijn bedrijfsarts om te overleggen. Ik wil kijken of het mogelijk is om evt. per 1 maart te beginnen op arbeidstherapeutische basis, of voor halve dagen ofzo. Ik wil op zich erg graag weer beginnen, maar denk dat het misschien nog even te zwaar is om meteen weer het volle pond op mijn bord te krijgen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En om dit alles te vieren ga ik zo uitzoeken hoe dat zit met die moedermelkbank, ik heb nu zo veel in de vriezer dat ik misschien best andere kindjes kan helpen met mijn melk!
3!
pi_77854656
Incantrix en wel echt doen he, die bekkenbodemfysio! Want inderdaad, je wilt er echt niets aan overhouden.

Ik ben mijn kuur ook echt zo zat. Mijn buik vindt em niet fijn, dus het rommelt en borrelt maar raak en ik ben bij vlagen misselijk. Fijn. Maar goed, nog 5 pillen te gaan en dan is het klaar.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 11 februari 2010 @ 21:16:45 #56
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77898059
Incantrix
Mefke ik hoop dat je er snel vanaf bent

Even crossposten vanuit de SC ik had geen kans eerder hier ook wat te zeggen, de echo vanmorgen was goed en ik mag stoppen met de hormonen
We gaan vanaf nu weer opbouwen heb ik besloten
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_77898114
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:16 schreef Saffier het volgende:
de echo vanmorgen was goed en ik mag stoppen met de hormonen
Lief Saffierke, ik hoop zo dat je binnenkort heerlijk kunt gaan genieten.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_77898387
Whahahoe Saffier!!!!!!!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 11 februari 2010 @ 21:25:32 #59
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77898476
Moonah en Ypsel

Ik ben blij dat alles goed was (heel goed gelukkig) maar voel me er nog niet blij onder. Dat komt vanzelf, daar ben ik van overtuigd
Ylana
  donderdag 11 februari 2010 @ 21:27:08 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77898558
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:16 schreef Saffier het volgende:
Even crossposten vanuit de SC ik had geen kans eerder hier ook wat te zeggen, de echo vanmorgen was goed en ik mag stoppen met de hormonen
In de SC heb ik er overheen gelezen denk ik. Dus hier maar even flink feest vieren!
Gefeliciteerd met de goede echo en wat heerlijk dat je klaar bent met die hormonentroep!
Ik gun je van alles! Weet niet goed wat ik nou wil zeggen en hoe ik het wil zeggen.
Iets over een roze wolk die geen roze wolk hoeft te zijn, als er iig maar gewoon niet meer die donderwolk is.
  donderdag 11 februari 2010 @ 21:30:30 #61
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77898725
Ik snap je BE, helemaal!

in het hele malle dorp hier is geen haakgaren te koop
Ylana
  donderdag 11 februari 2010 @ 21:50:24 #62
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_77899807
Saffier, dat klinkt goed!

Ik heb ook leuk nieuws. Maandag kan ik beginnen in het ziekenhuis, op de inkoop afdeling. Het is maar voor 6 weken, maar betaalt in ieder geval wel beter dan mijn oude baan. En het geeft me even wat extra ademruimte om een baan in mijn eigen hoek te zoeken. En ik heb een groot gat in mijn CV: ik heb nog nooit gewerkt met SAP, en dat is juist in de logistiek een veelgebruikt en dus veelgevraagd iets. Niet dat het me erg lijkt, want ik pak dat soort dingen snel op. Maar een HR-typje kan daar wel heel erg over vallen.
Maar nu ga ik de komende weken met SAP aan de slag, dus kan ik dat gat in mijn CV lekker opvullen. Jieha!

Morgen wordt oma begraven. Allemaal trouwens nog heel erg bedankt voor de steunbetuigingen!
Ik ben zooo blij dat ik nu even rust heb qua baan. Nou kan ik me morgen even lekker focussen op de begrafenis, zelf ongegeneerd verdrietig zijn en mijn familie bijstaan. Het voelt heel bevrijdend.

Mefke, ik heb even snel gelezen dus ik weet niet meer wanneer je nou je gesprekken hebt, maar ik duim in ieder geval voor je. Klinkt goed meis! En het voelt inderdaad zoooooo stoer als mensen JOU bellen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:23:01 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77901545
Wat fijn van dat werk ca.ra, zeker omdat het je ook zoveel op levert voor je CV! Sterkte morgen!
pi_77902058
Ca.ra, wat fijn! Klinkt als een goede tussenoplossing. En wie weet is het wel voor langer dan zes weken! Sterkte met de begrafenis morgen.

Oh, Saffier, wat een enorm fijn nieuws. En inderdaad, vanaf nu weer opbouwen. Ik hoop voor je dat je je snel weer de 'oude' voelt (maar dan zwanger he...).
  donderdag 11 februari 2010 @ 23:41:05 #65
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77905119
Saffier, ik zie je goede nieuws nu pas. wat fijn!! ik hoop van harte met je mee dat 't snel beter met jou gaat nu je mag stoppen met die hormonen!

cara, sterkte morgen. en gefeliciteerd met deze 'tussenbaan'. dat heb je snel geregeld zeg!
in de haak.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 09:03:54 #66
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77909684
Ca.ra sterkte vandaag en fijn dat je een (tijdelijke) baan hebt!
Ylana
  vrijdag 12 februari 2010 @ 09:11:25 #67
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_77909800
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:25 schreef Saffier het volgende:
Moonah en Ypsel

Ik ben blij dat alles goed was (heel goed gelukkig) maar voel me er nog niet blij onder. Dat komt vanzelf, daar ben ik van overtuigd
Natuurlijk
  vrijdag 12 februari 2010 @ 09:32:57 #68
144006 chacama
Ondernemend!
pi_77910183
Ca.ra veel sterkte vandaag! En uiteraard gefeliciteerd met je baan! Wie weet wat er uit die 6 weken rolt.

Saffier, wat een heerlijk nieuws en nu weer opbouwen. Super!
  zondag 14 februari 2010 @ 19:48:32 #69
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77993450
Het gaat béter hier!
Als het zo blijft tot eind augustus ben ik al heel erg blij. Ik ben nog lang, lang, lang niet 'de oude' maar dit is al fijn zo.
Nu ik maar 1 (of 2) stap(jes) vooruit ben gegaan voel ik hoe zwart het is geweest allemaal, dat voelt nog wel heel verdrietig. Maar dát is nu niet meer!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ylana
  zondag 14 februari 2010 @ 19:50:33 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77993531
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:48 schreef Saffier het volgende:
Het gaat béter hier!
Als het zo blijft tot eind augustus ben ik al heel erg blij. Ik ben nog lang, lang, lang niet 'de oude' maar dit is al fijn zo.
Superfijn om te horen joh! Toch die 90% dus gelukkig!
  zondag 14 februari 2010 @ 19:52:03 #71
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77993590
echt wel hoor
Ylana
  zondag 14 februari 2010 @ 19:52:40 #72
108648 cattie
lieve moeder
pi_77993613
Saffier, wat geweldig!
  zondag 14 februari 2010 @ 19:54:04 #73
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77993673
Oh! wat fijn Saffier! Dat het gewoon écht van de extra hormonen kwam. Geniet van de vooruitgang
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_77993710
Saffier, wat heerlijk! Dat het vandaag al zo veel beter is. Onthoud dat, ook als het weer even wat minder gaat.
*OUD heilige*
  zondag 14 februari 2010 @ 19:56:07 #75
11682 Moonah
Jolie femme
pi_77993753
Onvoorstelbaar he, de impact die hormonen kunnen hebben. Ik ben blij voor je Saffier, heel blij, maar ik begrijp ook je slag om de arm.
  Moderator zondag 14 februari 2010 @ 19:58:02 #76
5428 crew  miss_sly
pi_77993822
Saffier, wat fijn! Een goede dag is al zo heerlijk! Fijn dat het dus toch voor een deel die extra hormonen zijn. Ik hoop zo dat je de rest van de zwangerschap een beetje goed door komt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Jubileum moderator zondag 14 februari 2010 @ 19:58:18 #77
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_77993833
Saffiertje wat ben ik hier blij mee!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 14 februari 2010 @ 20:03:40 #78
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_77994078
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:27 schreef YPPY het volgende:
Oxy, schrijf je alles op? Wat je wil vragen, wat je wilt zeggen, schrijf hoe het voor je is en hoe jij het graag anders ziet. Wat volgens jij wel een goede manier is om te overleggen. Dan kun je ook constructief zijn.
Ik heb veel geschreven, maar alles gewist. Ik heb een gedicht gevonden, niet van mezelf, maar wel 1 die precies zegt wat nodig is, namelijk, luisteren (naar MIJ), kijken (met MIJ), vragen (met MIJ), en de ''weg'' gaan, náást mij, en soms, voor mij uit.
Alles wat ik geschreven had, was een soort zelf-verklaring, terwijl ik vind, dat ik me niet hoef te verklaren, steeds maar weer. Maar dat bijv.mijn ouders eens, dingen gaan uitleggen. En dat ik daar dan op mag reageren, ook als het lastig is, en als ik lang na moet denken.

Maar mijn, psychiater, mailt zelfs op dorre zondagen, lief!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  Moderator zondag 14 februari 2010 @ 20:09:01 #79
5428 crew  miss_sly
pi_77994292
Ik heb zelf ook toch maar een afspraak gemaakt bij de huisarts. Ik heb toch nog steeds behoorlijke last van mijn bekken met lopen. Ik bleef maar denken en hopen dat het vanzelf wel minder zou worden, maar dat is niet zo En aangezien het weer straks weer mooier wordt en ik graag wil wandelen en fietsen, heb ik toch maar die afspraak gemaakt.

Hoop op wat oefeningen, of desnoods een afspraak bij de fysio, en dat dan alles weer goed komt!
pi_77994310
wat fijn Saffiertjepiertje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77994538
Fijn saffier

Kusje voor je oxy
pi_77994643
Fijn Saffier ik ben echt heel blij dit te horen!
pm je me je adres even? ik heb plaatjes voor tobias
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 14 februari 2010 @ 20:29:42 #83
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77995286
Miss-Sly ik heb na 3,5 jaar eindelijk aan de bel getrokken wegens bekkenproblemen en ben zelf naar een bekkenfysio gestapt, ik had er heel veel aan! Hoop dat het jou ook zoveel zal helpen

Moonah ja idd, een slag om de arm en de impact van een paar kleine pilletjes

Oxy jij een dikke

Meiden, allemaal
Ylana
  zondag 14 februari 2010 @ 20:33:31 #84
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_77995458
Nou hier is het verdriet eruit gekomen.
Waren emotionele momenten, en ineens daar het besef.
Maar ondanks dat, toch wel een fijne carnaval gehad.
dinsdag nog 1 keertje, lichtoptocht.

En alles is de eerste keer moeilijk toch zegt men, helaas ook al tevaak herkenning mee.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_77996013
Heel goed dat je naar de huisarts gaat miss_sly.

Oxy, dat is ook zo, het met jou meekijken dan centraal stellen. Heb je weleens gehoord van eigen kracht conferenties? Dat gaat daar ook vanuit. Het kijken naar wat een cliënt wil is heel moeilijk voor veel mensen in de omgeving. Ook voor professionals. Er zijn methodes voor, maar dat lukt je niet alleen. Dan heb je echt steun nodig van mensen in je omgeving. Wat lastig zo.
*OUD heilige*
pi_77997534
Saffier wat fijn dat je je beter voelt! Wat die hormonen al niet met en mens kunnen doen he?!
On zeh laptop
  zondag 14 februari 2010 @ 21:31:22 #87
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77998435
bar

saffiertjen, wat ontzettend fijn dat 't vandaag in elk geval beter ging! op naar de top!

oxy, dat klinkt als een heel goed en redelijk uitgangspunt. ik hoop dat iedereen zich daarvoor zal inzetten, mét jou!
in de haak.
pi_78026978
En Saffier, zet het door?
  maandag 15 februari 2010 @ 20:27:31 #89
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_78030112
Gister was beter dan vandaag, maar het is beter dan vorige week Vanmorgen ging heel lekker, vanmiddag minder, maar dat geeft niet. Zoals het nu is kan ik nog steeds door tot eind augustus

ik sluit me nog wel heel erg af voor 'ellende' van anderen, dat kan ik er nog niet bij hebben, dus als ik egoistisch post op het moment, dat klopt.
Ylana
pi_78037857
Saffier ben blij dit te lezen kleine stapjes vooruit en soms een stap terug.

Hier vanmiddag intake gesprek gehad, met de psycholoog,
En een behandelplan besproken.
Zal blij zijn dat we dit weer op gaan lossen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:59:21 #91
144006 chacama
Ondernemend!
pi_78048298
Saffier, blij om te lezen dat het met kleine stapje vooruit weer beter met je gaat!
Miss, goed dat je naar de HA gaat. Pijn is niet goed!
Oxy succes. Nogmaals het draait hier om jou... dat moeten ze leren. En toffe psych heb je!

Bar, goed dat je naar de psych gaat. Verdriet moet je kunnen verwerken en een handje hulp daarbij is nooit weg.

Hier ben ik vooral toe aan lente. Ik ben de winter nu even echt zat. Heb het koud, maar dan ook echt koud. Zo van binnen. De zon mis ik en merk dat mijn gevoel meegaat in het koude kille weer. Vermoeidheid van het afgelopen weekend (Maud ziek) speelt natuurlijk ook een rol, maar ik zal zo ontzettend blij zijn als er weer een zonnetje schijnt en mij letterlijk van binnen weer opwarmt.
pi_78077622
Chacama, je werd op je wenken bedient vandaag: zon!
Miss, pijn is niet fijn en zeker niet zo lang na de bevalling nog, goed dat je aan de bel trekt.

Wou ik gisteren nog juichen omdat het er op leek dat ik ein-de-lijk van mijn vaginale infectie af leek te zijn, twijfel ik er vandaag al weer aan. Maar de optimist in mij zegt dat ik gewoon een wankele bekkenbodem heb door mijn aankomende menstruatie en dat er daarna niets meer aan de hand is, hoop ik....

En dan het goede nieuws: gesprekken vorige week gingen goed. Van eentje hoor ik deze week iets, de ander weet ik al: assessment volgende week en als dat goed is dan heb ik de baan.
pi_78078840
Bar goed zo!

Mefke, ik hoop dat je er nu toch echt vanaf bent.
Fake it till you make it...
pi_78090897
zon en vanochtend werd ik ook met een zonnetje wakker.

Mefke, ik duim dat het weg is en wens je succes met de sollicitaties!

Nijna, hoe is het met jou?
pi_78113002
Lekker he dat zonnetje! Vanmorgen een stukje gewandeld en er waren allemaal vogeltjes aan t fluiten! De lente komt vast gauw!

Chaca, lief dat je het vraagt. Vorige week was echt een rotweek. Heb me lang niet zo ellendig gevoeld, maar goed wel aan de bel getrokken en spijkers met koppen geslagen, dus dat is dan wel weer positief.
pi_78113895
Fijn Nijna. Nou, ja niet van die rotweek, maar wel van het aan de bel trekken.

En die lente gaan we gewoon met zijn allen afdwingen.

Zet maar mee in:

Zonnetje, zonnetje kom toch gauw
want ik ben het zat die kou

Zonnetje zonnetje kom toch gauw
want ik hou zoveel van jou
pi_78115596
* Nijna zingt mee met chacama
pi_78130514
Ik realiseer me dat ik hier eigenlijk nooit post. Heb er ook weinig aanleiding toe gehad, maar nu moet ik toch écht even mijn verhaal kwijt. De korte samenvatting is dat ik na anderhalf jaar wikken en wegen en piekeren heb besloten om draagmoeder te worden voor mijn schoonzus en zwager. Mijn schoonzus heeft geen baarmoeder meer en zij en haar man willen heel graag een kindje samen. Er zijn embryo's ingevroren en ik ga haar morgen vertellen dat ik een kindje voor hen wil gaan dragen. Het is een ontzettend weloverwogen beslissing en mijn man staat vierkant achter me. Ik ben er, nu we de knoop doorgehakt hebben, heel erg vol van. Ook wat nerveus over wat ons allemaal te wachten staat, maar ik hoop boven alles dat het lukken gaat.

Ze hebben me anderhalf jaar geleden voorzichtig gevraagd of ik er over na wilde denken. Toen kon ik nog niet beslissen, omdat ik zelf eerst een kind wilde krijgen. Toen ik zwanger was heeft het constant in mijn hoofd rondgezongen, maar een beslissing kon ik pas nemen na de geboorte van I. Nu ik een bevalling heb meegemaakt, ik weet wat het krijgen van een kind betekent.. Pas nu kan ik zeggen dat ik het wil en dat ik het aankan.

Sorry voor mijn egopost… maar ik moest het gewoon even kwijt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sorbootje op 18-02-2010 12:18:20 ]
pi_78130546
wow Sorbo, wat een heftige beslissing, maar wel ontzettend lief!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78130612
Sorbootje, wow. WAt heftig, wat moeilijk en wat ontzettend bijzonder dat je dat wil doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')