zonder suiker danquote:Op maandag 8 februari 2010 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is wel lekker
Cola zero dan, maar water of thee is beter.
NIEUW wok v2.0 vernieuwd en verbeterdquote:Op maandag 8 februari 2010 14:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gelukkkig zou wat zijn als je nieuwer was dan gister
"Ja ik zit hier nou met mn benen wijd en een druipende kut, maarreh.... en nu?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:42 schreef wel.o.k het volgende:
wat ik nu zie in mijn adreslijst![]()
[ afbeelding ]
kijk maar uit, voor je het weet maken ze een kloon voor je met de naam WOK v2.0quote:Op maandag 8 februari 2010 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
NIEUW wok v2.0 vernieuwd en verbeterd
dat helpt tegen die druipende kut?quote:
duckiequote:Op maandag 8 februari 2010 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
* MaleDuck heeft de weg naar KSC ook weer gevonden...
PWNEDquote:Op maandag 8 februari 2010 14:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat helpt tegen die druipende kut?
kut
ik denk: mooi, iedereen weg, ik ga ook een uur eerder...
gaat mireille al naar huis en kan ik dus niet eerder dan half 5 hier weg
jaquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kijk maar uit, voor je het weet maken ze een kloon voor je met de naam WOK v2.0
telefoon doorschakelen ?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat helpt tegen die druipende kut?
kut
ik denk: mooi, iedereen weg, ik ga ook een uur eerder...
gaat mireille al naar huis en kan ik dus niet eerder dan half 5 hier weg
WTFquote:
* gf slaat een arm om LL heen en geeft een knuffelquote:
whehehehequote:
quote:
gfquote:
quote:
Dat gebeurd alleen als je ook een suggestie doet voor een naamquote:
er is toch al een LadyLike2quote:
Ik houd mn mond welquote:Op maandag 8 februari 2010 15:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gf
[..]
[..]
Dat gebeurd alleen als je ook een suggestie doet voor een naam
tweetyquote:
Goedquote:
Flikker op, jij bent niet OKquote:Op maandag 8 februari 2010 15:19 schreef Wok-v2.0 het volgende:ik ben geen kloon
ik ben een verbetering
Haha nee indd, ik ben net terug van school. Heb maar 2 uur les gehad vandaag. Moet er even weer aan wennen dat je in het HBO geen vast ritme hebt.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goed
aan het werk, maar dat mag de pret niet drukken
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:19 schreef Wok-v2.0 het volgende:
ik ben geen kloon
ik ben een verbetering
whehehequote:
2 uurquote:Op maandag 8 februari 2010 15:21 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Haha nee indd, ik ben net terug van school. Heb maar 2 uur les gehad vandaag. Moet er even weer aan wennen dat je in het HBO geen vast ritme hebt.
en heb je kunnen kijken naar de printers?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:21 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Haha nee indd, ik ben net terug van school. Heb maar 2 uur les gehad vandaag. Moet er even weer aan wennen dat je in het HBO geen vast ritme hebt.
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:19 schreef Wok-v2.0 het volgende:
ik ben geen kloon
ik ben een verbetering
Het gaat lekker... heeft ie er meteen 2quote:
Hey, ja gaat goed hoor! Hoe is het met jou?quote:
alleen als je stemmen hoort die antwoord geven op je eigen vragenquote:Op maandag 8 februari 2010 15:22 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben behoorlijk schizofreen geloof ik
Ja, wel 2 hele uren en een tussenuur. Echt bijna zonde van de reistijd. Ik ben per dag nl ruim 3 uur onderweg voor een paar uurtjes les.quote:
goed hoor.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:23 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey, ja gaat goed hoor! Hoe is het met jou?
Wat is dat trouwens met al die Wok kloons:?
verhuizenquote:Op maandag 8 februari 2010 15:24 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, wel 2 hele uren en een tussenuur. Echt bijna zonde van de reistijd. Ik ben per dag nl ruim 3 uur onderweg voor een paar uurtjes les.
Ach, doe een suggestie over een mogelijke kloon en hij wordt gemaakt... Zo heb is er ook een kloon hier die vergadereend heet...quote:Op maandag 8 februari 2010 15:23 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey, ja gaat goed hoor! Hoe is het met jou?
Wat is dat trouwens met al die Wok kloons:?
ja, moe worden is voor mietjesquote:Op maandag 8 februari 2010 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Gods. 1165 meter gelopen neten 3 trappen op en af. Ik vind het wel weer best voor vandaag pffff
Titter Tweety bedoel jequote:Op maandag 8 februari 2010 15:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach, doe een suggestie over een mogelijke kloon en hij wordt gemaakt... Zo heb is er ook een kloon hier die vergadereend heet...Dus als ik hier roep dat TwitterTweety wel een leuke naam voor een kloon is, zal die zo ook wel te voorschijn komen
stemmen die antwoord geven op mijn eigen vragen?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alleen als je stemmen hoort die antwoord geven op je eigen vragen
Kan ook, dan heeft ze er meteen 2quote:
Yep, op school printen alle printers tegenwoordig standaard dubbelzijdig, dus dat was 1 probleem minder. De kleurenprinter staat er los van, dus dat was kwestie van de goede zoeken en printen maar.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en heb je kunnen kijken naar de printers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |