Nog mooiequote:Op maandag 8 februari 2010 00:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Al sinds gisterenavond onweer. Eens kijken of Jakarta nog niet weggespoeld is.
Geen idee, heb volgens mij maar 5 uur geslapen. Dat is voor mij in ieder geval te weinig. Maar dat zien we over een aantal uren wel.quote:
Het was heel hoog onweer, met de meeste ontladingen van wolk naar wolk, het was nog te ver weg en het regende waar de bliksems wel naar de aarde kwamen. Helaas, tropisch onweer op deze manier heb je niets aan, althans ik niet, vanuit mijn huis.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nog mooie [ afbeelding ] kunnen maken ?
5 uur is meer dan genoegquote:Op maandag 8 februari 2010 00:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geen idee, heb volgens mij maar 5 uur geslapen. Dat is voor mij in ieder geval te weinig. Maar dat zien we over een aantal uren wel.
hoezo dat?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
Wie heeft er een vuile bom over nu?
Ergens in Miami kan je die goed kwijt
JFquote:Op maandag 8 februari 2010 00:25 schreef john-frusciante het volgende:
Hello allemaal, weer een druk weekend achter de rug
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
Wie heeft er een vuile bom over nu?
Ergens in Miami kan je die goed kwijt
Super Bowl daar nu. Echt heel gaaf.quote:
zoals altijdquote:Op maandag 8 februari 2010 00:25 schreef john-frusciante het volgende:
Hello allemaal, weer een druk weekend achter de rug
En er hangen ook vast meer vlaggen dan in het hele Duitsche Rijk.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Super Bowl daar nu. Echt heel gaaf.
Maar dat gedoe vooraf, met dat volkslied en dat ze het zo zielig hebben in Afghanistan etc
jawohlquote:Op maandag 8 februari 2010 00:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En er hangen ook vast meer vlaggen dan in het hele Duitsche Rijk.
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hier OK , Daar inmiddels ook weer ?
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
had LL je nog een SMS gestuurd?
Gelukkig hebben ze dat door gehad bij de productie van CSI NY/LV en dergelijke. Als je je handel wil verkopen in het buitenland, laat die vlaggen uit beeld.quote:
doet me denken aan een grapje,quote:Op maandag 8 februari 2010 00:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze dat door gehad bij de productie van CSI NY/LV en dergelijke. Als je je handel wil verkopen in het buitenland, laat die vlaggen uit beeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |