Tis wel weinig voor windows mobile... Dat systeem is echt zuurquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:01 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit (Die 57 MB is RAM). Je kunt ze ook op microSD opslaan.
Niet doen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:25 schreef YazooW het volgende:
Heeft iemand ervaring met die scheermesjes van Popbuying? Ziet er wel lekker goedkoop uit namelijk...
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:25 schreef YazooW het volgende:
Heeft iemand ervaring met die scheermesjes van Popbuying? Ziet er wel lekker goedkoop uit namelijk...
Kan je hem openmaken?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:07 schreef ringomanic het volgende:
Mijn glazen bol klopte.
Vandaag mn MD80 binnen gehad, net thuis, ik ga het nu even uit testen
Edit: Begint al goed, Software Installatie is in het Chinees, maar er zit wel netjes op het cdtje een Engelse handleiding!
Que? Waar?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je kan wel van die gevriesdroogde meuk bij hem bestellen
Wat bedoel je hiermeequote:
Nee ik moet weten voor school of dat camera gedeelte los zit zodat je hem 90 graden kan draaienquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:21 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee, het pakketje of dat apparaat zelf?.
![]()
Ik vind hem erg netjes, kwaliteit is prima, neemt ook goed geluid op. Kan mijn Sandisk 8gb HC er in doen en het werkt prima
Die lens zit bij mij aan de onderkant, dus lijkt mij dat het wel zou moeten kunnen, ik ga het even proberen nu.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:24 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Nee ik moet weten voor school of dat camera gedeelte los zit zodat je hem 90 graden kan draaienMaar ik kan geen films vinden
Je steekt 'm in je schoen en zet dan je voet tussen een meisje haar voeten zodat je onder haar rokje kan filmen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:24 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Nee ik moet weten voor school of dat camera gedeelte los zit zodat je hem 90 graden kan draaienMaar ik kan geen films vinden
Mag ik niet zeggen :p heeft met techniek te maken.. Maar ik zoek dus een camera die zo als deze is:quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:07 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je steekt 'm in je schoen en zet dan je voet tussen een meisje haar voeten zodat je onder haar rokje kan filmen?
Wat ben je serieus van plan?
Er zitten wel 2 klemmetjes/houders bij die je kan draaien en verstellenquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:24 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Het is voor iets wat 1000x saaier is dan upskirtquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:26 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Er zitten wel 2 klemmetjes/houders bij die je kan draaien en verstellen![]()
Show ons het upskirt materiaal als het lukt
Downblouse?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:27 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Het is voor iets wat 1000x saaier is dan upskirt
Maar daar is geen ruimte voorquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:36 schreef ringomanic het volgende:
Laat Unreal88 is, alsof hij de nieuwe upskirt filmer wil worden, wat heb je aan beeld materiaalin het echt is het veel beter, kan je het een stuk beter zien namelijk
![]()
.
Hij zegt dat het voor school is dus wat maakt het verder uit!.
Maar je zou inderdaad kunnen proberen met die klemmetjes/houders de hoek in te stellen.
Die Mach3 zijn wel goed, die Fusion is dikke troep, erg bot en passen niet goed op de houder.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:25 schreef YazooW het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |