Hoe?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:31 schreef bakkiethee het volgende:
Nee via netwerk kan je misschien wat regelen.
Ow ik dacht dat je cd drive kapot was. maare kan je niet een iso file maken van die backup en dan mounten via daemon tools op een andere pc, die virteule drive delen over netwerk en dan je dell via netwerk laten opstarten. Maar ik heb het zelf nog nooit gedaan.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:33 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Hoe?
Ik wil hem graag zo dadelijk installeren. anders moet ik weer eerst DVDtjes kopen en daar W7 op branden.
Kost allemaal weer te veel tijd en moeite.
Owja, sorry voor de typo in de TT
Ja, Maar hoe ga ik dat fixen,quote:Op zondag 7 februari 2010 22:37 schreef bakkiethee het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je cd drive kapot was. maare kan je niet een iso file maken van die backup en dan mounten via daemon tools op een andere pc, die virteule drive delen over netwerk en dan je dell via netwerk laten opstarten. Maar ik heb het zelf nog nooit gedaan.
oplossing koop een usb stick van 4GB.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:29 schreef Snaavel het volgende:
Hey, Is het mogelijk om een backup van windows 7 te installeren op mijn Dell latitude D830
zonder CD?
Ik weet dat het mogelijk is met een USB stick maar dan moet je een USB stick hebben van minimaal 4 gb.
Ik heb er maar een van 2 gb.
gelukkig kost het uitzoeken van een alternatief geen moeite en heb je nu minimaal twee uur van je leven weggegooid door te zoeken naar oplossing die je niet verder heeft geholpen. Had een hoop tijd gescheelt als je gisteren nuttigere dingen was gaan doen en vandaag even langs de winkel was gegaan.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:33 schreef Snaavel het volgende:
Ik wil hem graag zo dadelijk installeren. anders moet ik weer eerst DVDtjes kopen en daar W7 op branden.
Kost allemaal weer te veel tijd en moeite.
Als je een networkboot wil doen, moet je alsnog een DVD/USB boot medium hebben of via PXE-boot.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:49 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja, Maar hoe ga ik dat fixen,
Ik heb nog een oude laptop...Naja oud..2004..Maar ik moet dus de Windows 7 iso op die oude laptop instaleren.
dan deel ik hem via netwerk..ik snap het niet meer..
win 7 installeren op een pc van 6 jaar oud??quote:Op zondag 7 februari 2010 22:49 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja, Maar hoe ga ik dat fixen,
Ik heb nog een oude laptop...Naja oud..2004..Maar ik moet dus de Windows 7 iso op die oude laptop instaleren.
dan deel ik hem via netwerk..ik snap het niet meer..
Hendig, als je memory, disk en vga maar toereikend is.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:50 schreef rihago het volgende:
[..]
win 7 installeren op een pc van 6 jaar oud??
ISO Toolquote:Op maandag 8 februari 2010 14:10 schreef Andyy het volgende:
Ja, het is mogelijk.
Volgens mij bood Microsoft zelf de mogelijkheid om het via USB te installeren voor Netbook gebruikers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |