Nope, heeft te maken met het aanwezig zijn op militair terrein.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen bring your own insureance
Al een idee?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Dan moeten we maar wat anders verzinnen voor de meet
Ook leuk.quote:
Andyquote:
Nee.... begin me ernstig zorgen te maken of ik haar ooit nog zal zien.....quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee.... begin me ernstig zorgen te maken of ik haar ooit nog zal zien.....
Wat versta jij daar onder?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:03 schreef TradeMarkie het volgende:
of een maritieme overlevingstraining, ook erg leuk om te doen
maar dan wel met zo'n automatisch dingquote:Op maandag 8 februari 2010 19:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook leuk.Op het KNVB terrein in Zeist kun je leuk in het bos aan de gang.
Ja en als ik haar niet meer zie wordt het lastig uitvragen....quote:
Geef de juf een kus en rij veilig!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar goed, m'n meesteres laat me weer gaan voor vanavond, ik ga maar eens een uurtje naar huis rijden
Die hebben zequote:Op maandag 8 februari 2010 20:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar dan wel met zo'n automatisch ding
Liever dan Airsoft met deze:quote:Op maandag 8 februari 2010 20:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar dan wel met zo'n automatisch ding
En vergeet de paintball handgranaten en landmijnen niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Liever dan Airsoft met deze:
[ afbeelding ]
Kunnen we de Predator vibe oproepen....
Get to da choppaquote:Op maandag 8 februari 2010 20:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Liever dan Airsoft met deze:
[ afbeelding ]
Kunnen we de Predator vibe oproepen....
Roep maar een datum en maak een poll.quote:
ik heb geen leven dus kan gewoon elke zaterdagquote:Op maandag 8 februari 2010 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Roep maar een datum en maak een poll.
Moet jij dan niet bijkomen van het stappen van vrijdag nacht?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb geen leven dus kan gewoon elke zaterdag
hebben ze ook carpetbombing?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En vergeet de paintball handgranaten en landmijnen niet.
Als jij het wilt gooi ik graag een rol tapijt op je knar.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hebben ze ook carpetbombing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |