Inderdaad, en dat mag je ook prima zeggen, mij hoor je niet klagen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik denk dat je een patser bent en geen benul hebt waar je het over hebt
En dat is niet onderbouwt of beredeneert
Sure. De grote vraag voor Static: Wat blijft jou binden met Nederland? Je hebt er duidelijk een blijvende band mee die verder gaat dan enkel famile?quote:
Gewoon lekker laten blaffen en niet reageren. Er komt toch alleen maar valse lucht uit.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:19 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat mag je ook prima zeggen, mij hoor je niet klagen.
Maar jij hebt het over appels en peren vergelijken, terwijl ik duidelijk aan geef helemaal niks te vergelijken, da's natuurlijk een beetje dom van je. Verder niks.
Nee, meerdere andere bandenquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:40 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Sure. De grote vraag voor Static: Wat blijft jou binden met Nederland? Je hebt er duidelijk een blijvende band mee die verder gaat dan enkel famile?
Ik zie het ja, overheen gelezenquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:42 schreef static het volgende:
Wat schattig dat je voor mij kunt antwoorden.
Waarom beviel Ierland niet?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Enige land waar ik heb gewoond wat me niet beviel is Ierland
Waar zat je?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:57 schreef TyVole het volgende:
Ik keer over een maand terug naar NL na een jaartje buitenland. Ik zou wel weer ergens anders heen willen, maar mijn vriendin wil niet mee. Ik ben een jaar zonder haar naar het buitenland vertrokken, dus ik sta bij d'r in het krijt. Ik zou ook niet meer zonder haar weg willen trouwens.
Ik ben alleen bang dat ik Nederland heel saai ga vinden...
I digg you. Voor mijn studie ben ik een half jaar in Zuid Korea geweest. Wat een land ! Ben van plan om deze zomer weer te gaan voor een 2 jarige master opleiding. Blijf ik daar als ik de kans krijg ? Absoluut.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:37 schreef SeLang het volgende:
Mijn "band" met Nederland is eigenlijk alleen nog Fok!
In de afgelopen 10 jaar heb ik totaal misschien 4 weken in NL doorgebracht. Het laatste bezoekje van een paar dagen is alweer 1,5 jaar geleden.
Het beeld dat ik van NL heb is het beeld van voor 2000. Maar waarschijnlijk is er veel veranderd. De laatste keer dat ik in NL was zat bijvoorbeeld opeens de helft van de bevolking in zo'n invaliden wagentje![]()
NL is een vreemd land geworden.
Iets wat je eigenlijk van bijna iedereen hoort die het in Ierland heeft geprobeerd.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Enige land waar ik heb gewoond wat me niet beviel is Ierland
Ik woon zelf in Noord-Ierland maar heb regelmatig de republiek bezocht, en een woord dat telkens in me opkomt is 'overrated'. Ik vind het een leuk land, maar vreselijk duur en niet zo mooi als je zou denken. Natuurlijk zijn er mooie plekjes te vinden maar over het algemeen vind ik bijvoorbeeld Schotland stukken indrukwekkender.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:25 schreef CANARIS het volgende:
Iets wat je eigenlijk van bijna iedereen hoort die het in Ierland heeft geprobeerd.
ierland schijnt een van de meest overgewaardeerde lande te zijn , die wanneer je er woont zich ontpopt tot een bigot soort arm Engeland met mensen die niet in andere dingen zijn geinterresseerd , op een vreemde manier heel arrogant zijn en zo goed als geen enkele vorm van levensqualiteit bezitten.
Maakt alleen uit als je nergens anders dan Nederland belasting wil betalenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:19 schreef kwaitnait het volgende:
Alleen m'n naaste familie. Ik ben sowieso maar 6 maanden per jaar in Nederland. Ik denk er sterk overna om die andere 6 maanden ook ergens anders door te brengen. Het maakt mijn werkgever toch geen zak uit waar ik woon![]()
Zou het ook makkelijker gaan om een visum als je een contract voor onbepaalde tijd hebt bij een Nederlandse werkgever?
quote:Op zondag 16 mei 2010 17:50 schreef Azijnproever het volgende:
Klinkt misschien stom, maar mijn huisdieren zijn een belangrijke factor waarom ik nog niet permanent naar het buitenland vertrokken ben. En in mindere mate vrienden en familie. Met vrienden en familie ben je door de hedendaagse communicatietechnologie namelijk nooit ver weg.
Niet dat mijn beestjes me per se hier houden, maar het is wel wat ik het meeste mis tijdens perioden in het buitenland.
Verder is het een fijn idee dat je in Nederland altijd een vangnet hebt, op verschillende manieren. Daarbuiten heb ik echter niet echt het gevoel dat ik hier mijn hele leven wil slijten, maar ik zal altijd wel terugkomen, als is het maar af en toe en voor even.
quote:Op zondag 16 mei 2010 17:20 schreef dotKoen het volgende:
Ik zou best in het buitenland willen wonen. Op het moment houdt mijn studie en daarna ben ik bang mijn diploma mij hier: ik moet voor mijn werk toch echt de taal van het land erg goed kunnen spreken. Engelstalige landen zijn de enige serieuze optie om naar te verhuizen. Maar aangezien artsen in NL ongeveer het meest verdienen, blijf ik toch hier, ben ik bang.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |