abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juni 2010 @ 18:53:45 #151
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_82339288
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:50 schreef Azijnproever het volgende:
Klinkt misschien stom, maar mijn huisdieren zijn een belangrijke factor waarom ik nog niet permanent naar het buitenland vertrokken ben.
Die kun je toch mee-verhuizen? Luchtvaartmaatschappijen hebben tegenwoordig goede diensten voor katten, honden etc.... Je moet alleen even goed opletten dat je dieren alle juiste vaccinaties hebben gehad, en dat er niet (zoals bijvoorbeeld in het VK) er een veel en veel te lange quarantaine periode is.....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_82359855
wat houdt mij in Nl is mijn vrouw en werk en inkomen.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_82359988
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:53 schreef maartena het volgende:

[..]

Die kun je toch mee-verhuizen? Luchtvaartmaatschappijen hebben tegenwoordig goede diensten voor katten, honden etc.... Je moet alleen even goed opletten dat je dieren alle juiste vaccinaties hebben gehad, en dat er niet (zoals bijvoorbeeld in het VK) er een veel en veel te lange quarantaine periode is.....
Dat is een optie, maar mijn kat is al erg oud bijvoorbeeld en die zou ik dan liever achterlaten bij een familielid. De hond is van mijn ouders, dus dat zit wel goed, maar toch zou ik die erg missen.

Ik heb in ieder geval besloten geen nieuwe huisdieren te nemen omdat ik met die emigratie-plannen rondloop.

En zoals ik al zei, het is niet dat ze me echt tegenhouden, maar ik zie er wel tegenop ze achter te laten.
  zondag 6 juni 2010 @ 23:13:58 #154
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_82423188
Ik heb een studie af te maken. Daarna wellicht emigreren als ik er werk vind.

De VS, Canada en Zwitserland trekken mij het meest.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_83191745
Ik neig heel erg naar het buitenland toe, ik vind Nederland gewoon echt geen mooi land, alles is op elkaar gepropt, en de omgeving is hier ook niet mooi. Maar mijn vrienden en familie woont hier en het lijkt me moeilijk ze achter te laten
pi_83192485
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:59 schreef LangBlaadje het volgende:
Ik neig heel erg naar het buitenland toe, ik vind Nederland gewoon echt geen mooi land, alles is op elkaar gepropt, en de omgeving is hier ook niet mooi. Maar mijn vrienden en familie woont hier en het lijkt me moeilijk ze achter te laten
Face it, je zult Nederland nooit verlaten als je er nu al zo in zit.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  woensdag 23 juni 2010 @ 18:39:43 #157
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_83204036
Geen idee.
Ik heb een ongelofelijke hekel aan hoe dingen hier geregeld worden. (yeah yeah in andere landen wsl net zo erg of erger), maar dan nog. Verder de politiek waar ik echt een mega uber ultra hekel aan heb hier in NL. Vooral omdat er zoveel kuch domme kuch mensen zijn die het presteren om op de pvda te stemmen bijv. Ik krijg serieus irl ruzie met mensen die heel vrolijk die kutpartij proberen te verdedigen .

Mn leeftijd (22) speelt een rol en het feit ik nu net heel erg lekker in het werk zit. Maar plannen om te vertrekken sowieso, alleen niet nu omdat het gewoon nog net ff niet kan.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
  woensdag 23 juni 2010 @ 20:37:39 #158
307564 Evaa.
hai vishoofd.
pi_83210762
het enige wat mij hier houdt is dat ik nog te jong ben om op mezelf te wonen en naar het buitenland te gaan. natuurlijk zal ik mijn vrienden en familie missen, maar toch heb ik dat er wel voor over.
zodra ik kan wil ik naar Amerika emigreren <3

[ Bericht 21% gewijzigd door Evaa. op 23-06-2010 20:50:28 ]
iedereen gunt je vanalles zolang je het maar niet hebt.
pi_83220421
Hamka's
  donderdag 24 juni 2010 @ 12:20:28 #160
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_83237634
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 18:39 schreef Stekelbees het volgende:
Geen idee.
Ik heb een ongelofelijke hekel aan hoe dingen hier geregeld worden. (yeah yeah in andere landen wsl net zo erg of erger), maar dan nog. Verder de politiek waar ik echt een mega uber ultra hekel aan heb hier in NL. Vooral omdat er zoveel kuch domme kuch mensen zijn die het presteren om op de pvda te stemmen bijv. Ik krijg serieus irl ruzie met mensen die heel vrolijk die kutpartij proberen te verdedigen .

Mn leeftijd (22) speelt een rol en het feit ik nu net heel erg lekker in het werk zit. Maar plannen om te vertrekken sowieso, alleen niet nu omdat het gewoon nog net ff niet kan.
Je hebt een hekel aan welke dingen die in NL geregeld worden?

Ben je al bezig met eventuele voorbereidingen? Er is een topic in KAA over de leeftijd van emigratie en 22 is zeker niet de jongste. Hoe langer je blijft zitten, hoe moeilijker het wordt.

Emigreren omdat NL niet goed genoeg is is meestal niet een geweldige start..
reset
pi_83250301
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 12:20 schreef Individual het volgende:
Emigreren omdat NL niet goed genoeg is is meestal niet een geweldige start..
Ik ken eigenlijk maar 1 voorbeeld waarbij dat goed is gegaan: stefanp.
pi_83251253
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:14 schreef devzero het volgende:

[..]

Goed gegaan? In zijn hoofd misschien....
  donderdag 24 juni 2010 @ 19:05:31 #163
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_83255461
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:33 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Goed gegaan? In zijn hoofd misschien....
Hij was altijd wel grappig om te lezen.
pi_83256482
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 19:05 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Hij was altijd wel grappig om te lezen.
Da's waar. Maar ik vond hem uiteindelijk vooral vrij sneu.
  † In Memoriam † zondag 27 juni 2010 @ 00:53:36 #165
230491 Zith
pls tip
pi_83345758
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:13 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb een studie af te maken. Daarna wellicht emigreren als ik er werk vind.

De VS, Canada en Zwitserland trekken mij het meest.
Veel geluk, hopelijk doe je een speciale studie...
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 27 juni 2010 @ 01:37:23 #166
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_83346875
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:14 schreef devzero het volgende:
Financieel misschien wel.... Hij heeft een huis, een goede baan, en 2 auto's..... en betaald minder belasting.

Maar is ie er emotioneel beter van geworden? Nee... hij is jaren weg uit Nederland, maar blijft er op kankeren. En om het nog mooier te maken: Hij heeft nu ook het kankeren op "blauwe staten" (staten waar Democraten de meerderheid behaalden) aan zijn lijstje toegevoegd, en doet zijn uiterste best om staten als California en New York onderuit te halen, omdat alles in Texas beter zou zijn.

Tja.... het zuurpruim-zijn verander je niet zo snel denk ik.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  Moderator zondag 27 juni 2010 @ 11:11:20 #167
45833 crew  Fogel
pi_83351456
De volgende stap is kankeren op alles wat niet <de stad waar hij woont> is.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  † In Memoriam † zondag 27 juni 2010 @ 12:12:03 #168
230491 Zith
pls tip
pi_83353065
En dan is de transformatie compleet
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 27 juni 2010 @ 13:33:01 #169
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_83355498
Ik zou later best in Vietnam o.i.d. willen wonen, maar ik heb nu nog m'n studie in NL. En ik moet dan nog een baan zien te vinden daar of een geweldig idee hebben en zelfstandig ondernemer worden..
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_83434404
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:33 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik zou later best in Vietnam o.i.d. willen wonen, maar ik heb nu nog m'n studie in NL. En ik moet dan nog een baan zien te vinden daar of een geweldig idee hebben en zelfstandig ondernemer worden..
Grafisch designer worden als je goed bent kan je na een paar jaar wonen waar je wil met een redelijk salaris
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:35:06 #171
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_83442999
quote:
Op zondag 27 juni 2010 00:53 schreef Zith het volgende:

[..]

Veel geluk, hopelijk doe je een speciale studie...
Bergtochtenmanagement
pi_83448078
Mijn vriendin zijzelf zou echt niet kunnen aarden in een ander land. veel te Nederlands

Zelf zou ik wel naar of het noorden willen gaan (Scandinavië/Groenland/IJsland/Alaska) of naar het oosten (China/Japan/Indonesië)

Heb absoluut geen hekel aan Nederland, ben zelf alleen niet echt gebonden aan locatie Ahja misschien krijg ik haar ooit nog zo ver en anders niet
pi_83475993
ik zou ook niet 1 rede kunnen bedenken wat iemand in nederland houd.

ja familie maar emigreren hoeft niet naar de andere kant van de wereld en de familie weer blij dat ze in het buitenland een vakantie huis erbij hebben.

ik ben zelf geemigreerd naar polen 8 uurtje rijden is te doen en net ver genoeg dat de familie niet elke week op de stoep staat.

en de rede goede gezondheidszorg haha daar betaal je je ook krom voor en als je geluk hebt word je met respect geholpen en niet als een melk koe.

betaal hier voor gezondheids verzekering ¤ 7,85 per maand en geen eigen risico en dezelfde zorg als in nederland en misschien wel beter hier nemen ze je serieus en hebben ze de tijd voor je.

maar het maakt niet uit waar op de wereld je huisje staat als je er maar gelukkig bent!!!
geniet van het leven, gelukkig komt er ooit een einde aan.
pi_83478140
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 03:50 schreef anske het volgende:
ik zou ook niet 1 rede kunnen bedenken wat iemand in nederland houd.

ja familie maar emigreren hoeft niet naar de andere kant van de wereld en de familie weer blij dat ze in het buitenland een vakantie huis erbij hebben.

ik ben zelf geemigreerd naar polen 8 uurtje rijden is te doen en net ver genoeg dat de familie niet elke week op de stoep staat.

en de rede goede gezondheidszorg haha daar betaal je je ook krom voor en als je geluk hebt word je met respect geholpen en niet als een melk koe.

betaal hier voor gezondheids verzekering ¤ 7,85 per maand en geen eigen risico en dezelfde zorg als in nederland en misschien wel beter hier nemen ze je serieus en hebben ze de tijd voor je.

maar het maakt niet uit waar op de wereld je huisje staat als je er maar gelukkig bent!!!
En nu de belangrijkste vraag, hoe verdien je de kost?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_83922866
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:23 schreef Ra-z het volgende:
Mijn vriendin zijzelf zou echt niet kunnen aarden in een ander land. veel te Nederlands

Zelf zou ik wel naar of het noorden willen gaan (Scandinavië/Groenland/IJsland/Alaska) of naar het oosten (China/Japan/Indonesië)

Heb absoluut geen hekel aan Nederland, ben zelf alleen niet echt gebonden aan locatie Ahja misschien krijg ik haar ooit nog zo ver en anders niet
Leuk he die clowns- smiley.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')