niet grappigquote:Op maandag 8 februari 2010 20:52 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Ik ga als Haitiaan.
Compleet onder het stof, met een paar bakstenen aan m'n hoofd getaped.
kan niet zeggen dat je niet origineel bent xDquote:Op maandag 8 februari 2010 20:52 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Ik ga als Haitiaan.
Hahaquote:Op maandag 8 februari 2010 20:52 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Ik ga als Haitiaan.
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:50 schreef AapjeAapje het volgende:
http://www.instructables.com/id/Yip-Yip-Costume/
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:10 schreef leFUCK het volgende:
[..]
carnaval of niet, mannen die zich als vrouw verkleden zijn echt not done
Ik moet welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:10 schreef leFUCK het volgende:
[..]
carnaval of niet, mannen die zich als vrouw verkleden zijn echt not done
Heb me in een zatte bui opgegeven om de wederhelft van een vriend van me te zijn. Namelijk voor prins en prinses carnaval. Dus nu loop ik 2 dagen met een jurk rondquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Heb me in een zatte bui opgegeven om de wederhelft van een vriend van me te zijn. Namelijk voor prins en prinses carnaval. Dus nu loop ik 2 dagen met een jurk rond
Gelukkig krijg ik wel de hele avond gratis bier.
sucks to be you i guessquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Heb me in een zatte bui opgegeven om de wederhelft van een vriend van me te zijn. Namelijk voor prins en prinses carnaval. Dus nu loop ik 2 dagen met een jurk rond
Gelukkig krijg ik wel de hele avond gratis bier.
oja, want dat is het idee van carnavalquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:24 schreef knorjudith het volgende:
Ik zou het niet te gek maken als ik jou was.
Zelf heb ik vorige jaar een leuk T Shirt gekocht bij C&A met Donald Duck erop.
Ze verkopen bij Large ook veel leuke shirtjes met allerlei teksten erop.
Zie je er toch nog een beetje normaal uit.
Euh ja, en dan de kroeg niet binnen komen. Tegen de uitsmijter: "ja maar er staan leuke teksten op mn tshirt!"quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:24 schreef knorjudith het volgende:
Ik zou het niet te gek maken als ik jou was.
Zelf heb ik vorige jaar een leuk T Shirt gekocht bij C&A met Donald Duck erop.
Ze verkopen bij Large ook veel leuke shirtjes met allerlei teksten erop.
Zie je er toch nog een beetje normaal uit.
in de gevangenis kan je net zo min carnaval vierenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:30 schreef MaddoxX het volgende:
hollanders kunnen geen carnaval vieren .
verkleed je maar niet falers, en ga het al helemaal niet "vieren"
Inderdaad.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:26 schreef Gummie het volgende:
als je als jongentje probeert een boerinnetje te zijn sta je er nog versteld van hoeveel dames aan je nep-foam-tetten zitten
hoeveel wil je ervoor?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:54 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik had vorig jaar een koetenpak aan met zes van die uier-tepels. Veel dames begonnen er aan te frunnikken (sommige zelfs te likken) , wat mij natuurlijk het recht geef hetzelfde bij hun te doen. Kunnen nog leuke situaties uit ontstaan zo tegen het eind van de avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |