Valt wel erg op inderdaad.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:44 schreef TheKC het volgende:
Waarom kijkt iedereen op fok eigenlijk spangas
invriezen in draadjesquote:Op maandag 8 februari 2010 18:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hoe kun je gas spannen dan?
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:44 schreef TheKC het volgende:
Waarom kijkt iedereen op fok eigenlijk spangas
Ohquote:Op maandag 8 februari 2010 19:00 schreef IrCute het volgende:
[..]
'' Tessel uit Spangas verongelukt.''
Fayquote:Op maandag 8 februari 2010 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]Het is gewoon een vet toffe serie. Ik vond haar sowieso niet leuk. Avelanche en Fay.
Ja, ze is kankerirritant in de serie, maar daarom vind ik haar tof.quote:
Ja echt he, daarom vind ik haar ook leuk.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ze is kankerirritant in de serie, maar daarom vind ik haar tof.
IK niet heb je mn andere topic niet gelezen ik ben godquote:Op maandag 8 februari 2010 19:06 schreef Maitje het volgende:
Je gaat ooit een keer dood...dus zij ook!
De black god van het smokkelen via je anus!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:16 schreef donthate het volgende:
[..]
IK niet heb je mn andere topic niet gelezen ik ben god
Daarom 2pac zij altijd real thug niggas dont diequote:Op maandag 8 februari 2010 19:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De black god van het smokkelen via je anus!
WTF?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:22 schreef AdvancedPower het volgende:
Inderdaad: Fay.![]()
Avalanche zou ik wel eens willen doen.
Verpletterende ervaring.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:22 schreef AdvancedPower het volgende:
Inderdaad: Fay.![]()
Avalanche zou ik wel eens willen doen.
Jij bent ook een karakter uit de serie?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:11 schreef Subversive het volgende:
Wat de fuck lult TS, ze was vandaag gewoon bij hoorcollege s'middags. Ze was wel te laat, maar er was niks aan de hand. (denk ik)
Dit is geen grappig bedoelde post trouwens.
Ben jij de echte Nassim?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:51 schreef nassim het volgende:
Avalanche is ook aangereden.
De automobilist was op slag dood...
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:51 schreef nassim het volgende:
Dus zo real was die 2pac dus nietquote:Op maandag 8 februari 2010 19:19 schreef donthate het volgende:
[..]
Daarom 2pac zij altijd real thug niggas dont die
godverquote:Op maandag 8 februari 2010 19:51 schreef nassim het volgende:
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:51 schreef nassim het volgende:
Nee, maar een studiegenoot van de actrice en ze zat gewoon in de zaal vandaag bij hoorcollege.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Jij bent ook een karakter uit de serie?
Ik denk dat er werkelijk niemand in dit topic is die dat tegenspreekt.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:21 schreef Subversive het volgende:
[..]
Nee, maar een studiegenoot van de actrice en ze zat gewoon in de zaal vandaag bij hoorcollege.
2pac leeft nog!!!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:05 schreef DjangoReinhardt het volgende:
[..]
Dus zo real was die 2pac dus niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |