Whahahahaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, de warmste jas die je kan dragen!
Duhquote:
beetje indrenken voor de koemde weekquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je gedronken TMM? Je zin is raar.
You never get a second chance to make a first impressionquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Good hairday trouwens. Wat best fijn is op de eerste dag met colleges van dit blok
.
Wat mij betreft is een bommelding niet genoeg. DB is een koud kutstation met een nooit stoppende koude wind.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Schijnbaar een bommelding op Station Den Bosch. En nu rijden er geen treinen
. Hopelijk om 9.00 weer voorbij
.
Datzelfde geldt ook voor Amsterdam Sloterdijk, daar waait het ook altijdquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat mij betreft is een bommelding niet genoeg. DB is een koud kutstation met een nooit stoppende koude wind.
ja ik stond op oss cs al te wachten. Nu gelukkig in een warme volvo van een collegaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Schijnbaar een bommelding op Station Den Bosch. En nu rijden er geen treinen
. Hopelijk om 9.00 weer voorbij
.
ben je gisteren voorzien van genoeg leuke cadeau's ?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Good hairday trouwens. Wat best fijn is op de eerste dag met colleges van dit blok
.
eindhoven is ook behoorlijk tochtigquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:44 schreef Baltar het volgende:
[..]
Datzelfde geldt ook voor Amsterdam Sloterdijk, daar waait het ook altijd
Rotterdam CS is waarschijnlijk nog 100x zo ergquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat mij betreft is een bommelding niet genoeg. DB is een koud kutstation met een nooit stoppende koude wind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |