Ik moest iets verzinnen.... Niet goed dan?quote:
Ik moest een vrouwelijk actiefiguur aan de vrouwelijke users koppelen. Vandaar.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:36 schreef LadyBlack het volgende:
Hehehe nou meer dat ik er in de verste verte niet op lijkik was gewoon even geamuseerd
Ik heb ook eigenlijk geen advocaten nodig.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is maar goed dat de duivel jou niet als advocaat heeft, want wat een bullshit argument.![]()
Dat niet zozeer...maar een incasso betekent dat ze het geld direct binnen hebben en niet zijn overgeleverd aan de betaalbereidbaarheid (scrabble!) van iemand, iets wat echt meer geld kost. Debiteurenbeheer zuigt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:01 schreef zebaz het volgende:
De enige machtiging die ik ooit heb ingetrokken is die van TNT Post, nadat ze het nodig vonden om een onterechte rentefactuur (ja die gaan we crediteren hoor) zonder aankondiging af te schrijven. Bedrijven zijn dol op automatische incasso omdat het veel goedkoper is dan gewone overschrijvingen.
Diezelfde die Soempies collegegeld in de war gooit....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:29 schreef Etcetera het volgende:Welke mongool heeft bedacht om het Kialapunt dicht te gooien hier
Sinds die postkantoren allemaal zijn opgeheven is het ineens een stuk lastiger.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:35 schreef Etcetera het volgende:
BelachelijkEn er zit wel wat in de buurt, maar dan meot ik eerst daar helemaal naar toe
Dan maar TNT laten leveren.
Goedkopere transactie ook... 5ct ofzoiets vs. 37 ct.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat niet zozeer...maar een incasso betekent dat ze het geld direct binnen hebben en niet zijn overgeleverd aan de betaalbereidbaarheid (scrabble!) van iemand, iets wat echt meer geld kost. Debiteurenbeheer zuigt.
Het zat niet in een postkantoor bij ons, maar in een supermarkt. Moest een kwartier fietsen ofzo om er te komen, maar dat boeide me nooit zoquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sinds die postkantoren allemaal zijn opgeheven is het ineens een stuk lastiger.
Ik had een postkantoor om de hoek maar dat is nu opgeheven. Die Kialapunten zitten vaak in Tankstations enzo toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het zat niet in een postkantoor bij ons, maar in een supermarkt. Moest een kwartier fietsen ofzo om er te komen, maar dat boeide me nooit zo
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ken jij Sytse Buwalda?Die heeft heel lang geleden de stervende zwaan uit de Carmina Burana gezongen in de Nederlandse uitvoering waar ik met mijn kinderkoor ook aan meedeed! Fantastisch
dus dank zij jou is het postkantoor om de hoek nu dicht!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
omfg, ik heb nog nooit van Kialapunten gehoord maar het is een plan dat wij een jaar of 12-13 geleden ooit al eens bedacht hadden. Plan nummer zoveel dat uiteindelijk niet is uitgevoerd maar later wel kwam
Had het nou uitgevoerd, was dat punt hier nog wel open geweestquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
omfg, ik heb nog nooit van Kialapunten gehoord maar het is een plan dat wij een jaar of 12-13 geleden ooit al eens bedacht hadden. Plan nummer zoveel dat uiteindelijk niet is uitgevoerd maar later wel kwam
Nee, want wij hebben het niet uitgevoerdquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
dus dank zij jou is het postkantoor om de hoek nu dicht!
Iemand is met je idee aan de haal gegaan kennelijk....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, want wij hebben het niet uitgevoerd
Je zit in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Iemand is met je idee aan de haal gegaan kennelijk....
Nou, zoals je ziet zijn er meerdere mensen die het wiel hebben uitgevonden. Lijkt me ook logisch. Het is ook niet heel revolutionairquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Iemand is met je idee aan de haal gegaan kennelijk....
Ah maar goed dat het niet in de jaren 80/90 was want toen verdiende ik en vriendjes geld door met onze fietsen boodschappen rond te brengen.....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, zoals je ziet zijn er meerdere mensen die het wiel hebben uitgevonden. Lijkt me ook logisch. Het is ook niet heel revolutionair
We hebben ook ooit een boodschappenbezorgservice bedacht a la Albert maar dan voor alle winkels in de buurt. Dus erg lokaal. Maar er vanaf gezien omdat het logistiek te lastig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |