Zelfde hierquote:Op maandag 8 februari 2010 16:46 schreef PeRi het volgende:
Mijn vent heeft er gewoon niks over te zeggen.
www.modelsownit.comquote:Op maandag 8 februari 2010 17:07 schreef Nune het volgende:
Daph, waar heb je die Models Own besteld?
Same here. En hij vind bij mij alles wel leuk geloof ik.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:46 schreef PeRi het volgende:
Mijn vent heeft er gewoon niks over te zeggen.
Dank! Even kijken.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
www.modelsownit.com50% korting dus ik heb me een beetje laten gaan
Had je anderhalve week geleden moeten doen joh! Toen was die 50% kortingsactiequote:
Ik zit nu echt op m'n handen. Mag niet!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is er iemand die samen wil bestellen bij TD?![]()
Ik wil (naja eigenlijk mag ik niet van mezelf) maar 4 lakjes.
Dan vind ik de verzendkosten een beetje duur.
Ik wil ook 4 lakjes met totaalbedrag (zonder VK van $20.08, hoeveel moet ik dan in ¤ betalen?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar woon jij?quote:Op maandag 8 februari 2010 @ 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
volgens wisselkoersen.nl ¤14,68, dan dus nog 9dollar verzendkosten erbijquote:Op maandag 8 februari 2010 17:31 schreef Nieners het volgende:
[..]
Ik wil ook 4 lakjes met totaalbedrag (zonder VK van $20.08, hoeveel moet ik dan in ¤ betalen?.
Zit een beetje krap dus vandaar.
In Boxtel! Gehucht tussen Eindhoven Den Bosch en Tilburgquote:Op maandag 8 februari 2010 17:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waar woon jij?Ik wil er ééntje.
Als dat kan. Voor mijn moeder.
Daar ben ik weleens geweestquote:Op maandag 8 februari 2010 @ 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In Boxtel! Gehucht tussen Eindhoven Den Bosch en Tilburg
$18 verzendkosten is toch t/m 9 lakjes?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daar ben ik weleens geweestMaar kan ik meedoen voor één lakje? Of wil je bij 8 blijven?
Ja, klopt. Als het kan, ben je mijn heldin.quote:Op maandag 8 februari 2010 @ 17:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
$18 verzendkosten is toch t/m 9 lakjes?
Dan zou het wel kunnen
Maakt niet uit!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:45 schreef Nieners het volgende:
Hmm ik doe het maar niet, zit er te krap voor.
Had gehoopt dat het iets cheaper zou zijn *ja, gierigheid*
Komt vriendlief net online... dat ie z'n haar zwart heeft geverfd (hij is/was blond).
Ik hoop hard dat het een grap is.
Jaaaa ik wil Suzi Skies in the Pyrenees suedequote:Op maandag 8 februari 2010 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |