abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 februari 2010 @ 00:19:33 #1
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_77754780
Hi

Ik zit tijdens os in het buitenland. Ik heb geen tv, dus ik moet de os op een andere manier kijken. Weet iemand een goed alternatief, behalve kijken in een sportscafe. Zend nos het bijv. live uit op hun site?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 8 februari 2010 @ 00:22:21 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_77754868
quote:
Bekijken van beeldmateriaal buiten Nederland
De beelden van de Olympische Spelen die de NOS op internet uitzendt zijn uitsluitend vanuit Nederland te bekijken. De NOS bezit geen rechten om olympisch beeldmateriaal buiten Nederland te verspreiden. Bevindt u zich buiten Nederland, maar wel binnen Europa, dan zijn de Nederland 1-uitzendingen te bekijken via de Olympische website van Eurovisie: http://www.eurovisionsports.tv/olympics
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 8 februari 2010 @ 00:58:11 #3
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_77755753
ik zie nergens staan dat het geld kost

t is dus gratis?
  maandag 8 februari 2010 @ 01:03:08 #4
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_77755852
quote:
foto Op maandag 8 februari 2010 00:58 schreef Fortitudo het volgende:

t is dus gratis?
Dat durf ik niet te zeggen.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_77756276
quote:
foto Op maandag 8 februari 2010 00:19 schreef Fortitudo het volgende:
Hi

Ik zit tijdens os in het buitenland. Ik heb geen tv, dus ik moet de os op een andere manier kijken. Weet iemand een goed alternatief, behalve kijken in een sportscafe. Zend nos het bijv. live uit op hun site?
wehehe, je bent dus toch carthago.
  maandag 8 februari 2010 @ 01:37:54 #6
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_77756376
quote:
foto Op maandag 8 februari 2010 01:31 schreef sjimz het volgende:

[..]

wehehe, je bent dus toch carthago.
pi_77756389
quote:
foto Op maandag 8 februari 2010 01:37 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

maandag 8 februari 2010 @ 13:15:14 #8
102912 crv
Screwed up
pi_77765785
misschien fromsport.com ?
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  maandag 8 februari 2010 @ 18:34:50 #9
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_77777883
Heeft het land waar je zit geen lokale televisie stations die e.e.a. uitzenden?

Als je een computer ergens in Nederland hebt staan waar je op afstand bij kan zou je daar ook een proxy kunnen installeren. Overigens hebben de uitzendingen op http://www.eurovisionsports.tv/olympics geen commentaar voor zover ik weet.... die zijn volgens mij ook meer bedoeld voor het re-broadcasting met lokaal commentaar, en ik denk ook dat de NOS dat gewoon doet.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  FOK!fotograaf maandag 8 februari 2010 @ 18:44:00 #10
73911 ultra_ivo
pi_77778282
Eurosport heeft vaak los commentaar beschikbaar, zonder beelden. Dat loopt niet altijd 100% synchroon maar het voldoet. Ik gebruik die combi vaker bij kleinere wielerwedstrijden, de beelden van een site waar ik de taal niet van versta in combinatie met Eurosport commentaar van Sean Kelly.
pi_77778598
De NOS heeft livebeelden en je kan het terugzien, maar ik weet niet of dat ook in het buitenland beschikbaar is.
  maandag 8 februari 2010 @ 18:55:17 #12
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_77778713
quote:
foto Op maandag 8 februari 2010 18:51 schreef Schaatsfan89 het volgende:
De NOS heeft livebeelden en je kan het terugzien, maar ik weet niet of dat ook in het buitenland beschikbaar is.
nee niet beschikbaar
  dinsdag 9 februari 2010 @ 01:35:37 #13
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_77795087
quote:
foto Op maandag 8 februari 2010 00:58 schreef Fortitudo het volgende:

t is dus gratis?
Ik vrees dat het wel een betaalservice is...
  dinsdag 9 februari 2010 @ 02:22:08 #14
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_77795358
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 01:35 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vrees dat het wel een betaalservice is...
Zo erg is dat toch ook niet?
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_77795374
quote:
foto Op maandag 8 februari 2010 18:34 schreef maartena het volgende:
Als je een computer ergens in Nederland hebt staan waar je op afstand bij kan zou je daar ook een proxy kunnen installeren. Overigens hebben de uitzendingen op http://www.eurovisionsports.tv/olympics geen commentaar voor zover ik weet.... die zijn volgens mij ook meer bedoeld voor het re-broadcasting met lokaal commentaar, en ik denk ook dat de NOS dat gewoon doet.
hoe werkt dat eigenlijk met een proxy? Kun je een server/media center (in nld dus) laten fungeren als proxy met het ip van ziggo bijv? Ik gebruikte altijd anonieme proxy's etc maar je kunt dus zelf ook een proxy server maken?
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_77869836
Tvptje zit in Dublin tijdens de spelen en wil het wel graag volgen.
  donderdag 11 februari 2010 @ 00:18:45 #17
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_77869959
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 02:25 schreef GieJay het volgende:
hoe werkt dat eigenlijk met een proxy? Kun je een server/media center (in nld dus) laten fungeren als proxy met het ip van ziggo bijv? Ik gebruikte altijd anonieme proxy's etc maar je kunt dus zelf ook een proxy server maken?
Ja, dat kan inderdaad.

Ik woon zelf in de VS, en maak gewoon gebruik van de 6+ HD TV stations die NBC heeft om de spelen uit te zenden, en van de online streams op http://nbcolympics.com - maar net zoals de Nederlandse alleen in Nederland te gebruiken zijn, zijn die alleen voor Amerikaanse bezoekers.

Ik neem aan dat de meeste WESTERSE landen bij de lokale zendgemachtigde met OS rechten ook wel een online stream-mogelijkheid hebben.
-
pi_77873779
Ik denk inderdaad dat ieder (iig Westers) land zijn eigen online streams heeft, zeker met zo'n groot event als de Spelen. Hier in de UK zendt de BBC godzijdank alles uit via internet, zelfs schaatsen
  donderdag 11 februari 2010 @ 09:40:37 #19
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_77873800
http://www.nos.nl/os2010

of is die niet beschikbaar in het buitenland?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_77892940
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:39 schreef xienix84 het volgende:
Ik denk inderdaad dat ieder (iig Westers) land zijn eigen online streams heeft, zeker met zo'n groot event als de Spelen. Hier in de UK zendt de BBC godzijdank alles uit via internet, zelfs schaatsen
Hopelijk kunnen we hier in Ierland daar ook gebruik van maken.
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:58:47 #21
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_77903292
ik werk met een Belgische proxy server - zal Canvas ook het een en ander uitzenden???

NOS werkt niet (al eerder geprobeerd)

Eurosport weet ik niet zeker, Franse TV werkt ook (mais mon français, c'est faible)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_77917125
gewoon naar justin.tv gaan

en kies uit de honderden kanalen, zal vast wel een aantal met engels commentaar bij zitten
  FOK!fossiel vrijdag 12 februari 2010 @ 13:31:40 #23
8443 cptmarco
it's captain...
pi_77960654
quote:
Goeie linktip dit! dank u!!
Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.
http://www.gibburt.com
pi_77960797
Ik kan het ook niet zien want zit in Italie. Daar zijn de zendrechten verkocht aan een kanaal waarvoor je moet betalen/een abonnement op moet hebben en die heb ik niet De website van Eurovisionsports doet het in Italie helaas ook niet.

Iemand nog een tip voor live streams?

Ik heb nog wel een tip voor achteraf: www.afstandgemist.nl, dit is een service van de NOS. Je kan vanaf een uur of 6 's ochtends de complete wedstrijden terugkijken (de winnaar wordt nog niet genoemd dus het blijft spannend). Weet niet of deze site in het buitenland gaat werken, anders is het misschien een goede tip voor mensen die 's nachts de wedstrijden moeten missen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop