Dit.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je zin klopt niet, dude.Snap er niks van.
Ik ook niet, laat het maar gewoon lang groeienquote:Op maandag 8 februari 2010 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik durf niets met mn haar te doen
Ik ben een watje wat dat betreft.
Alsof ze een zak wokkels nadoet.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niks aan doen
Maar t haar is mooi
Pics! Ik wilde een foto maken van het mijne voor je maar het viel weg tegen m'n vestquote:Op maandag 8 februari 2010 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dat had ik vroeger ook, nu komt het tot halverwege mijn rug, maar ik heb laagjes, dus het loopt in een soort van puntje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las wortels.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pics! Ik wilde een foto maken van het mijne voor je maar het viel weg tegen m'n vestdus toen maar deze:
Post 'm dan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Hmmm, hoe duur zijn die dingen nog, ik heb voor die Roland nog 1300 gulden (ja, guldenquote:
Kappers verpesten haar dan ook vaakquote:Op maandag 8 februari 2010 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik durf niets met mn haar te doen
Ik ben een watje wat dat betreft.
[..]
Pics! Ik wilde een foto maken van het mijne voor je maar het viel weg tegen m'n vestdus toen maar deze:
Ik zal zo even kijken of ik mijn moeder even kan losweken van haar laptop, dan kan ik een fotootje maken. Maar mijn haar is ongeveer even lang als het jouwe het loopt alleen V zo, wel minder scherp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Een andere kleur, ander kapsel (pony staat me wel leuk) maar dat gaat toch niet gebeurenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kappers verpesten haar dan ook vaakmaar wat zou je met je haar willen?
Met kanker bedoel je, beledig ik iemand met "kut" dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zei jij laatst niet dat je nooit scheldt?
Hele mooie foto's WAAAquote:Op maandag 8 februari 2010 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn haar is niet zo heel lang en wordt ook niet langer. Daar is het niet sterk genoeg voor.
en wat nou foto's Mozy?
Volgens mij zei je gewoon dat je dat niet deed op fok, maar kan me vergissen.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Met kanker bedoel je, beledig ik iemand met "kut" dan?
Ik ben geen mormoon ofzo hoor, sorry.
[..]
Doe dan je vest uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zal zo even kijken of ik mijn moeder even kan losweken van haar laptop, dan kan ik een fotootje maken. Maar mijn haar is ongeveer even lang als het jouwe het loopt alleen V zo, wel minder scherp.
Nouja zeg, doe eens gekquote:Op maandag 8 februari 2010 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een andere kleur, ander kapsel (pony staat me wel leuk) maar dat gaat toch niet gebeuren
Ja, mij. M'n kut is aan 't afsterven en daar herinner je me nu weer aan.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen kunnen zienquote:Op maandag 8 februari 2010 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
Nouja zeg, doe eens gekof gewoon een andere tint bijvoorbeeld, is het niet meteen extreem anders maar wel een goed begin!
Daar had ik een zwart shirt onder en daaronder een zwart hempje dus dat zou niet opschietenquote:
M'n tante had een kut en die is nou dood, lul!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Doe je shirt en hempje dan uit, preuts wijf!quote:Op maandag 8 februari 2010 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar had ik een zwart shirt onder en daaronder een zwart hempje dus dat zou niet opschietenen om nou een ander shirt aan te trekken ging me te ver.
www.dutchmilf.comquote:
Ik moest echt keihard lachenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, mij. M'n kut is aan 't afsterven en daar herinner je me nu weer aan.
Wat niet is, kan nog komen.quote:
Gewoon bij de kapper laten doen, dan weet je zeker dat je niet zelf faalt en het gewoon zietquote:Op maandag 8 februari 2010 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen kunnen zien
Mijn haar is best donker,dus dat zie je vaak niet.
En een pony lijkt me wel weer een keer leuk, maar dat lijkt Ado niets.
Sorryquote:Op maandag 8 februari 2010 21:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Doe je shirt en hempje dan uit, preuts wijf!
En keyboard van 400 euro?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:07 schreef Lamon. het volgende:
http://muziekhuisdacapo.nl/producten_detail.asp?productId=3599&groepId=3&subGroepId=23
Aargh, mijn vingers jeuken.
Nee, ook niet.quote:
Ik heb altijd een pony gehadquote:Op maandag 8 februari 2010 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gewoon bij de kapper laten doen, dan weet je zeker dat je niet zelf faalt en het gewoon zietik heb m'n haar zelf echt duizend keer geverfd en dat werkte vaak ook niet zoals ik het wilde..
En ja pony's zijn leuk maar daar heb je vaak na een paar maanden wel weer genoeg van en dan moet het jaren aangroeienjust saying.
Ze wil die laptop niet kwijtquote:Op maandag 8 februari 2010 21:07 schreef wolvendagen het volgende:
Mn moeder wilt niet delen vanavond.
Inderdaad.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Doe je shirt en hempje dan uit, preuts wijf!
That makes my day.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moest echt keihard lachen!
Indeed.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze wil die laptop niet kwijt?
Ik zou je best even willen doen, maar dan moet je wel even geduld hebben, nu ben ik met keyboards bezig.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alsof ze het daarover heeft. Ze heeft gewoon een zeldzame kutsterfziekte.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zou je best even willen doen, maar dan moet je wel even geduld hebben, nu ben ik met keyboards bezig.
Trouwens, wat maakt het nou uit of je zelf die dildo erin stopt of dat een andere vrouw het met een strap-on doet?
Ik weet niet of lesbische vrouwen daar standaard op zitten te wachten hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 21:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zou je best even willen doen, maar dan moet je wel even geduld hebben, nu ben ik met keyboards bezig.
Trouwens, wat maakt het nou uit of je zelf die dildo erin stopt of dat een andere vrouw het met een strap-on doet?
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |