ik zeg, we gaan binnenkort een homomeet houdenquote:
He jammer, kan ik uit principieelheid niet komenquote:Op maandag 8 februari 2010 23:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
ik zeg, we gaan binnenkort een homomeet houden
Dit is de hard-to-get houding zekerquote:Op maandag 8 februari 2010 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh kut, ik had vanmiddag al mijn leeftijd aangepast... had mijn fotoboek al in jaren niet meer geupdate
De relatie vergeten te melden
We zijn hier allemaal zo wanhopig (behalve Steve en Vlarp, die zijn wanhopig bij elkaar) dat we alles bespringen wat een opening heeft.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben jullie type helemaal niet hoor
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 8 februari 2010 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar zij sweepte me echt letterlijk van mijn voeten toen ik d'r live zag... verveelde geen seconde
Mannelijk en een opening graag.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We zijn hier allemaal zo wanhopig (behalve Steve en Vlarp, die zijn wanhopig bij elkaar) dat we alles bespringen wat een opening heeft.
quote:Op maandag 8 februari 2010 23:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dit is de hard-to-get houding zeker
Zoeken Starp©? Niet een 3e en/of een 4e voor erbij?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We zijn hier allemaal zo wanhopig (behalve Steve en Vlarp, die zijn wanhopig bij elkaar) dat we alles bespringen wat een opening heeft.
quote:Op maandag 8 februari 2010 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben bijna nooit geopend... ik heb een hekel aan werkquote:Op maandag 8 februari 2010 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dit is dan weer zo'n nietszeggende reactie... wat moeten we hier nou meequote:
Ja ja, jij hebt meer eisen. Voor jou moeten het hockeyboekenwurmkindjes in zwembroek zijnquote:
Dat heeft Vlarp ook.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:38 schreef MisterO het volgende:
The Vulture.
in je fobo staat dat je vrijgezel bent![]()
probeer je soms een spelletje met ons te spelen!
Wil hij het nog niet erkennen?quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 23:48 schreef MisterO het volgende:
Die van mij moeten mij kunnen verrassen, ze moeten spontaan zijn (ugh), enigzins intelligent, ambitie hebben, zelfverzekerd en eigenwijs.
quote:
He, was ik maar zelfverzekerdquote:Op maandag 8 februari 2010 23:48 schreef MisterO het volgende:
Die van mij moeten mij kunnen verrassen, ze moeten spontaan zijn (ugh), enigzins intelligent, ambitie hebben, zelfverzekerd en eigenwijs.
De opening zelf niet, maar een mooi kontjequote:Op maandag 8 februari 2010 23:49 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik vind ehm... aanhangselsoverigens interessanter dan openingen.
ja de rest ha dik ook al afgevinktquote:Op maandag 8 februari 2010 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He, was ik maar zelfverzekerd...
Direct meer Zelfvertrouwen: 8 Manieren!quote:Op maandag 8 februari 2010 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He, was ik maar zelfverzekerd...
Je bent heul wel intelligent met je universitaire opleiding!quote:Op maandag 8 februari 2010 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja de rest ha dik ook al afgevinkt![]()
Fuck, ben ik toch niet MisterO's droomman!
Potverdikkeme, was je maar eigenwijsquote:Op maandag 8 februari 2010 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja de rest ha dik ook al afgevinkt![]()
Fuck, ben ik toch niet MisterO's droomman!
Ho even, ik streepte eigenwijs door omdat mijn droomman dat niet zou moeten zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 23:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Potverdikkeme, was je maar eigenwijs
spreek voor jezelf jaquote:Op maandag 8 februari 2010 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Afgevinkt als in "check", niet afgestreeptquote:Op maandag 8 februari 2010 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent heul wel intelligent met je universitaire opleiding!
Ow ja en je woont te verquote:Op maandag 8 februari 2010 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ho even, ik streepte eigenwijs door omdat mijn droomman dat niet zou moeten zijn
Dat wil niet zeggen dta ik niet tot vervelends toe eigenwijs kan zijn
Jij wil vooral heel hard geen vriendje.quote:
Mwoah, zoiets mag ook:quote:Op maandag 8 februari 2010 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ja, jij hebt meer eisen. Voor jou moeten het hockeyboekenwurmkindjes in zwembroek zijn
Plagen & een eigen levenquote:Op maandag 8 februari 2010 23:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow ja en je woont te ver![]()
Ik zat er ff over na te denken. Iemand moet mij kunnen triggerne, plagen en een eigen mening hebben ow en een eigen leven hebben is ook heel belangrijk. Zucht
quote:Op maandag 8 februari 2010 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij wil vooral heel hard geen vriendje.
Ik wil niet in Amsterdam wonen.quote:
Welke timmmmquote:Op maandag 8 februari 2010 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil niet in Amsterdam wonen.
Dan kan ik ook net zo goed weer iets met Tim krijgen
Ow... en? Geantwoord?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:58 schreef MisterO het volgende:
!![]()
Ik krijg een berichtje op gay.nl:
Hallo, i'm your russian friend.
write to
plato1@mail.ru
site of russian gay friends!
Die was toch geheterotransponeerd?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil niet in Amsterdam wonen.
Dan kan ik ook net zo goed weer iets met Tim krijgen
Ik zei:quote:
De ex.quote:
Ga jezelf nou niet verkopen hieroquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Mijn kwaliteiten: Lief, ondeugend, schijn humor te hebben, tikkeltje alternatief, sportief
valt nog wel mee dat het geen asian was, die willen direct je BF zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 23:58 schreef MisterO het volgende:
!![]()
Ik krijg een berichtje op gay.nl:
Hallo, i'm your russian friend.
write to
plato1@mail.ru
site of russian gay friends!
Jep. Alleen niet als ie bij mij in de buurt is. Blijkbaar nog steeds niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:00 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Die was toch geheterotransponeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |