Het was wel gaaf jaquote:Op maandag 8 februari 2010 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wauw die rode krullen
Ik wil dat ook
Elina geloof ik.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Moet er wel even bij zeggen dat me dat ws niet staat, maar ik vind het erg mooi.
Hoe heet ze, dan zoek ik dr op
Ik wil heel lang haar.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wauw die rode krullen
Ik wil dat ook
PM, gek!quote:
Dan kunnen ze het er helemaal overheen doen en komen er ook geen plukjes van je eigen haar onderuit. Maar zover was je al.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het was wel gaaf jamaar ook zo onmogelijk.. Je hebt dan wel altijd zo'n ontembare bos enorme krullen.
En ik vind het vreemd dat je eigen haar dan op je hoofd gevlochten isnogal onnatuurlijk.
Show me.quote:
huh, hoezo dan?quote:
doet er niet toe, vond het mooiquote:Op maandag 8 februari 2010 20:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het was wel gaaf jamaar ook zo onmogelijk.. Je hebt dan wel altijd zo'n ontembare bos enorme krullen.
En ik vind het vreemd dat je eigen haar dan op je hoofd gevlochten isnogal onnatuurlijk.
Wat is dit?quote:
Mijn haar is weer heel lang nuquote:Op maandag 8 februari 2010 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil heel lang haar.
[ afbeelding ]
Zo maar dan toch nog langer.
Ja dat had ik vroeger ook, nu komt het tot halverwege mijn rug, maar ik heb laagjes, dus het loopt in een soort van puntje.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn haar is weer heel lang nuhad het een paar jaar geleden tot m'n kont.
Zei jij laatst niet dat je nooit scheldt?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:48 schreef Lamon. het volgende:
Shit, die kut Crack_ liep zo te kletsen over piano's en keyboards, zodat ik nu terwijl ik enkele jaren geleden net een Roland E-15 bij het grof vuil had gezet, omdat er een verbindingsdraadje dat ik al 7 keer gesoldeerd had niet meer wilde werken, en nu wil ik toch misschien weer een keyboard.
Je zin klopt niet, dude.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:48 schreef Lamon. het volgende:
Shit, die kut Crack_ liep zo te kletsen over piano's en keyboards, zodat ik nu terwijl ik enkele jaren geleden net een Roland E-15 bij het grof vuil had gezet, omdat er een verbindingsdraadje dat ik al 7 keer gesoldeerd had niet meer wilde werken, en nu wil ik toch misschien weer een keyboard.
Eentje of twee?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:48 schreef Lamon. het volgende:
Carrot Top?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Zag zo gauw de goede foto niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |