Is toch verschrikkelijk. Moest gisteren in Bussum zijn, dan heb je het over 70 kilometertjes en gewoon bijna 2 uur over gedaan...quote:
Mja, in het buitenland is het niet veel beter, J.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:47 schreef Joene het volgende:
wat een lol dit land.
Mja mocht je mee willen eten geef ff een gil!quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:44 schreef Jarno het volgende:
Nee vertel mij wat. Ik heb zo nog een afspraak in Gouda waarbij ik zo'n beetje 5 snelwegen raak dus ik ga echt never nooit niet meer thuiskomen.... Afspraak tot 4 uur dus half vijf weg daar... d'oh!
Een gerecht met peer en slagroom denk ik J.quote:
Peer?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Een gerecht met peer en slagroom denk ik J.
De culinair hoogstaande kut met peren en slagroom.quote:
Laat dat peer maar achterwegen!quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:02 schreef Joene het volgende:
[..]
De culinair hoogstaande kut met peren en slagroom.
Hier is het nog niet gestopt met sneeuwen. Sinds een uur of 9 sneeuwt het aan 1 stuk door.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:56 schreef Jarno het volgende:
Goed de sneeuwbui kan elk moment Gouda raken zie ik net op sneeuwradar.nl. Figures!
Bedankt voor de info.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier is het nog niet gestopt met sneeuwen. Sinds een uur of 9 sneeuwt het aan 1 stuk door.
En 'hier' is Phuket, Thailand ofzo?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:04 schreef Adelante het volgende:
Hier schijnt de zon en is geen vlok gevallen!
Over Phuket, Thailand en shit gesproken , ik wil die disk wel weer is zien.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
En 'hier' is Phuket, Thailand ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |