dat komt voor jou goed uitquote:
 !  Ik haal hem straks wel ff binnen!
!  Ik haal hem straks wel ff binnen!

Bovenstaande dus even niet vergeten wanneer je het nog tegenkomtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:18 schreef Fsmxi het volgende:
Du hast recht. Maar ik heb wel gehoord dat nog niet iedereen hem dus kan downloaden en dat (wat ik zou denken) wanneer de host de patch niet heeft, er volgens zijn "gamerules" gespeeld wordt; dus met oude code van de glitch. Dat, of iedereen gebruikt eigen "gamerules" en de mensen zonder patch kunnen nog glitchen. Maar ja, met een paar dagen zal zo'n beetje iedereen de patch hebben, want ik denk niet dat iemand zijn xbox een week lang aan laat staan met CoD ofzo

Eindelijk weer ouderwetsch avondje knallenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Bovenstaande dus even niet vergeten wanneer je het nog tegenkomt
Binnen, vanavond meer even testen

niet dat ik heel lang ga spelen, ik heb eerst 5 dagen dat ik doorlopend lazarus benquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat komt voor jou goed uit! Ik haal hem straks wel ff binnen!

quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
niet dat ik heel lang ga spelen, ik heb eerst 5 dagen dat ik doorlopend lazarus ben
in me aardbeien pak

CARNAVAL
  CARNAVAL   

Ik heb ook een US account, alleen nog steeds geen patchquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:08 schreef Fsmxi het volgende:
Whoop yea, patch!
Tenminste, toen ik game opstartte kreeg ik een update message, alleen Pierre kreeg die niet. Misschien eerst alleen op US accounts?

quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:08 schreef Pollewoppie het volgende:
carnaval duiveltje meld zich..
morgen met mijn vriendin en een vriendin alle drie als duiveltje!!!

Mag dat wel van je moeder?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
niet dat ik heel lang ga spelen, ik heb eerst 5 dagen dat ik doorlopend lazarus ben
in me aardbeien pak

mequote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
in me aardbeien pak

edwinusssquote:

alles op ze tijdquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |