Die had ik al gezienquote:Op zondag 7 februari 2010 22:51 schreef k_i_m het volgende:
Oh, excuus, het was Taiwanees!
http://betagids.omroep.nl/uitzending/34912580/nps-wereldcinema:-wayward-cloud/
Let vooral op de mededeling over het gebruik van watermeloenen.
Met als onderdeel een opa die door een veld rent met een watermeloen ja?quote:
Nou, dat klinkt alsof ik echt enorm iets gemist heb.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:59 schreef k_i_m het volgende:
Dat weet ik niet, ik ben afgehaakt na een man die een watermeloen aan het vingeren was. En toen ik weer inhaakte was een mevrouw zich aan het bevredigen met een leeg flesje water, waarna ze de dop kwijt was.
De dansende piemel iigquote:Op zondag 7 februari 2010 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt alsof ik echt enorm iets gemist heb.
Ik had hem dus al gezien en heb nog net niet in mn broek gepiest van de hysterische dansjes van gays in jurkjes en nep punt tietenquote:Op zondag 7 februari 2010 23:03 schreef k_i_m het volgende:
Mijn wederhelft moest het uitzenden, die vertelde al dat er bakken met klachten over binnen zijn gekomen.
Gek he?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:03 schreef k_i_m het volgende:
Mijn wederhelft moest het uitzenden, die vertelde al dat er bakken met klachten over binnen zijn gekomen.
Niet als je oud, versleten en gelovig bentquote:Op zondag 7 februari 2010 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, toch jammer dat we die gemist hebben.gezien de youtube. Maar echt? serieus klachten? Hier kan je toch alleen maar heel hard om lachen?
*proest*quote:Op zondag 7 februari 2010 23:30 schreef Chell het volgende:
Zo, ik heb een boek besteld en haaknaalden en katoenspul dus nu móet ik haken wel gaan kunnen en leuk gaan vinden. Dat ik nog niet verder ben gekomen dan een sliertje vergeten we maar even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |