Vindtie leuk hoor!quote:
Heeft-ie ook eens (J: lees: is) een keer een verzetje.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:28 schreef Tally het volgende:
Vindtie leuk hoor!
Lekker !quote:Op maandag 8 februari 2010 11:11 schreef Tally het volgende:
Ja er is geneukt!
Nu ziekenhuis. Echo!
Ga ik net gigantisch op mijn bek op het parkeerdek hier
Nog niet A, zodra dat het geval is zal je mij tegenkomen op posters in bushokjes je weet tog !quote:
Lekker !quote:Op maandag 8 februari 2010 12:18 schreef Tally het volgende:
Windows 7 licentie binnenKnutseltijd!
En ik ben zielug. Au van het vallen. En au van het bloed prikken.
T wijf kon er niets van
Hier niet hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 13:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En het is ook nog eens mistig.
Hier ook geen sneeuwquote:Op maandag 8 februari 2010 13:25 schreef Jarno het volgende:
Voor de verandering sneeuwt het hier weer eens. Van die hele fijne poedersuikersneeuw, maar toch.
Mooi dat loopt lekker zachtquote:Op maandag 8 februari 2010 13:25 schreef Jarno het volgende:
Voor de verandering sneeuwt het hier weer eens. Van die hele fijne poedersuikersneeuw, maar toch.
Omdat het Koud is JK , geen weer voor Paupers !quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, hallo.
Waarom vroren mijn oren er bijna af op de fiets?
Precies, kon ik maar thuis zitten lekker aan de schultenbrau.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, inderdaad, die zitten lekker warm binnen hun klauw op te houden.
Terwijl de hardwerkende Nederlander de dupe wordt van de zogeheten klimaatverandering!!!111111
Nimmer! Zeker een beetje laf je hand ophouden tot Wouter je uitkering weer langs komt brengen als de eerste de beste voorbipsberber.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:27 schreef Joene het volgende:
Precies, kon ik maar thuis zitten lekker aan de schultenbrau.
Ik geloof dat alles in orde is in A., de gordijnen zijn nog toe!quote:
Dat is pas vrijdag wrs T , je bent te vroeg !quote:
Nou het zou mij wel wat lijken zo een jaar of 10.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nimmer! Zeker een beetje laf je hand ophouden tot Wouter je uitkering weer langs komt brengen als de eerste de beste voorbipsberber.
Dan moet je vooral Geert gaan stemmen, die gaat al dat soort linkse hobby's afschaffen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:44 schreef Joene het volgende:
Nou het zou mij wel wat lijken zo een jaar of 10.
Mwah ik vind zijn anti moslim beleid belangrijker dan 800 euro per maand van de bijstand.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan moet je vooral Geert gaan stemmen, die gaat al dat soort linkse hobby's afschaffen.
Ansich heeft ie wel een punt natuurlijk. Ik wil niet zeggen dat ze allemaal te beroerd zijn om te werken maar wel heel veel danwel kunnen ze geen baan vinden of worden ze niet aangenomen, feit is dat ze ons land een hoop geld kosten.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:36 schreef Adelante het volgende:
Minder Moslims, Minder Bijstand!
Dat is een van zijn credo's toch? Misschien zit er nog een kern van waarheid in ook.
Ghehehhe, ik ken het verschijnsel.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens de Stemwijzer moet ik Leefbaar Rotterdam stemmen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |