Dit en het probleem van ts heb ik ook, weet het altijd aan mijn ADHD. Ik kan me dan gewoon niet concentreren. Vroeger had ik het helemaal erg, als ik bijvoorbeeld de klok hoorde tikken of de kraan druppelen kon ik gewoon niet meer naar een ander luisteren.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb vooral het probleem dat alles op de achtergrond dermate irriteert dat ik niet fatsoenlijk meer naar iets kan luisteren, of iets zonder problemen kan lezen.
Iemand die zit te fluisteren of zit te tikken op de achtergrond is voor mij een niet negeerbare factoren dat is echt kut tijdens colleges of als ik thuis iets zit te leren. Ik hoor dan vaak de docent niet eens meer, of in ieder geval dringt het niet tot me door
![]()
Ik ervaar dit precies zo. Erg lastig inderdaad, al zal het vast aan mezelf te wijten zijn (feesten met slechte geluidskwaliteit of te dicht bij de speakers staan). Stom natuurlijk maar da's achteraf altijd zo.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit.
Heb gewoon nog (heel) goed gehoor maar vooral tijdens het uitgaan oid moet ik toch wel naast iemand staan om diegene goed te verstaan. Met 3 man kan ook nog wel(driehoek) maar als je met vier mensen staat dan is de afstand meestal al zo groot dat ik die tegenover me niet versta.
Warning! Pun detected!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |