Moeten we gelijk gegevens uitwisselen? OF wacht je liever even?quote:Op maandag 8 februari 2010 @ 17:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maakt niet uit!
Iemand anders die nog mee wil doen? Er is nog plaats voor 4 lakjes!
Als ik morgen ga kijken, moet die dan ook mee voor je?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef Daph_ het volgende:
Hmpf ik had voor mezelf ook Goddess on Stage mee moeten nemen bij H&M
Doorgeven wat je wilt hebben .quote:Op maandag 8 februari 2010 17:55 schreef miss--moana het volgende:
Aaahh das wel heel lief!
Ik heb alleen nog nooit aan zoiets meegedaan (een gezamelijke bestelling) dus zou iemand me de ''How to do'' kunnen vertellen)
Leuk! Lubu Heels is echt heel fijn! Ik wacht ook op de suedes. Suzi en Jacques.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn lijstje voor TD:
Opi Ink suede
Suzi skies in the pyrenees suede
China glaze techno
China glaze lubu heels
quote:Put Happy Birthday Emma in the comments of your ocnailart order before 2/14/10 and get a free image plate holder! Emma is turning 12!!! Yay!
Je was me voorquote:Op maandag 8 februari 2010 18:20 schreef Joysa het volgende:
Aanbieding op veelnagels.nl :
China glaze lakjes voor 6,60 ipv 6,95 + valentijnsverassing bij elke bestelling.
In het overzicht voordat je betaalt, of als je een bevestiging krijgt via e-mail, in die e-mailquote:Op maandag 8 februari 2010 18:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb net betaald met paypal!
Kan iemand vertellen waar ik de paypalkoers kan vinden? Dan ga ik straks even uitrekenen wat ik van iedereen krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |