Nu nog de ACR patchen,quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:24 schreef zatoichi het volgende:
Is dat met 1887 nog steeds? Ik merk volgens mij echt wel verschil sinds enkele weken. De meeste 1 op 1 battles tegen een akimbo 1887-er win ik wel met ACR (opzij springen).

quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:36 schreef SoldMayor het volgende:
Nu nog de ACR patchen,
want wat is dat ding slecht zeg
 óf je kan er gewoon niet mee omgaan..  Geen richtmiddel nodig als attachement, wat een noobtube of silencer beschikbaar stelt en je scavenger als 1e perk kan gebruiken.
  óf je kan er gewoon niet mee omgaan..  Geen richtmiddel nodig als attachement, wat een noobtube of silencer beschikbaar stelt en je scavenger als 1e perk kan gebruiken. 

ACR is heeeeerlijk, alleen kut dat je hem pas vanaf lvl 48 krijgtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nu nog de ACR patchen,
want wat is dat ding slecht zeg

ACR met FMJ en je knalt alles en iedereen kapotquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ACR is heeeeerlijk, alleen kut dat je hem pas vanaf lvl 48 krijgt

zijn wel meer mensen die zweren bij die gun ben ik achter gekomen.. miss toch maar s wat xp opbouwen met dat dingquote:

SCAR met FMJ is nog beterquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:07 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
ACR met FMJ en je knalt alles en iedereen kapot

Vrijwel alle akimbo shotgun-lamers dusquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:46 schreef KrentebolHooft het volgende:
Echte mannen rennen rond met de Barret

Ik dacht eerst ook dat het een knaken-ding was, maar moet zeggen dat hij echt flink knalt inderdaad.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:39 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
zijn wel meer mensen die zweren bij die gun ben ik achter gekomen.. miss toch maar s wat xp opbouwen met dat ding

Met een BARRET, daar staat geen akimbo shotugn, daar staat BARRET, dat is een sniper.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vrijwel alle akimbo shotgun-lamers dus

Denk eens na!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:16 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Met een BARRET, daar staat geen akimbo shotugn, daar staat BARRET, dat is een sniper.
Ik gebruik geen shotguns

ik zag je message, maar ik heb m niet gehadquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:08 schreef Fsmxi het volgende:
Whoop yea, patch!
Tenminste, toen ik game opstartte kreeg ik een update message, alleen Pierre kreeg die niet. Misschien eerst alleen op US accounts?

van de vakantie jahquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:15 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat zou een geweldig begin van het weekend zijn

Daarbij rende ik met marker net zo hard als gewoon
  Daarbij rende ik met marker net zo hard als gewoon  

patch? je bedoelt glitch?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:59 schreef Fsmxi het volgende:
Net ff getest, ik kon in een splitscreen potje niet de patch, zoals hij volgens youtube moet, nadoenDaarbij rende ik met marker net zo hard als gewoon

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |