die zijn het alllerengst, daar reageer ik niet op. Voor je het weet, heb je een stalkerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
valt nog wel mee dat het geen asian was, die willen direct je BF zijn
naief?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Mijn kwaliteiten: Lief, ondeugend, schijn humor te hebben, tikkeltje alternatief, sportief
pics?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Mijn kwaliteiten: Lief, ondeugend, schijn humor te hebben, tikkeltje alternatief, sportief
Ja, dus waarom zet je je goede eigenschappen hiero? Dit is geen dating bureauquote:
oke, laat maarquote:
Nee hoor... ik heb Fok! niet nodig om aan de man te komenquote:
Het kán wel hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, dus waarom zet je je goede eigenschappen hiero? Dit is geen dating bureau
quote:
ik pronk graagquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dank je welquote:
Hij gaat niet uit in de gayscene.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
oke, laat maar![]()
Ik ken 2 tims uit amsterdam, maar die zijn allebei blond
Wat een logische opmerking zou zijn als hij single was.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Er zijn grenzenquote:
Wie?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
Zoeken Starp?
Ik snap het. Ik snap het. Je moet natuurlijk wel een beetje hard-to-get doen en mysterieus blijven.quote:
Beetje zoals ik? Alleen met drank op?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij gaat niet uit in de gayscene.
He's straight. Kinda. Sorta.
slaapsequote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik snap het. Ik snap het. Je moet natuurlijk wel een beetje hard-to-get doen en mysterieus blijven.
Ik ben slapen, trusten![]()
Euj! Jonguh! D'r zit copyrights op dat woord!quote:
Vleve kan ookquote:
Ga jij ook 2,5 jaar met me samenwonen dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:09 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Beetje zoals ik? Alleen met drank op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |