quote:
waarom hebben ze jouw kamer eigenlijk als opslaghok gebruikt ?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:59 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
lol,
Nee dit weekend was een ME ONLY weekend. Heel veel zooi opruimen want ja, mn koffers zaten VOL en mn kamer werd gebruikt als opslaghok + het bijkletsen met familie en vrienden. EN tussendoor nog wat fokken. Mijn dagen waren dus gevuld.
Zodra er iets is om over te praten weet ik je te vinden hoor:D
Ja de vloer is inmiddels weer zichtbaar, alleen staan er nu nog 3 grote tassen en 1 dikke stapel kleding wat uitgezocht moet worden. Maar ik heb besloten deze week elke dag een half uur tot een uur daaraan te besteden, en dan moet het aan het eind van de week wel allemaal weg zijnquote:Op zondag 7 februari 2010 23:02 schreef friemelaar het volgende:
OK, het aanbod blijft staan![]()
Is je kamer inmiddels weer begaanbaar ?
Hiervoor gebruikten ze de oude kamer van mijn broer als opslaghok, en mijn vader wou die kamer op orde krijgen, en daarom hebben ze alle zooi uit die kamer gehaald, en dat in de mijne gezet. Het plan was om dan stukje bij beetje alle spullen bijlangs te gaan en het uit te zoeken, maar dat is er om de een of andere reden nooit van gekomen.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom hebben ze jouw kamer eigenlijk als opslaghok gebruikt ?
dus nou is de kamer van jouw broer opgeruimdquote:Op zondag 7 februari 2010 23:10 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hiervoor gebruikten ze de oude kamer van mijn broer als opslaghok, en mijn vader wou die kamer op orde krijgen, en daarom hebben ze alle zooi uit die kamer gehaald, en dat in de mijne gezet. Het plan was om dan stukje bij beetje alle spullen bijlangs te gaan en het uit te zoeken, maar dat is er om de een of andere reden nooit van gekomen.
Haha, nee ik heb de troep die niet van mij was niet opgeruimd, ik heb het teruggezet in mn broers oude kamer.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:15 schreef friemelaar het volgende:
Goed dat je de vloer in elk geval weer kunt zien, dan is het einde in zicht .
Je kunt natuurlijk ook salaris vragen voor 't opruimen van andermans troep [ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Haha, nee ik heb de troep die niet van mij was niet opgeruimd, ik heb het teruggezet in mn broers oude kamer.
whehehehequote:Op zondag 7 februari 2010 23:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Haha, nee ik heb de troep die niet van mij was niet opgeruimd, ik heb het teruggezet in mn broers oude kamer.
zou wel handig zijnquote:Op zondag 7 februari 2010 23:21 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ga slapen,
Het is voor zo'n eerste schooldag misschien wel handig om wat energie te hebben.
Trusten GF EN FRIEM![]()
![]()
![]()
dat deed hij in het vorige topic ook op het allerlaatste momentquote:Op zondag 7 februari 2010 23:30 schreef friemelaar het volgende:
Wie weet, missc komt ie plotseling weer opduiken..
Yep, of hij gaat jou nadoen....quote:Op zondag 7 februari 2010 23:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat deed hij in het vorige topic ook op het allerlaatste moment
en dat isquote:
whehehequote:Op zondag 7 februari 2010 23:37 schreef friemelaar het volgende:
Jij zei gisteren een aantal keren dat je weg was en kwam dan na zo'n 10 minuten terug, daar had hij nogal commentaar op dus ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |