laat maar, snap m nuquote:Na de 2-0 (vrije trap Rasmus Elm) zag Jeremain Lens een weergaloze omhaal van 15 meter op de lat uiteen spatten.
Daar zal hij anders over denken.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:54 schreef Paul-89 het volgende:
Been gaat weer lekker door met zijn dramatisch wisselbeleid.
Die gast heeft groot gelijk.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:07 schreef MB23 het volgende:
Ach die van Sichem moet ook eens niet zo huilen.
Dan ga je maar lekker voor handbalscheidsrechter leren. Die sneeuwballen naar de Guzman in de eerste helft vond ik overigens best mooi, hoort erbij, dit ook. Niet alles zo serieus nemen.quote:
"Van Siegem hoerenjong".quote:
Inderdaad, in een knok wedstrijd Bruins en leerdam brengen.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Been is qua wissels gewoon de slechtste trainer van de eredivisie.
Hij fluit ook prima.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:12 schreef Jorwol het volgende:
Ik zal het wel door een Feyenoordbril zien, en ik heb net 20 minuten gemist, maar volgens mij fluit ie prima... Beetje jammer
Als zoveel mensen het zeggen dan zal er wel een kern van waarheid in zittenquote:Op zondag 14 februari 2010 14:11 schreef Paul-89 het volgende:
Van Schichem hoerenjong,,
Is goed Gijpie,,quote:Op zondag 14 februari 2010 14:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Als zoveel mensen het zeggen dan zal er wel een kern van waarheid in zitten
Gijpie? Ik had m voor t eerste gehoord op Radio Rijnmond, moest er toen wel om lachenquote:
jezus wat een redenatie.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Als zoveel mensen het zeggen dan zal er wel een kern van waarheid in zitten
Wie weet heeft Gijpie hem ook wel op Rijnmond gehoord,,quote:Op zondag 14 februari 2010 14:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Gijpie? Ik had m voor t eerste gehoord op Radio Rijnmond, moest er toen wel om lachen
Naja, ik vind het stilleggen voor hoerenjong wel wat overdreven al heeft ie volgens de regels gewoon gelijk.
Gijpie is een Feyenoord-hooliganquote:Op zondag 14 februari 2010 14:15 schreef Paul-89 het volgende:
Wie weet heeft Gijpie hem ook wel op Rijnmond gehoord,,
Probeer eens wat humor in je levenquote:Op zondag 14 februari 2010 14:15 schreef Ebbao het volgende:
jezus wat een redenatie.
Dat wil ik niet zeggen, maar de meeste supporters houden na een waarschuwing wel op. Alleen bij ADO en Utrecht niet.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:19 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
En de rest van de Nederlandse voetbalsupporters zijn allemaal voorbeeldfuncties van hoe het wel hoort?
quote:Op zondag 14 februari 2010 14:21 schreef HaagsPietje het volgende:
utrecht, het lelijke eendje van de eredivisie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |