en denk je bij mij dan aan een lindeboom, een treurwilg, een iep een hazelaar, een scheve populier och toch meer aan robuust eiken ?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoge bomen vangen veel wind
![]()
Dat geld in ieder geval voor apparte bomen
ik ook, maar ga morgen toch maar carpoolen ipv treinenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:35 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemiddag... ik heb de bommelding in Den Bosch overleefd
Hoezo dat dan, verwacht je morgen weer een ontploffende soepjurk?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ook, maar ga morgen toch maar carpoolen ipv treinen
Mietjequote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ook, maar ga morgen toch maar carpoolen ipv treinen
Alweer gezopen?quote:
Er moet veel gebeuren wil ik met een Zeeman-boxer gaan lopen... maar als hij 'm uittrekt, trek ik 'm aanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:03 schreef Desmonkey het volgende:
Die reclameborden van de Zeeman toch. Zeeman doet een Björn Borg. Nou jah, ze zijn iig gratis (excl verzendkosten).
[ afbeelding ]
Hey Erik, nog gefeliciteerd met je verjaardag gisterenquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hey Erik, nog gefeliciteerd met je verjaardag gisteren
Fijne dag gehad?
Mooi zo!quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
weer eens even hierlangs zwaaien
Niet af?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er moet veel gebeuren wil ik met een Zeeman-boxer gaan lopen... maar als hij 'm uittrekt, trek ik 'm aan
Ik draag sinds een tijd Jack&Jones.... die zitten erg fijn en ik vind de kleurtjes leukquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet af?
Ik zou er best een aandoen hoor. Ik loop nu ook met zeeman-boxers, alleen niet van het huismerk.
das wel heel breezah...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik draag sinds een tijd Jack&Jones.... die zitten erg fijn en ik vind de kleurtjes leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |