Wat moet je nou met 8 weken vakantie achter elkaar?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:34 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Heb jij 8 weken achter elkaar vakantie?
OOOOOOOOOOOOOOOOOH SNAP!!!!
You're evill. Live with it, embrace it, love it.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:34 schreef PhalanX het volgende:
[..]
I ain't evil. I'm as adorable as a basket filled with kittens
See! You put those kittens in boiling scorching tea!quote:
Zwart werken tussen de Polen op een achtergelegen velde vol met aardbeien?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Wat moet je nou met 8 weken vakantie achter elkaar?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
See! You put those kittens in boiling scorching tea!
EVIL!!!!!!!
But... will it blend?quote:
I won't rain on your parade dollquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:38 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Zwart werken tussen de Polen op een achtergelegen velde vol met aardbeien?
Van het zonnetje genieten en iedere dag een mocca chocolata nemen.
Uitgaan met sexy studentjes die ook vakantie hebben.
Be fabulous all day long, filled with happy pills, watching your favorite soaps while sipping a martini with the girls.
Which reminds me: Ik moet nog een keer aan Cougar Town beginnen!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:38 schreef PhalanX het volgende:
Be fabulous all day long, filled with happy pills, watching your favorite soaps while sipping a martini with the girls.
Cougar town is funnyquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
Which reminds me: Ik moet nog een keer aan Cougar Town beginnen!
van jou uit gezien ja, het ligt er natuurlijk maar aan waar je het station binnen komt, als ik vanuit de bussen kom heb ik er nooit zo'n moeite meequote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het station van Eindhoven irritant omdat de trappen helemaal aan het begin zitten en niet in 't midden zoals bij de meeste stations... dus daar "moet" je dan rekening mee houden bij het instappen in vb Amsterdam dat je dan helemaal aan 't eind vd trein gaat zitten anders kun je een pokke end lopen.
Lezen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
van jou uit gezien ja, het ligt er natuurlijk maar aan waar je het station binnen komt, als ik vanuit de bussen kom heb ik er nooit zo'n moeite mee
oh, daarom gingen al die automobilisten vanochtend toeterenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:22 schreef Ang3l het volgende:
Je moet je broek ook niet laten zakken achter het station.
en denk je bij mij dan aan een lindeboom, een treurwilg, een iep een hazelaar, een scheve populier och toch meer aan robuust eiken ?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoge bomen vangen veel wind
![]()
Dat geld in ieder geval voor apparte bomen
ik ook, maar ga morgen toch maar carpoolen ipv treinenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:35 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemiddag... ik heb de bommelding in Den Bosch overleefd
Hoezo dat dan, verwacht je morgen weer een ontploffende soepjurk?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ook, maar ga morgen toch maar carpoolen ipv treinen
Mietjequote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ook, maar ga morgen toch maar carpoolen ipv treinen
Alweer gezopen?quote:
Er moet veel gebeuren wil ik met een Zeeman-boxer gaan lopen... maar als hij 'm uittrekt, trek ik 'm aanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:03 schreef Desmonkey het volgende:
Die reclameborden van de Zeeman toch. Zeeman doet een Björn Borg. Nou jah, ze zijn iig gratis (excl verzendkosten).
[ afbeelding ]
Hey Erik, nog gefeliciteerd met je verjaardag gisterenquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hey Erik, nog gefeliciteerd met je verjaardag gisteren
Fijne dag gehad?
Mooi zo!quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
weer eens even hierlangs zwaaien
Niet af?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er moet veel gebeuren wil ik met een Zeeman-boxer gaan lopen... maar als hij 'm uittrekt, trek ik 'm aan
Ik draag sinds een tijd Jack&Jones.... die zitten erg fijn en ik vind de kleurtjes leukquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet af?
Ik zou er best een aandoen hoor. Ik loop nu ook met zeeman-boxers, alleen niet van het huismerk.
das wel heel breezah...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik draag sinds een tijd Jack&Jones.... die zitten erg fijn en ik vind de kleurtjes leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |