Ja, ze straalt echt!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:21 schreef Lavenderr het volgende:
Ayaan ziet er goed uit!
A lover becomes her
Dat is toch niet haar probleem? Dat moet die vent maar uitzoeken. Zij gaat toch niet vreemd...quote:Op maandag 8 februari 2010 17:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En als hoogtepunt legt ze het aan met een getrouwde miljonair met 3 kinderen, och ja, met haar trackrecord kan een moreel discutabel akkefietje meer or minder er nog wel bij.
Nee, Hirsi Ali, ZO moeten alle moslima's zich gedragen, daar gaat echt een voorbeeldrol van uit
Het concept 'ik geloof' is je bekend? Een "mening hebben"? Of geldt dat alleen voor PVV-aanhangers?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Daar heb je jouw kennende vast bronnen voor, al die leugens.
Wat heb ik met Wilders aanhangers te schaften?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het concept 'ik geloof' is je bekend? Een "mening hebben"? Of geldt dat alleen voor PVV-aanhangers?
Want dan krijgt Fok! een fatwa aan haar broek?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:45 schreef Mylene het volgende:
Wat een grappen zeg. Als je die over een niet afvallige moslima zou maken heb je de poppen aan de dansen.
Nee, dat is meer voorbehouden aan een bepaalde kliek moslims. Een mening die niet in een straatje past meteen beantwoorden met een fatwa dan wel doodsbedreigingen en meer van dat.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Want dan krijgt Fok! een fatwa aan haar broek?
mwah , het met een vent aanleggen die nog getrouwd is is een ding, maar als er kinderen in het spel zijn vind ik dat discutabele morele waarden hanteren.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is toch niet haar probleem? Dat moet die vent maar uitzoeken. Zij gaat toch niet vreemd...
Ik dacht meer aan PVV-aanhangers.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:11 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee, dat is meer voorbehouden aan een bepaalde kliek moslims. Een mening die niet in een straatje past meteen beantwoorden met een fatwa dan wel doodsbedreigingen en meer van dat.
Ook ja, recentelijk nog. Ik weet niet meer wat. Volgens mij bedreigingen richting die PvdA vrouw. Toch?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan PVV-aanhangers.
en die gekke zanger en die vervelende misdaadjournalist. het gaat maar doorquote:Op maandag 8 februari 2010 19:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ook ja, recentelijk nog. Ik weet niet meer wat. Volgens mij bedreigingen richting die PvdA vrouw. Toch?
Richting Peter R de Vries en richting die ene zanger waarvan ik om de een of andere reden de naam kwijt ben.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ook ja, recentelijk nog. Ik weet niet meer wat. Volgens mij bedreigingen richting die PvdA vrouw. Toch?
hint: ik ben vandaag zo lelijk...quote:Op maandag 8 februari 2010 19:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Richting Peter R de Vries en richting die ene zanger waarvan ik om de een of andere reden de naam kwijt ben.
Oh ja, Peter R. de Vries. Dat was hem .quote:Op maandag 8 februari 2010 19:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en die gekke zanger en die vervelende misdaadjournalist. het gaat maar door
Ja, ik weet het, maar ik ben echt gewoon z'n naam kwijt.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hint: ik ben vandaag zo lelijk...
Je bedoelt die zanger die zijn publiek verklaarde dat de PVV de nieuwe NSB is?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Richting Peter R de Vries en richting die ene zanger waarvan ik om de een of andere reden de naam kwijt ben.
herman...quote:Op maandag 8 februari 2010 19:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar ik ben echt gewoon z'n naam kwijt.Echt irritant gvd. Zijn dochter speelde vroeger in GTST ja ik weet het......OOOOOH!!!!!!!!!!!!
hooguit in de executie en vastberadenheid, zelf na jaren nogquote:Op maandag 8 februari 2010 19:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
Oh ja, Peter R. de Vries. Dat was hem .
Wat dat betreft doen doet die ene groep niet onder van de andere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |