abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79112789
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb vooral het probleem dat alles op de achtergrond dermate irriteert dat ik niet fatsoenlijk meer naar iets kan luisteren, of iets zonder problemen kan lezen.

Iemand die zit te fluisteren of zit te tikken op de achtergrond is voor mij een niet negeerbare factor en dat is echt kut tijdens colleges of als ik thuis iets zit te leren. Ik hoor dan vaak de docent niet eens meer, of in ieder geval dringt het niet tot me door
Dit en het probleem van ts heb ik ook, weet het altijd aan mijn ADHD. Ik kan me dan gewoon niet concentreren. Vroeger had ik het helemaal erg, als ik bijvoorbeeld de klok hoorde tikken of de kraan druppelen kon ik gewoon niet meer naar een ander luisteren.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:14:46 #27
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_79258466
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:15 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Dit.

Heb gewoon nog (heel) goed gehoor maar vooral tijdens het uitgaan oid moet ik toch wel naast iemand staan om diegene goed te verstaan. Met 3 man kan ook nog wel(driehoek) maar als je met vier mensen staat dan is de afstand meestal al zo groot dat ik die tegenover me niet versta.
Ik ervaar dit precies zo. Erg lastig inderdaad, al zal het vast aan mezelf te wijten zijn (feesten met slechte geluidskwaliteit of te dicht bij de speakers staan). Stom natuurlijk maar da's achteraf altijd zo.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:11:02 #28
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_79274670
Ik heb hetzelfde. In gesprekken hoor ik de omgeving luid genoeg, maar stemmen lijken tot een grote waas te vervormen. Achtergrondgeluiden zijn eigenlijk voor mijn gevoel veel te prominent aanwezig.

Mijn rechteroor is ook niet helemaal in orde. Er is ooit een stuk knalvuurwerk naast mijn oor afgegaan, toen ik gehurkt een vuurpijl aanstak op straat. Ook heeft een vriend van me op een feest een keer voor de gein heel hard in mijn rechteroor geschreeuwd. In beide gevallen heeft mijn oor een halve week gekraakt.

't Wordt hoog tijd dat ik eens naar de dokter ga.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
  donderdag 18 maart 2010 @ 18:03:47 #29
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_79304222
Hier heb ik nog nooit van gehoord
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  donderdag 18 maart 2010 @ 18:36:53 #30
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_79305301
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:03 schreef XDo het volgende:
Hier heb ik nog nooit van gehoord
Warning! Pun detected!

Ik zou zeggen: wees blij dat je gehoor goed werkt.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')