quote:
Want?quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:57 schreef Tally het volgende:
[..]
maandag weer begonnen.
Volgens mijn baas niet handig!
Mijne ook niet. Wij zijn nu in de run voor al die kapotte dingen.quote:
Ik had lekker moeten uitzieken. En pas moeten komen als ik overal vanaf was.quote:
Aha. Ik voel me ook de ene dag gammel en de volgende dag weer tof. Echt geen peil op te trekken, Geen idee wat het is, iets met m'n buik maar wat...quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had lekker moeten uitzieken. En pas moeten komen als ik overal vanaf was.
Ik ken dat ja. Was hier ook. Al met al ben ik er nu al bijna 4 weken mee bezig.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Aha. Ik voel me ook de ene dag gammel en de volgende dag weer tof. Echt geen peil op te trekken, Geen idee wat het is, iets met m'n buik maar wat...
Ik ben er wel een beetje klaar mee. Net als de sneeuw.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ken dat ja. Was hier ook. Al met al ben ik er nu al bijna 4 weken mee bezig.
Mijn neus zit nog steeds verstopt ook als ik niet zo'n vicks neusspray gebruik.
Van de huisarts een andere gekregen want je mag die vicks maar 5 dagen gebruiken anders krijg je bloedneuzen. Joh echt
Ja ik ook. Wil weer mijn normale ding doen. Maar door dat gekut lukt dat nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben er wel een beetje klaar mee. Net als de sneeuw.
Hihi.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:41 schreef Tally het volgende:
kut
quote:
Das dan wel weer mooi!quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:43 schreef Jarno het volgende:
Gekut is eh, kut!.
Ben gisteren wel wezen zwemmen..
Dat heeft 1 van mijn collega's ook jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:46 schreef Jarno het volgende:
Ik heb van het weekend RSS feeds werkend gekregen onder SABnzbd (eigenlijk heel simpel). Echt ziek makkelijk, elke serie die ik volg wordt nu auotmagisch gedownload gewoon.. Hoef niet meer te zoeken, niks. Krijg netjes een mailtje als er wat gedownload is enzo...
. Nice stuff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |