Denk eerst na over de volgorde in de brief, dus idd eerst je aanhef enzo, maar daarna eerst hoe je in contact bent gekomen met het bedrijf/advertentie.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:16 schreef Floor-Sofie het volgende:
Geachte mijnheer/mevrouw,
Creatief, zorgzaam, enthousiast, flexibel.
Mijn naam is *** , ik ben 22 jaar en zojuist geslaagd voor de opleiding SPW 3 Kinderopvang.
Deze opleiding heb ik in de BBL richting gevolgd; 1 dag school, en 4 dagen werken. Op diverse peuterspeelzalen in Deventer heb ik werkervaring opgedaan.
op school leer je inderdaad de standaard sollicitatiebrief schrijven, maar heb liever iets wat opvalt
Want? De situatie in Friesland is hetzelfde als in de rest van Nederland?quote:Op maandag 8 februari 2010 12:30 schreef willempjewever het volgende:
Ik zie het zo in tientalle kinderdagverblijven e.d. hier in Friesland , neem aan dat het overal zo geregeld is.
Vergelijk het met de situatie in de supermarktbranche. Iedereen die 18 wordt krijgt geen nieuw contract. Of je nu in Limburg of in Friesland werkzaam bent.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:34 schreef error_404 het volgende:
Want? De situatie in Friesland is hetzelfde als in de rest van Nederland?
Dat is wel verdacht snel?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:28 schreef Floor-Sofie het volgende:
Iedereen bedankt,
heb een brief gemaakt en gemaild,
binnen 10 minuten een reactie: volgende week sollicitatiegesprek!!
ja, goedgelovig enzo... komop zeg, als het daadwerkelijk 10 minuten was is je brief niet eens gelezen / beoordeeld.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:36 schreef Floor-Sofie het volgende:
hoezo verdacht, ik ben er wel blij mee haha
succes. Ik zal aan je denkenquote:Op maandag 8 februari 2010 15:28 schreef Floor-Sofie het volgende:
Iedereen bedankt,
ik ben niet naief,quote:Op maandag 8 februari 2010 15:42 schreef willempjewever het volgende:
[..]
ja, goedgelovig enzo... komop zeg, als het daadwerkelijk 10 minuten was is je brief niet eens gelezen / beoordeeld.
Bij de stichting kinderopvang waar ik contacten mee heb gaan de sollicitatieprocedures toch heel anders (gelukkig). Maar in iedergeval veel succes en trap niet te snel in de 0 uren contractvalkuil en doe wat onderzoek naar het bedrijf als je het niet kent, er wordt ook aardig wat gerommeld in deze branche.
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:44 schreef Chinless het volgende:
[..]
succes. Ik zal aan je denken
Deventer, is dat nie vlakbij Wilp?
Maar de vraag die ons allen natuurlijk bezighoudt: wat was nou je openingszin?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:28 schreef Floor-Sofie het volgende:
Iedereen bedankt,
Eigenschappen opnoemen heeft geen zin. Dan kan ik ook wel een hele lijst oprakelen waarbij ik mezelf een veer in den aarsch steek. Zulke zaken komen wel naar voren in het gesprek. Daar kan je ze dan ook toelichten.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:16 schreef Floor-Sofie het volgende:
Geachte mijnheer/mevrouw,
Creatief, zorgzaam, enthousiast, flexibel.
Mijn naam is *** , ik ben 22 jaar en zojuist geslaagd voor de opleiding SPW 3 Kinderopvang.
Deze opleiding heb ik in de BBL richting gevolgd; 1 dag school, en 4 dagen werken. Op diverse peuterspeelzalen in Deventer heb ik werkervaring opgedaan.
op school leer je inderdaad de standaard sollicitatiebrief schrijven, maar heb liever iets wat opvalt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |