Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nicequote:Op maandag 8 februari 2010 12:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog 3 uurtjes, en dan mag ik mn diploma ophalen op school
quote:Op maandag 8 februari 2010 12:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog 3 uurtjes, en dan mag ik mn diploma ophalen op school
een maffe wtb-er die bij de mac heeft gewerkt, in Enschede woont en hoopt dat ze snel weer op de motor kanquote:
Oke gezellig.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:52 schreef omearos het volgende:
[..]
een maffe wtb-er die bij de mac heeft gewerkt, in Enschede woont en hoopt dat ze snel weer op de motor kan
Maar de rest negeert mequote:Op maandag 8 februari 2010 13:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
begin je al in jezelf te praten?![]()
had ook al op je gereageerd hoor schat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
joa was ouderwets genieten.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar de rest negeert me
hoi nathSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
mag ik mee??quote:Op maandag 8 februari 2010 13:13 schreef Samzz het volgende:
Lekker douchen![]()
Mijn zusje luistert naar me, ze heeft Inglourious Basterds voor me gekocht
Hoi iedereen en Nath
Ik kom er net onderweg en ja, ze luistert wel jaquote:Op maandag 8 februari 2010 13:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
mag ik mee??
en doet ze dat normaal niet dan?
san!quote:Op maandag 8 februari 2010 13:13 schreef Samzz het volgende:
Lekker douchen![]()
Hoi iedereen en Nath
Ik denk wat anders wits.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eens kiekn, to-do lijst voor vandaag:
- rotzooi op de kamer opruimen
- afstoffen en stofzuigen
- vogelkooien verschonen
- de was doen
- naar de winkel om shag te halen, en een agendaatje
Heel leuk ook, ik kreeg 2 truien van mn ma cadeau, alleen zitten al mn shirts die ik er onder droeg nu vol met witte pluisjes
QFTquote:Op maandag 8 februari 2010 13:17 schreef Kreator het volgende:
Ingl. Basterds in de bios gezien. Topfilm.
Omdat dit waarschijnlijk vrij geloofwaardig klinktquote:Op maandag 8 februari 2010 13:18 schreef Robinhoo het volgende:
Waarom moet niemand lachen om mijn portomonnee/mobiel gebeuren.
Ik sla jouw posts altijd over.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:18 schreef Robinhoo het volgende:
Waarom moet niemand lachen om mijn portomonnee/mobiel gebeuren.
Daar gebruik ik zakdoekjes voor, knul, niet mn shirtsquote:
win!quote:
Sanquote:Op maandag 8 februari 2010 13:13 schreef Samzz het volgende:
Lekker douchen![]()
Hoi iedereen en Nath
HAHA GELOOFWAARDIG ALS JE ME ZELFS QUOTE.quote:
Ja?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:30 schreef rulerofdeath het volgende:
BlackBerry aftappen is vrij simpel?
San
veel plezierquote:
NOU OKAY HERSTEL; ALS HET MEER DAN 1 REGEL IS, DAN KIJK IK EVEN WIE HET POST EN ALS JIJ HET BENT LEES IK HET NIET.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:29 schreef Robinhoo het volgende:
HAHA GELOOFWAARDIG ALS JE ME ZELFS QUOTE.
pas je wel opquote:
nergens last vanquote:
Oke houden zo.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
NOU OKAY HERSTEL; ALS HET MEER DAN 1 REGEL IS, DAN KIJK IK EVEN WIE HET POST EN ALS JIJ HET BENT LEES IK HET NIET.
...dit is wat ik hier van jou lees:quote:
Ja, want die zijn zo spannendquote:Op maandag 8 februari 2010 13:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pas je wel op
zometeen heb ik al je sms-jes
Ja capslock zit vast?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
NOU OKAY HERSTEL; ALS HET MEER DAN 1 REGEL IS, DAN KIJK IK EVEN WIE HET POST EN ALS JIJ HET BENT LEES IK HET NIET.
Ow? Post ze hier ff dan ook als je toch bezig bent met delenquote:Op maandag 8 februari 2010 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want die zijn zo spannendM'n pincode en zo staan er ook in en zo.
Mwa, als ik andere dingen hier ga posten word ik de grond ingeboord. Dus kan het beter daarop houden, toch? En daarbij, heb ik vrij druk de laatste tijd, dus wat je nu zegt is meer van de laatste tijdquote:Op maandag 8 februari 2010 13:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dit is wat ik hier van jou lees:
Hoi, [naam]!
Hey, [naam!]
Nou, ik moet werken. Doei.
Nou, ik ga douchen. Doei..
oeh, interessantquote:Op maandag 8 februari 2010 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want die zijn zo spannendM'n pincode en zo staan er ook in en zo.
ze komen eraan. even de code compilerenquote:Op maandag 8 februari 2010 13:36 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Ow? Post ze hier ff dan ook als je toch bezig bent met delen
Niet door mij?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mwa, als ik andere dingen hier ga posten word ik de grond ingeboord. Dus kan het beter daarop houden, toch?
Moment, ik ga even meequote:Op maandag 8 februari 2010 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, als ik andere dingen hier ga posten word ik de grond ingeboord. Dus kan het beter daarop houden, toch? En daarbij, heb ik vrij druk de laatste tijd, dus wat je nu zegt is meer van de laatste tijd![]()
Ik ga nu echt douchen.
Dan moet je me nog een sms sturen, dan moet ik m nog openen en dan pas heb je succes.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ze komen eraan. even de code compileren
waarom denk je dat t nu zo koud is?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
wil iemand de global warming wat hoger zetten?
global warming maakt alles toch warmerquote:Op maandag 8 februari 2010 13:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
waarom denk je dat t nu zo koud is?
Iddquote:Op maandag 8 februari 2010 13:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
waarom denk je dat t nu zo koud is?
nee maakt elk seizoen extremer..winters koud, zomers snikheetquote:Op maandag 8 februari 2010 13:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
global warming maakt alles toch warmer
serieus?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nee maakt elk seizoen extremer..winters koud, zomers snikheet
als je me wilt aangeven moet je de smsjes niet weggooienquote:Op maandag 8 februari 2010 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je me nog een sms sturen, dan moet ik m nog openen en dan pas heb je succes.
Dus sms'jes van jou, gooi ik gewoon meteen wegDan kan ik je daarna gaan aangeven voor inbreuk op m'n privacy.
Enig bewijs is namelijk wel handig.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als je me wilt aangeven moet je de smsjes niet weggooien
keerl mazzelquote:Op maandag 8 februari 2010 13:14 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
joa was ouderwets genieten.
op gegeven moment was ik mijn portomonnee en mobiel kwijt, ik denken WAAR KAN IK DIE GELATEN HEBBEN??!?!?
Ik denken ey ik heb net zitten scheiten in zo'n dixi misschien ligt die daar nog, ik dik rennen daarheen lag het allebei nog op de grond in de dixie hahaha
nee dat helpt...quote:Op maandag 8 februari 2010 13:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
serieus?![]()
ik ga emigreren, wie gaat er mee
ik heb der nog 1 had.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:54 schreef haakon het volgende:
[..]
keerl mazzel
was inderdaad ouderwets genieten, wat een feest !
wat een chicks ook daardamn, heb me de ogen goed uitgekeken
Alsof je ooit in gaat breken in mijn telefoon. Wat hoop je ermee te bereikenquote:Op maandag 8 februari 2010 13:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als je me wilt aangeven moet je de smsjes niet weggooien
ik heb een mouwloos shirtje van GMM \m/quote:Op maandag 8 februari 2010 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als het in de zomer weer zo heet word, ga ik mooi in korte broek en mouwloos shirtje naar t werk.
ik kan me daar niets van herinnerenquote:
Haha, jij weet dondersgoed dat ik jou ook niet bedoelquote:
Van GMM heb ik alleen een longsleeve, die van 2007quote:Op maandag 8 februari 2010 14:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb een mouwloos shirtje van GMM \m/
m'n enigste mouwloze shirt
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan me daar niets van herinneren
Yup, dan ziet iedereen dat wij lief zijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]Moet ik nou iedereen die zich niet aangesproken hoeft te voelen opnoemen?
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]Moet ik nou iedereen die zich niet aangesproken hoeft te voelen opnoemen?
Nee, dat was de douchequote:Op maandag 8 februari 2010 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, je was trouwens weer lekker, Nath
Nathquote:Op maandag 8 februari 2010 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, jij weet dondersgoed dat ik jou ook niet bedoel
Jaaaaquote:Op maandag 8 februari 2010 14:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nath![]()
Pics van de limo. Was die wit?
I knowquote:Op maandag 8 februari 2010 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, jij weet dondersgoed dat ik jou ook niet bedoel
Jij kan dat tenminste.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als het in de zomer weer zo heet word, ga ik mooi in korte broek en mouwloos shirtje naar t werk.
word een kellyquote:Op maandag 8 februari 2010 14:15 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Jij kan dat tenminste.
Hier mag het niet, tenzij je een vrouw bent, dan wordt het wel toegestaan
En terechtquote:Op maandag 8 februari 2010 14:15 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Jij kan dat tenminste.
Hier mag het niet, tenzij je een vrouw bent, dan wordt het wel toegestaan
quote:
Die dingen zijn alleen mooi op gladde kerels. Al dat (oksel)haarquote:
quote:
preceis, wie wil er niet naar n schaars geklede dame met een grote cupmaat kijkenquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die dingen zijn alleen mooi op gladde kerels. Al dat (oksel)haar
wifebeatersquote:Op maandag 8 februari 2010 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die dingen zijn alleen mooi op gladde kerels. Al dat (oksel)haar
Wat?quote:
Echte kerels scheren hun oksels niet, dat doen alleen homo's en metromannetjes.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat?
Ik vind extreem behaarde mannen gewoon niks... En dan nog okselhaar dat alle kanten uitsteekt... Helleeeeeuuuuw, scheermesje
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Echte kerels scheren hun oksels niet, dat doen alleen homo's en metromannetjes.
ik brand ze weg met deoquote:Op maandag 8 februari 2010 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:
quote:
Dan doe mij maar een homo of metromanquote:Op maandag 8 februari 2010 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
terug naar de keuken jij!quote:Op maandag 8 februari 2010 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan doe mij maar een homo of metromanIk houd niet van okselhaar. Ook niet van bergen schaamhaar.
Ik vind dat ik als vrouw best een beetje gladheid van een man mag verwachten. Doet hij immers ook van mij.
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
terug naar de keuken jij!
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Wtfquote:Op maandag 8 februari 2010 14:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Borsthaar is ook niet erg... Maar ik vind okselhaar gewoon walgelijk om te zienquote:Op maandag 8 februari 2010 14:33 schreef omearos het volgende:
borsthaar
maar mouwloos is idd niks voor mannen
Wou dat ik die luxe nog had.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:35 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ben nog te lui om mijn kin enzo te scheren dus. Gelukkig ben ik nog een kind en groeit het 1 cm per maand.
Gelukkig zie je het zelf ook inquote:Op maandag 8 februari 2010 14:35 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ben nog te lui om mijn kin enzo te scheren dus. Gelukkig ben ik nog een kind en groeit het 1 cm per maand.
tjah, ik scheer me meestal maar 1 keer in de weekquote:Op maandag 8 februari 2010 14:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wou dat ik die luxe nog had.
damn, iedere moet het helaas welquote:Op maandag 8 februari 2010 14:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik scheer me meestal maar 1 keer in de week
Ik toch meestal 3-4 keer per weekquote:Op maandag 8 februari 2010 14:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik scheer me meestal maar 1 keer in de week
klopt bij vrouw is wel afknapper, maja net als veel beenhaar bij vrouwen of sommige zelfs met een snorretjequote:Op maandag 8 februari 2010 14:42 schreef Samzz het volgende:
Nou, weet je... behaard is niet zo erg. Als het maar verzorgd word. Ik vind okselhaar wat gevlochten kan worden echt bah.
En laten we wel wezen, okselhaar is bij vrouwen toch ook een afknapper? Dan mag ik, vind ik, ook wel wat eisen stellen
Dat dus. Mag ik dan een overvloed aan okselhaar ook een afknapper vinden?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:46 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
klopt bij vrouw is wel afknapper, maja net als veel beenhaar bij vrouwen of sommige zelfs met een snorretje
Have funquote:Op maandag 8 februari 2010 14:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En nu ga ik richting mijn dilpoma uitreiking. Doeg
Ik kende iemand die z'n snor vast kon knopen aan z'n borsthaarquote:Op maandag 8 februari 2010 14:42 schreef Samzz het volgende:
Nou, weet je... behaard is niet zo erg. Als het maar verzorgd word. Ik vind okselhaar wat gevlochten kan worden echt bah.
En laten we wel wezen, okselhaar is bij vrouwen toch ook een afknapper? Dan mag ik, vind ik, ook wel wat eisen stellen
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik kende iemand die z'n snor vast kon knopen aan z'n borsthaar
Gewoon het feit dat het kan...quote:Op maandag 8 februari 2010 15:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en lag dat nou aan z'n snor of aan z'n borsthaar
kloptquote:Op maandag 8 februari 2010 13:17 schreef Kreator het volgende:
Ingl. Basterds in de bios gezien. Topfilm.
Dittoquote:Op maandag 8 februari 2010 15:02 schreef Samzz het volgende:
Iel.... Het hoeft van mij helemaal niet kaal (behalve down there... Wil niet flossen), maar dat is wel erg smerig
quote:
Da hej mangsquote:Op maandag 8 februari 2010 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn god wat voel ik me ineens slap
spammertquote:Op maandag 8 februari 2010 15:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens bijna Post 25.000 voor mij
verslaafdequote:Op maandag 8 februari 2010 15:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens bijna Post 25.000 voor mij
maar das al een tijd geledenquote:Op maandag 8 februari 2010 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooit stonden we nagenoeg gelijk
da's waarquote:Op maandag 8 februari 2010 15:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verveling doet gekke dingen met je
ik ook joh, mijn handen trillen als een gekquote:Op maandag 8 februari 2010 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn god wat voel ik me ineens slap
Heb ik al te vaak ingestaanquote:Op maandag 8 februari 2010 15:42 schreef omearos het volgende:
[..]
da's waar
ik sta ineens in het lijstje met dagcijfers
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:43 schreef haakon het volgende:
[..]
ik ook joh, mijn handen trillen als een gek
ze keken me hier ook aan op stage vanmorn van: wtf heb jij gedaan gistern
bijna anderhalf jaar volgens mijquote:
WTF? Vind het al knap als ik er 900 per maand haalquote:Op maandag 8 februari 2010 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb ik al te vaak ingestaan
Sta gelukkig al een hele tijd niet meer op #1
Zijn de laatste tijd Pirania en donthateMet 900 posts per dag ofzo
Pirania zijn record is 1950.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb ik al te vaak ingestaan
Sta gelukkig al een hele tijd niet meer op #1
Zijn de laatste tijd Pirania en donthateMet 900 posts per dag ofzo
daar heeft ie dan echt 24 uur voor uitgetrokkenquote:
quote:
Die heeft gewoon 24 uur 'opgeofferd' om dat record te halenquote:Op maandag 8 februari 2010 15:45 schreef omearos het volgende:
[..]
geen leven
of met meerdere mensen tegelijk posten
't Is maar waar je je voldoening uithaalt.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Die heeft gewoon 24 uur 'opgeofferd' om dat record te halen
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:47 schreef Robinhoo het volgende:
Hij had 1 post per 40 seconden ofzo, hij had namelijk ook gewoon 8 uur geslapen die dag
volgens mij niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:47 schreef Robinhoo het volgende:
Hij had 1 post per 40 seconden ofzo, hij had namelijk ook gewoon 8 uur geslapen die dag
dat was een botquote:Op maandag 8 februari 2010 15:49 schreef omearos het volgende:
fok-record is 5000+ volgens Dagcijfers #197
Dat is praktisch toch onmogelijk?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:49 schreef omearos het volgende:
fok-record is 5000+ volgens Dagcijfers #197
met biersmaakquote:Op maandag 8 februari 2010 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een paar vibrators ingeslikt dus.
Een bot gebruiken om maar posts te krikkenquote:Op maandag 8 februari 2010 15:54 schreef omearos het volgende:
ik kan me nog "omhoog" topics gerinneren, waarin iedereen alleen iets van "up" ofzo postte om maar zijn postscore omhoog te krijgen. Dat gaat best snel
Een bot helpt ook wel
...ik zie het nut daar echt niet van in. Heb wel veel gepost, maar maar heeeeeeeeeeel zelden alleen een smiley ofzo.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:54 schreef omearos het volgende:
ik kan me nog "omhoog" topics gerinneren, waarin iedereen alleen iets van "up" ofzo postte om maar zijn postscore omhoog te krijgen. Dat gaat best snel
Een bot helpt ook wel
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ik zie het nut daar echt niet van in. Heb wel veel gepost, maar maar heeeeeeeeeeel zelden alleen een smiley ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Dit is een hele duidelijke post: koffie.
Mét slagroom.quote:
quote:
is de taart al klaar?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:17 schreef Samzz het volgende:
Ik heb Monchou en appelkruimel gemaakt. Ik lust alleen monchou.
Je mag me wakker maken voor aardbeienslof
Ik kom rond 20:00.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:17 schreef Samzz het volgende:
Ik heb Monchou en appelkruimel gemaakt. Ik lust alleen monchou.
Je mag me wakker maken voor aardbeienslof
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, van slagroom word ik misselijk
Watje.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, van slagroom word ik misselijk
Word ik misselijk van, van die slagroomquote:Op maandag 8 februari 2010 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nooit slagroom van de tietjes van je exen gelikt?
Nee, de monchou moet eerst harden en de appelkruimel is in de oven.quote:
Hehehehequote:Op maandag 8 februari 2010 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, de monchou moet eerst harden en de appelkruimel is in de oven.
En slagroom van lichaamsdelen likken
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:24 schreef haakon het volgende:
slagroom opeten en taart van lichaamsdelen likken.
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:33 schreef Kreator het volgende:
Mooigevormde vrouwelijke lichaamsdelen..
Nee?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zei jij niet altijd dat je dat zo'n goed idee vond?
Ooh?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee?
Ik vier mijn verjaardag niet eens.
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef rulerofdeath het volgende:
ik neem m'n eigen krat bier wel mee
betraptquote:Op maandag 8 februari 2010 16:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dan mag je niet terugrijden en moet je "per ongeluk" bij San slapen zeker.
hoezo dat?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben scherp aan 't worden voor vanavond
knal de patatpan aan!quote:
daarinquote:
Niks mis met spaghettiquote:Op maandag 8 februari 2010 17:04 schreef Redbaron het volgende:
heb geen frituur:)
spaghetti vnaaf, en morn dan ook
woarum dat?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Debat met Alexander Pechtold
henig anquote:Op maandag 8 februari 2010 17:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga naar Enschede, zie jullie misschien vanavond, anders morgen weer
nou, dat valt hier niet te zien als we met je in discussie zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 17:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat ik voorgedragen ben als beste debater van de opleiding
succesquote:Op maandag 8 februari 2010 17:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat ik voorgedragen ben als beste debater van de opleiding
good et'n zeg d'n dokter, aans goaj dood.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, dat valt hier niet te zien als we met je in discussie zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |