quote:Ik hoor haar wel, maar ik zie Gwen Stefani.
Wist je dat hij vanavond bij Brat Pitt?
Is Tina Turner?
Ik geloof dat ik Skunk Anansie.
Weet jij mischien waar Guus Meeuwis?
Ik wou karten, maar Paul McCartney...
Weet je wat Billy Holiday? Die Ray Charles aan.
Dat vindt Kylie Minoque!
Ik denk dat ik AC/DC.
Jij wil zeker dat ik een liedje van Alicia Keys.
Nu al dronken, je denkt zeker dat je Steve Miller Band?
Wist je dat ik ontzettend op Justin Timberlake?
Dan had je maar opmoeten letten en niet moeten posten.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:06 schreef FJD het volgende:
Ja hallo, ik zat in een meeting
Maar goed, je hebt nog tot 19 juni om de schaal uit de opslag te halen
Ik twijfel nu wel heel erg of hij de verhuizing heeft overleefdquote:Op maandag 8 februari 2010 17:06 schreef FJD het volgende:
Ja hallo, ik zat in een meeting
Maar goed, je hebt nog tot 19 juni om de schaal uit de opslag te halen
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik twijfel nu wel heel erg of hij de verhuizing heeft overleefd
Tja, voor racespelletjes heb ik nog wel een soort van talent/gevoel maar dan alleen de simulatie-achtige. Fifa speel ik gewoon veel (met Frankquote:Op maandag 8 februari 2010 19:24 schreef jpjedi het volgende:
Ken het fer..alleen met dat verschil dat ik echt slecht ben![]()
Vermaak me de laatste weken kostelijk met Fifa. Op vakantie echt elke dag wel gespeeld.
Als je nu tegen mij speeltquote:Op maandag 8 februari 2010 19:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Tja, voor racespelletjes heb ik nog wel een soort van talent/gevoel maar dan alleen de simulatie-achtige. Fifa speel ik gewoon veel (met Frank) maar FPS heb ik gewoon geen talent voor en als je er dan ook geen tijd voor hebt om echt te oefenen dan faal je en gaat de lol er heel snel vanaf
Jammer want een normaal potje MW2 is echt gaaf
Ach ja, gelukkig zijn er belangrijkere dingen in de wereld
Voetbal?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Tja, voor racespelletjes heb ik nog wel een soort van talent/gevoel maar dan alleen de simulatie-achtige. Fifa speel ik gewoon veel (met Frank) maar FPS heb ik gewoon geen talent voor en als je er dan ook geen tijd voor hebt om echt te oefenen dan faal je en gaat de lol er heel snel vanaf
Jammer want een normaal potje MW2 is echt gaaf
Heb ik gezien met gran turismoquote:Op maandag 8 februari 2010 19:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Tja, voor racespelletjes heb ik nog wel een soort van talent/gevoel maar dan alleen de simulatie-achtige.
Denk niet dat je 1 op 1 Fifa tegen me wilt spelen maar als ik met Frank ben dan zijn we weer terug op gemiddeld niveauquote:Op maandag 8 februari 2010 19:36 schreef jpjedi het volgende:
Als je nu tegen mij speelt![]()
Dit weekend eerst carnaval en dan eens een datumpje erin mikken?
quote:
Kut-spelquote:
Nee MW2 natuurlijk.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Denk niet dat je 1 op 1 Fifa tegen me wilt spelen maar als ik met Frank ben dan zijn we weer terug op gemiddeld niveau
Heb je GT nou al met dat geile stuurtje gespeeld? Met controller ist echt waardeloos.quote:
Forza vond ik ook leukerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Heb je GT nou al met dat geile stuurtje gespeeld? Met controller ist echt waardeloos.
Anders moet je eens leren plannen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:08 schreef Viro het volgende:
Ik moet tot 11 uur wakker blijven. Maar ik ben zo moe, heb afgelopen 2 dagen constant aan mijn profiel verslag zitten werken dat ik amper heb geslapen. Wil je een paar kleine dingentjes aanpassen in je verslag en voor je het weet ben je hele je verslag aan het aanpassen.
voor degene die nu gaan roepen dat ik de hele tijd online was op xbox live, it wasn't me
Ik heb het geprobeerd gisterenquote:
Moet je eens uit de looproute slapen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
21:30 naar bed vervolgens elk uur langs zien komen tot de wekker weer ging
waarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:15 schreef ursel het volgende:
Volgens mij voor het eerst dat ik hoor dat een bommelding terecht is.
Den Boschquote:
Lijkt me niet een al te slimmequote:
Mag ik ook komen? Ik zal je niet direct ownen met FIFAquote:Op maandag 8 februari 2010 19:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als je nu tegen mij speelt![]()
Kunnen we gelijk combineren met dat zuipavondje![]()
Dit weekend eerst carnaval en dan eens een datumpje erin mikken?
Pffff kansloze slowchat in dat topic. Maar weer opgeschoond.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
http://www.nusport.nl/thijs-zonneveld/2180204/blokjesoorlog.html
Mag ik raden wie een klap gaat krijgen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
In the left corner! Onze Reservebelg uit Brabant. And in the right corner ons Konijn uit Den Haag!
Round 1 FIGHT!
Bunny..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Mag ik raden wie een klap gaat krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |