Wachten tot we antwoord krijgen over het adres. Dan alles samenvoegen en op de post doen. Even de mensen pm'en die nog een paintbijdrage moeten leverenquote:
Okayquote:Op maandag 8 februari 2010 00:13 schreef xxiessiexx het volgende:
Tevens de paint in de OP zetten
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit wel het standaard groepje.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:12 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Wachten tot we antwoord krijgen over het adres. Dan alles samenvoegen en op de post doen. Even de mensen pm'en die nog een paintbijdrage moeten leveren
Wie zijn dat? Ik heb: 9611Niels, Pieter-utd, Jor_Dii, Doler12...
Nog meer mensen?
Ik denk het nietquote:Hierbij bevestigen we de ontvangst van je vraag, hartelijk dank daarvoor.
Het is goed mogelijk dat het antwoord op je vraag al op onze website te vinden is.
Een tussentijds topic heeft geen lang leven.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wel het standaard groepje.
Open anders ff een tussentijds topic als je reactie heb, en PM iedereen
Dan is het afwachten tot volgende weekquote:Op maandag 8 februari 2010 00:15 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Een tussentijds topic heeft geen lang leven.
PM'en kan altijdquote:Op maandag 8 februari 2010 00:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan is het afwachten tot volgende week
quote:
Dagcijfers! <10 minutenquote:Op maandag 8 februari 2010 00:22 schreef Maraca het volgende:
Ik ga ook slapenHoop deze week antwoord te hebben van SBS/Undercover
![]()
Tot volgende week [ afbeelding ]
Haha ik zit ook al te f5'enquote:Op maandag 8 februari 2010 00:29 schreef tho_Omas het volgende:
Oh shit. De dagcijfers bijna vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |