Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
je was me voor, ik was te druk met deze post:quote:Op zondag 7 februari 2010 18:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het verbaast me dat ik de lapo op mn gemak kon maken
Wat wil je weten?quote:
Goed gesproken.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:41 schreef Assiej het volgende:
3e x dat mij het topic afgenomen worden het blijft maar doorgaan
Ik snap niet waarom er dan continu een strijd is tussen Heracles / Twente
Prima als je je eigen voorkeur hebt maar elkaar zowat afslachten en naar wedstrijden gaan om te rellen
Vraag jezelf eens af waarom je naar die wedstrijden gaan.
Het gaat toch om het voetbal ...wees dan immers ook sportief naar de medemens
kunnen ze jou er niet op aan kijken als er gereld word en jij je goed gedraagd
quote:Op zondag 7 februari 2010 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Almeloooooooooo Almelooooooooo!!! << brulden we gisteren ook nog op straat
F1quote:Op zondag 7 februari 2010 18:42 schreef omearos het volgende:
[..]
je was me voor, ik was te druk met deze post:
[..]
Wat wil je weten?
even snel: vrouw, student werktuigbouwkunde, Enschede, F1-liefhebster
En Jos Boerenkool (ja zn achternaam is Moosquote:
Geniaalquote:Op zondag 7 februari 2010 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En Jos Boerenkool (ja zn achternaam is Moos) maar vrolijk meedoen
Elke keer denk ik ja ja ja!!! snel we zijn bijna bij de 300quote:Op zondag 7 februari 2010 18:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Goed gesproken.
Jouw topic komt er wel, gewoon meeposten. Hoe is het verder?
Terwijl de kinderen lagen te slapen zekerquote:Op zondag 7 februari 2010 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Almeloooooooooo Almelooooooooo!!! << brulden we gisteren ook nog op straat
quote:Op zondag 7 februari 2010 18:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
Terwijl de kinderen lagen te slapen zeker....
F1quote:
Waarom wil je zo graag een topic openen?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
Elke keer denk ik ja ja ja!!! snel we zijn bijna bij de 300
Fail...goed goed en met jou?
Dan heeft ze tenminste ietsquote:Op zondag 7 februari 2010 18:46 schreef omearos het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag een topic openen?
Ja, gaat soms wat snelquote:Op zondag 7 februari 2010 18:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
Elke keer denk ik ja ja ja!!! snel we zijn bijna bij de 300
Fail...goed goed en met jou?
Omdat ik mijn 15 topics had voordat ik in de wall of fame mocht komenquote:Op zondag 7 februari 2010 18:46 schreef omearos het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag een topic openen?
Nee ik zit het hele weekend al binnenquote:Op zondag 7 februari 2010 18:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja, gaat soms wat snelof niemand wil m maken. Gisteren oldenzaal nog ingeweest? heel misschien ben ik er vanavond nog wel even
iddquote:Op zondag 7 februari 2010 18:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon niet tegen dat ik gelijk heb
Oja, ik begin deze week met afstuderen, geen wtbk, dat dan weer niet. Ken wel wat lui die dat ook deden! saxion?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:45 schreef omearos het volgende:
[..]
F1nog een maand
Laatstejaars, aan het wachten op bericht van mijn begeleider voor een afstudeerdatum
Meer werktuigbouwers hier?
Saxion iddquote:Op zondag 7 februari 2010 18:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Oja, ik begin deze week met afstuderen, geen wtbk, dat dan weer niet. Ken wel wat lui die dat ook deden! saxion?
quote:Op zondag 7 februari 2010 18:50 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee ik zit het hele weekend al binnen
op vanochtend na, even wezen trainen meer niet
jij dan? denekamp in geweest?
Ga je vanavond doen dan?
Ohja klopt ook had je gezegt!quote:Op zondag 7 februari 2010 18:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
gisteren enschede, vanavond misschien nog even naar de engel!, d'kamp is niet echt wat je zegt denderend
En je woonde ook in enschede? dat is wel handig dichtbij! dankje!, ik heb zeker wel n mooie plek, jij ook? in de buurt?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:53 schreef omearos het volgende:
[..]
Saxion idd
succes met afstuderen. Leuk bedrijf gevonden?
werktuigbouwkunde *Oquote:Op zondag 7 februari 2010 18:42 schreef omearos het volgende:
[..]
[..]
Wat wil je weten?
Wat is uwe leeftijd mevrouwquote:Op zondag 7 februari 2010 18:42 schreef omearos het volgende:
[..]
[..]
Wat wil je weten?
alles is in de buurt als je niet ten zuiden van de snelweg woontquote:Op zondag 7 februari 2010 18:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
En je woonde ook in enschede? dat is wel handig dichtbij! dankje!, ik heb zeker wel n mooie plek, jij ook? in de buurt?
jij ook?quote:
29, via een leuke omweg pas op het Saxion gekomenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:00 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wat is uwe leeftijd mevrouw
welkom trouwens
quote:
ik heb werktuigbouw al binnenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:04 schreef omearos het volgende:
[..]
alles is in de buurt als je niet ten zuiden van de snelweg woontIk woon in noord
[..]
jij ook?
[..]
29, via een leuke omweg pas op het Saxion gekomen
Hou oud is iedereen hier? alle leeftijden?
welkom hierquote:Op zondag 7 februari 2010 19:07 schreef Broertie het volgende:
Uit de OP:
Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
Ik heb het op school zo geleerd: (hetzelfde, alleen in hoog-hooliands....)
Er ligt tussen Dinkel en Regge een land
Ons schone en nijvere Twente
Het land van de arbeid het land der natuur
Het steeds onvolprezene Twente
Daar golft op de essen het goudgele graan
Doet 't snelvlietend beekje het molenrad gaan
Daar ligt er de heide in 't paarsrode kleed
Dat is ons zo dierbare Twente (bis)
*verkapt-kijk-mij-ook-eens-in-twente-wonen*
* Broertie meldt trots een Rijssense bewoner aan
Gewoon de Nederlandse versie dusquote:Op zondag 7 februari 2010 19:07 schreef Broertie het volgende:
Uit de OP:
Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
Ik heb het op school zo geleerd: (hetzelfde, alleen in hoog-hooliands....)
Er ligt tussen Dinkel en Regge een land
Ons schone en nijvere Twente
Het land van de arbeid het land der natuur
Het steeds onvolprezene Twente
Daar golft op de essen het goudgele graan
Doet 't snelvlietend beekje het molenrad gaan
Daar ligt er de heide in 't paarsrode kleed
Dat is ons zo dierbare Twente (bis)
*verkapt-kijk-mij-ook-eens-in-twente-wonen*
* Broertie meldt trots een Rijssense bewoner aan
jouw naamquote:Op zondag 7 februari 2010 19:15 schreef Befferton het volgende:
Ik ben 22!
Nog steeds brak van uitgaan in Oldenzaal!
Goddomme wat een bult bier heb ik gehezen!
Zeg ik dat je op moet tiefen dan?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:20 schreef Broertie het volgende:
[..]
Je moet toch ergens beginnen? Bovendien ben je er zelf ook ooit een geweest!
Dank je!quote:Op zondag 7 februari 2010 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg ik dat je op moet tiefen dan?
Welkom
nog hobbies enzo? uitgaan altijd in enschede enzo?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:28 schreef omearos het volgende:
mja, heb ooit meegepost in het Enschedetopictoen een hele tijd nauwelijks op Fok en nu weer meer tijd doordat ik niet meer alle dagen naar mijn stagebedrijf hoef
waar loop je stage dan?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:28 schreef omearos het volgende:
mja, heb ooit meegepost in het Enschedetopictoen een hele tijd nauwelijks op Fok en nu weer meer tijd doordat ik niet meer alle dagen naar mijn stagebedrijf hoef
WTB-hobbiesquote:Op zondag 7 februari 2010 19:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
nog hobbies enzo? uitgaan altijd in enschede enzo?
19quote:Op zondag 7 februari 2010 19:04 schreef omearos het volgende:
[..]
alles is in de buurt als je niet ten zuiden van de snelweg woontIk woon in noord
[..]
jij ook?
[..]
29, via een leuke omweg pas op het Saxion gekomen
Hou oud is iedereen hier? alle leeftijden?
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:47 schreef Samzz het volgende:
Waar is iedereen?
Ik kijk lekker slim, damn, krijg last van plaatsvervangende schaamte door die mutsen
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:52 schreef Samzz het volgende:
Welke dieren maken honing? Beren
Nou, als ik ooit zo dom word, schiet me alsjeblieft neer
Twee winstpunten, dus goedquote:Op zondag 7 februari 2010 19:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Goed schatje
Hoe was het bij de paardjes in Almelo?
Gister naar Heracles geweestquote:Op zondag 7 februari 2010 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee winstpunten, dus goed
Hoe was jouw weekend, love
Gefeliciteerdquote:Op zondag 7 februari 2010 19:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Gister naar Heracles geweest
En vandaag naar me oma geweest, ze is jarig geweest!
Lekker brunchen
Je bent al 52 man, oale bokquote:Op zondag 7 februari 2010 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en voor degene die 't vroeg: ik ben 26
Whehe, Markoooquote:
quote:
quote:
Nee, hoor. Ik ben gewoon een heet grietjequote:
doe je ook mee?quote:
Ik heb het nog nooit met een jongen gedaan en zou het ook nooit willen.quote:
Neukenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Is iedereen nu geschrokken door mijn homograp en durft nu niemand iets te zeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2010 22:15:52 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tot zomag ik jou niet serieus nemen, of niet serieus nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
werk je in een hotel o.i.d ?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
We hadden vanavond de hele lobby vol met ajacieden. Begonnen ze te zingen: "Wat zijn die tukkers stil"____
Royal Sadness natuurlijk, want die lui gingen terug naar 't oosten
Oja, In holten onnie?quote:
Waar de mensen zitten te eten of voor de kassa staan te wachtenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oja, In holten onnie?
Wat is dan de lobby bij de mac?
Yeahquote:Op zondag 7 februari 2010 22:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
het restaurant![]()
3 mc medewerkers hier in tof
Is het ookquote:Op zondag 7 februari 2010 22:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik vind het nogal een duur woord voor een fastfood restaurant eigenlijk
Is het ook..of denk je dat we voor onze carrière bij de mc werkenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik vind het nogal een duur woord voor een fastfood restaurant eigenlijk
Mwah, ik zou wel manager willen worden in Holten, mooi verdienenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Is het ook..of denk je dat we voor onze carrière bij de mc werken![]()
Als we ons geld maar krijgen
Dat was Jennifer eerst. Ken je die?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwah, ik zou wel manager willen worden in Holten, mooi verdienen
Ja, Jennifer ken ik heel goed zelfsquote:Op zondag 7 februari 2010 22:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat was Jennifer eerst. Ken je die?
Ik ben net terug van 't werkquote:Op zondag 7 februari 2010 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
hee, david is d'r ook
heel verrassend
Dat was de buurvrouw van me maat en z'n vriendin.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, Jennifer ken ik heel goed zelfs
Zij mij ook nog wel
dat was in de voorraadkast?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, Jennifer ken ik heel goed zelfs
Zij mij ook nog wel
Bij Lucas Duiksport daarquote:Op zondag 7 februari 2010 22:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat was de buurvrouw van me maat en z'n vriendin.
ik gleuf d'r niks vanquote:Op zondag 7 februari 2010 22:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooja, en PSV wordt gewoon kampioen
had gekuntquote:Op zondag 7 februari 2010 22:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee
Heel veel met haar gewerkt.
volgens mij moeten we nog 12 wedstrijdenquote:
Klopt, waarvan één tegen elkaarquote:Op zondag 7 februari 2010 22:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij moeten we nog 12 wedstrijden
behalve Wim Kanquote:
dat wordt een hele mooiequote:Op zondag 7 februari 2010 22:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, waarvan één tegen elkaar
Inderdaad. Me maat en vriendin zijn verhuist maar jen woont er nog.quote:
Joah, die ken ik ook wel jaquote:Op zondag 7 februari 2010 22:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Inderdaad. Me maat en vriendin zijn verhuist maar jen woont er nog.
Me maat ken je ook nog wel. Die woonde aan de wollegras altijd.
Rene.
Mwah, ik gelukkig niet meerquote:Op zondag 7 februari 2010 22:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Het is nog net zo'n druktemaker als vroeger
ik ben voorquote:
Kan me zo niet herinneren dat je dat was.quote:
Broertjequote:Op zondag 7 februari 2010 22:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kan me zo niet herinneren dat je dat was.
Je broer ook niet.
Jij bent toch jonger?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Broertje
En ja, ik was heel druk altijd
Favoriete station?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:42 schreef omearos het volgende:
hier een ex-mac-medewerker
Drive Almelo en Enschede centrum
Heb ik dat altijd verkeerd gedachtquote:
Dat denken heel veel mensenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb ik dat altijd verkeerd gedacht![]()
Volgens mij vroeger ook al. Dat ik dacht dat je broertje dus je broer was.
heb in de keuken alleen dress-tafel gedaan. In Enschede werken ze met vaste ploegen, heb veel lol gehad achter de kassa op zondag en lobby op donderdagavondquote:
Vooral Bin, BOP of aan de grillquote:Op zondag 7 februari 2010 22:46 schreef omearos het volgende:
[..]
heb in de keuken alleen dress-tafel gedaan. In Enschede werken ze met vaste ploegen, heb veel lol gehad achter de kassa op zondag en lobby op donderdagavond
jij?
moet je maar geen songfestival kijkenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:45 schreef Assiej het volgende:
Sjalalie - sjalala ..
Emigreren, kan dat nog?
Ik weet niet waar jij de afgelopen dagen hebt geleefdquote:Op zondag 7 februari 2010 22:46 schreef omearos het volgende:
[..]
moet je maar geen songfestival kijken
Heb er gelukkig niks van meegekregenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:48 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij de afgelopen dagen hebt geleefd
maar het kwam in het nieuws etc.etc.
heb het idd in het nieuws gezien, stukje was kort genoeg om niet te irriterenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:48 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij de afgelopen dagen hebt geleefd
maar het kwam in het nieuws etc.etc.
Net als dat er al paaseieren in de winkels liggenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ook niet, zag nu net pas op Frontpage dat er iets van een songfestival is ofzo.
Wist wel dat Fok een speciaal forum heeft maar kdacht dat die onzin nog een maand liet wachten ofzo.
Kom maar opquote:Op zondag 7 februari 2010 22:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit met een jongen gedaan en zou het ook nooit willen.
Maar om overtuigd te zijn van mijn hetero-zijn wil ik het met jou bevestigen.
Elke dag was het op shownieuwsquote:Op zondag 7 februari 2010 22:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb er gelukkig niks van meegekregen
drive almelo? Dan moet ik je kennen. Hoelang ben je daar al weg?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:42 schreef omearos het volgende:
hier een ex-mac-medewerker
Drive Almelo en Enschede centrum
Al 9 jaarquote:Op zondag 7 februari 2010 23:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
drive almelo? Dan moet ik je kennen. Hoelang ben je daar al weg?
Jeetjequote:Op zondag 7 februari 2010 23:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Anders ik wel. 4 uur lang fotoshoppen
Jah, bandfoto gemaakt in een waardeloos decor. Dus het moest wel. Maar het resultaat isquote:
Nee, niet gek. Maar tochquote:
welke band?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jah, bandfoto gemaakt in een waardeloos decor. Dus het moest wel. Maar het resultaat is![]()
Een kleine sneak preview :
[ afbeelding ]
Dat is gaafquote:Op zondag 7 februari 2010 23:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jah, bandfoto gemaakt in een waardeloos decor. Dus het moest wel. Maar het resultaat is![]()
Een kleine sneak preview :
[ afbeelding ]
Ze zijn nog redelijk onbekend, maar wie weet ooitquote:Op zondag 7 februari 2010 23:22 schreef rulerofdeath het volgende:
welke band?
No probquote:Op zondag 7 februari 2010 23:22 schreef Samzz het volgende:
Dat is gaaf![]()
Kan je van mij ook zulke foto's maken?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:10 schreef Biogarde het volgende:
Oldenzaal, ranzigheid posten en compleet tegen een moderator ingaan, 48 uur.
ik rij ook motor!quote:Op zondag 7 februari 2010 19:45 schreef omearos het volgende:
[..]
WTB-hobbiesauto, motor, sleutelen
Uitgaan doe ik nauwelijks, ben meer van bij iemand thuis drinken en ouwehoeren
en jij?
How coolquote:Op zondag 7 februari 2010 23:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
No probHet is vooral de nabewerking die het hem doet
[ afbeelding ]
Matige pafipo met een eerder geplaatste foto![]()
whehequote:
doet-ie niet handigquote:
quote:
Wie is buurmeisje?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:34 schreef Kreator het volgende:
Ja ik ga naar bed. Welterusten, allen.
En een kusje voor buurmeisje.
Ik sta achter de cameraquote:Op zondag 7 februari 2010 23:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben jij die kearl links, ACT?
Klopt.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:36 schreef Redbaron het volgende:
bepaalde dingen zijn beter als het glad is!
Motor hè.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
120 in de 2de versnelling.
Ieder momentje dat het >0 graden is moet je meenemen. Lijkt nog wel even te duren voor het weer warm wordtquote:
ik had gehoopt op komende weekquote:Op zondag 7 februari 2010 23:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ieder momentje dat het >0 graden is moet je meenemen. Lijkt nog wel even te duren voor het weer warm wordt
dit weekend kon het, deze week niet, te koud. Wat rij jij?quote:
quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:52 schreef omearos het volgende:
Ik zit ziek thuisanders was ik wel even gaan rijden, kijken of hij het nog doet.
Ik rij een Honda Nighthawk, jij?
warme melk is een goed planquote:Op zondag 7 februari 2010 23:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, ik kom je wel instoppen en warme melk brengen
![]()
hehe, of die het nog doet? accu bedoel je? ik rij 'n honda cbr, werkte gewoon na anderhalf maand
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:58 schreef omearos het volgende:
[..]
warme melk is een goed plangoed slaapmutsje.
Langsbrengen zal mijn vriend niet zo leuk vinden
Inderdaad accu, die gaf vorig jaar soms kuren, electronisch foutje. Sowieso kans dat hij leeg is, gelukkig heb ik een lader.
Nighthawk is een CB, ik heb CB450.
Kalm aan!quote:
Truste, en fijne dag morgen!quote:
Kalm aan.quote:
quote:De spelersbus van FC Twente heeft vanmiddag voor aanvang van het Eredivisie-duel met Ajax een slagboom van de ArenA geramd.
De chauffeur was weinig oplettend toen hij de oprit van de thuishaven van Ajax bereikte. Hij zag een slagboom over het hoofd en reed hem aan gort. De voetballers van Twente besloten na het ongelukje uit de bus te stappen en het laatste stukje naar het stadion lopend af te leggen.
De bus van de Tukkers kan niet wegkomen, omdat de brandstof op is. Het is onduidelijk hoe de selectie van FC Twente vandaag terugkeert naar Enschede.
Heuuuquote:Op maandag 8 februari 2010 08:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gefeliciteerd San
Goedemorgen vanuit Hengelo trouwens.
Hehehehequote:
ja, omdat ik gister niet dronken was..quote:Op maandag 8 februari 2010 09:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jij vandaag jah? ik had dat gister
dat geloof ik directquote:Op maandag 8 februari 2010 09:59 schreef haakon het volgende:
[..]
ja, omdat ik gister niet dronken was..
quote:Op maandag 8 februari 2010 10:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dat geloof ik directcarnaval ed en Machiel nuchter
![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 06:43 schreef Befferton het volgende:
Gefeliciteerd Paardenmeisje!!![]()
Zal ik je beffertonnen als cadeautje?
quote:
leuk onie, zoiets teruglezenquote:
spijt nooit.quote: