quote:
Ja indd, ik ga mijn best doen. De grote uitdaging van morgen word het correct uitprinten van mijn stageverslag, inbinden en inleveren daarvan denk ik.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:19 schreef friemelaar het volgende:
Hoi vogeltje,
Stommens gewoon links laten liggen en lol maken met de rest !![]()
EN je hoeft maar 2 uurtjes ofzo dus 'tis zo weer voorbij
tweetyquote:
Goed controleren dat er geen pagina's ontbreken....quote:Op zondag 7 februari 2010 22:21 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja indd, ik ga mijn best doen. De grote uitdaging van morgen word het correct uitprinten van mijn stageverslag, inbinden en inleveren daarvan denk ik.
Ik weet nl niet zogoed meer watvoor printers we op school hebben. Maar daar ga ik morgen ongetwijfeld achterkomen
schoonmaken is wel noodzakelijkquote:Op zondag 7 februari 2010 22:24 schreef --Tweety-- het volgende:
Het valt mij vandaag pas op dat de senseo helemaal niet zo lekker is als ik me herinner.
Dat kan ook liggen aan het feit dat het apparaat al eeuwen niet meer schoongemaakt is, maar toch valt het me tegen.
het is gewoon makkelijkquote:
Ja, op het werk hadden we zo`n prachtig apparaat waarmee je in kleur dubbelzijdig kan printen, maar ik weet niet of die dingen van school daar intelligent genoeg voor zijn.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Goed controleren dat er geen pagina's ontbreken....![]()
En als je dubbelzijdig moet afdrukken op een printer waarbij je het papier moet terug leggen BEGINNEN MET DE EVEN pagina's.
Het is indd makkelijk, maar koffie zetten is niet bepaald moeilijk! Maar morgen ga ik eerst de senseo schoonmaken.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:29 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, op het werk hadden we zo`n prachtig apparaat waarmee je in kleur dubbelzijdig kan printen, maar ik weet niet of die dingen van school daar intelligent genoeg voor zijn.
En als met kleur uitprinten heel duur blijkt te zijn, doe ik het behalve de voorpagina gewoon in zwart wit.
ehm wat?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
hey tweety hoe was het in zandvoort
koffie zetten is idd niet moeilijk, maar een hele pot koffie is me teveel.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:31 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Het is indd makkelijk, maar koffie zetten is niet bepaald moeilijk! Maar morgen ga ik eerst de senseo schoonmaken.
Yep, dat lijkt mij wel de makkelijkste en goedkoopste optie.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
En als je dan een geplasicificeerde voor en achterkant neemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |