Die kun je toch mee-verhuizen? Luchtvaartmaatschappijen hebben tegenwoordig goede diensten voor katten, honden etc.... Je moet alleen even goed opletten dat je dieren alle juiste vaccinaties hebben gehad, en dat er niet (zoals bijvoorbeeld in het VK) er een veel en veel te lange quarantaine periode is.....quote:Op zondag 16 mei 2010 17:50 schreef Azijnproever het volgende:
Klinkt misschien stom, maar mijn huisdieren zijn een belangrijke factor waarom ik nog niet permanent naar het buitenland vertrokken ben.
Dat is een optie, maar mijn kat is al erg oud bijvoorbeeld en die zou ik dan liever achterlaten bij een familielid. De hond is van mijn ouders, dus dat zit wel goed, maar toch zou ik die erg missen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:53 schreef maartena het volgende:
[..]
Die kun je toch mee-verhuizen? Luchtvaartmaatschappijen hebben tegenwoordig goede diensten voor katten, honden etc.... Je moet alleen even goed opletten dat je dieren alle juiste vaccinaties hebben gehad, en dat er niet (zoals bijvoorbeeld in het VK) er een veel en veel te lange quarantaine periode is.....
Face it, je zult Nederland nooit verlaten als je er nu al zo in zit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:59 schreef LangBlaadje het volgende:
Ik neig heel erg naar het buitenland toe, ik vind Nederland gewoon echt geen mooi land, alles is op elkaar gepropt, en de omgeving is hier ook niet mooi. Maar mijn vrienden en familie woont hier en het lijkt me moeilijk ze achter te laten
Je hebt een hekel aan welke dingen die in NL geregeld worden?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:39 schreef Stekelbees het volgende:
Geen idee.
Ik heb een ongelofelijke hekel aan hoe dingen hier geregeld worden. (yeah yeah in andere landen wsl net zo erg of erger), maar dan nog. Verder de politiek waar ik echt een mega uber ultra hekel aan heb hier in NL. Vooral omdat er zoveel kuch domme kuch mensen zijn die het presteren om op de pvda te stemmen bijv. Ik krijg serieus irl ruzie met mensen die heel vrolijk die kutpartij proberen te verdedigen.
Mn leeftijd (22) speelt een rol en het feit ik nu net heel erg lekker in het werk zit. Maar plannen om te vertrekken sowieso, alleen niet nu omdat het gewoon nog net ff niet kan.
Ik ken eigenlijk maar 1 voorbeeld waarbij dat goed is gegaan: stefanp.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:20 schreef Individual het volgende:
Emigreren omdat NL niet goed genoeg is is meestal niet een geweldige start..
Goed gegaan? In zijn hoofd misschien....quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk maar 1 voorbeeld waarbij dat goed is gegaan: stefanp.
Hij was altijd wel grappig om te lezen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:33 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Goed gegaan? In zijn hoofd misschien....
Da's waar. Maar ik vond hem uiteindelijk vooral vrij sneu.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:05 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Hij was altijd wel grappig om te lezen.
Veel geluk, hopelijk doe je een speciale studie...quote:Op zondag 6 juni 2010 23:13 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb een studie af te maken. Daarna wellicht emigreren als ik er werk vind.
De VS, Canada en Zwitserland trekken mij het meest.
Financieel misschien wel....quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:14 schreef devzero het volgende:
Ik ken eigenlijk maar 1 voorbeeld waarbij dat goed is gegaan: stefanp.
Grafisch designer worden als je goed bent kan je na een paar jaar wonen waar je wil met een redelijk salarisquote:Op zondag 27 juni 2010 13:33 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik zou later best in Vietnam o.i.d. willen wonen, maar ik heb nu nog m'n studie in NL. En ik moet dan nog een baan zien te vinden daar of een geweldig idee hebben en zelfstandig ondernemer worden..
Bergtochtenmanagementquote:Op zondag 27 juni 2010 00:53 schreef Zith het volgende:
[..]
Veel geluk, hopelijk doe je een speciale studie...
En nu de belangrijkste vraag, hoe verdien je de kost?quote:Op woensdag 30 juni 2010 03:50 schreef anske het volgende:
ik zou ook niet 1 rede kunnen bedenken wat iemand in nederland houd.
ja familie maar emigreren hoeft niet naar de andere kant van de wereld en de familie weer blij dat ze in het buitenland een vakantie huis erbij hebben.
ik ben zelf geemigreerd naar polen 8 uurtje rijden is te doen en net ver genoeg dat de familie niet elke week op de stoep staat.
en de rede goede gezondheidszorg haha daar betaal je je ook krom voor en als je geluk hebt word je met respect geholpen en niet als een melk koe.
betaal hier voor gezondheids verzekering ¤ 7,85 per maand en geen eigen risico en dezelfde zorg als in nederland en misschien wel beter hier nemen ze je serieus en hebben ze de tijd voor je.
maar het maakt niet uit waar op de wereld je huisje staat als je er maar gelukkig bent!!!
Leukquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:23 schreef Ra-z het volgende:
Mijn vriendinzijzelf zou echt niet kunnen aarden in een ander land. veel te Nederlands
Zelf zou ik wel naar of het noorden willen gaan (Scandinavië/Groenland/IJsland/Alaska) of naar het oosten (China/Japan/Indonesië)
Heb absoluut geen hekel aan Nederland, ben zelf alleen niet echt gebonden aan locatieAhja misschien krijg ik haar ooit nog zo ver en anders niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |