abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77987000
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:31 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

puur genieten van een doelpunt of overwinning bijvoorbeeld tegen een "aartsvijand" en blij met een voetbaloverwinning op een concurrent.
ipv onder de hash coke en pillen verkerende randdebieltjes die door het jarenlange geen winnen van prijzen terwijl de andere grote stad dat wel regelmatig lukte vol zitten met afgunst jaloezie en haat omdat ze dat simpele feit niet kunnen verkroppen.
viel me toen echt op, hoe verschillende beide supportersgroepen met die wedstrijd omgingen. onvergelijkbaar. (tuurlijk heb je altijd wat harde kerntjes en wat gestoorde individuen maar ik heb het over de supporters "en masse")

ken (helaas) een paar ajax supporters en die hebben steevast een grotere hekel aan psv dan aan feyenoord.
Wat een dramatisch bericht,,
Feyenoord-publiek is gewoon veel emotioneler/fanatieker publiek dan waar dan ook in Nederland. En ajax is een rivaal dus maken ze er ook een echte heksenketel van in De Kuip. Dat je dan meteen maar het complete Feyenoord publiek drugsgebruikers noemt is al erg triest. Ajax-publiek is vaak niet snel tevreden en komt verwend over. In de Arena zit heel erg veel 'dagjes - publiek' terwijl in de Kuip echte supporters zitten die vol zitten met het Feyenoord gevoel en uiteraard automatisch Amsterdam/Ajax haten.
  zondag 14 februari 2010 @ 16:40:02 #277
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_77987105
Feyenoord-publiek, dat zijn toch over het algemeen onderontwikkelde neanderthalers?
.
  zondag 14 februari 2010 @ 16:41:11 #278
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_77987134
hmm, dat is natuurlijk een pleonasme
.
pi_77987267
Valt wel op dat als PSV een keer met veel geluk wegkomt het meteen nieuws is, maar als ajax het doet iedereen zegt dat het aan de tegenstander ligt
Brutal. Fucking. Metal.
pi_77987303
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Valt wel op dat als PSV een keer met veel geluk wegkomt het meteen nieuws is, maar als ajax het doet iedereen zegt dat het aan de tegenstander ligt
Aah maak je niet druk joh jullie worden toch kampioen en een kampioen is altijd terecht kampioen,,
pi_77987304
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:36 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Wat een dramatisch bericht,,
Feyenoord-publiek is gewoon veel emotioneler/fanatieker publiek dan waar dan ook in Nederland. En ajax is een rivaal dus maken ze er ook een echte heksenketel van in De Kuip. Dat je dan meteen maar het complete Feyenoord publiek drugsgebruikers noemt is al erg triest. Ajax-publiek is vaak niet snel tevreden en komt verwend over. In de Arena zit heel erg veel 'dagjes - publiek' terwijl in de Kuip echte supporters zitten die vol zitten met het Feyenoord gevoel en uiteraard automatisch Amsterdam/Ajax haten.
tja das jouw mening. wellicht gezien door een rood/witte bril?
Zoals ik er vrij objectief naar kijk (heb aan beide clubs een grafhekel) zie ik het toch zoals ik het beschreef. De keren dat ik in de Kuip ben geweest heb ik eens om me heen gekeken en me echt verbaasd over het low-life wat toch zeker op de eerste ring aan alle kanten opduikt. En wat voor beschamdende taferelen daar plaatsvinden. Dat heeft totaal niets met clubliefde of passie voor voetbal te maken maar dat is gewoon een broedplaats voor halftamme leeghoofden die de kuip als verzamelplaats hebben veroordeeld.

wat natuurlijk niet betekent dat er niet een heel groot continent aan loyale trouwe supporters bestaat die wel weten hoe zich te gedragen overigens....
pi_77987345
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:46 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Aah maak je niet druk joh jullie worden toch kampioen en een kampioen is altijd terecht kampioen,,
Ben het alleen zat dat PSV nooit terecht kampioen kan worden volgens de meesten. Als ajax het doet is het natuurlijk wel pure klasse en overwicht geweest.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_77987395
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:46 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

Zoals ik er vrij objectief naar kijk (heb aan beide clubs een grafhekel) zie ik het toch zoals ik het beschreef. De keren dat ik in de Kuip ben geweest heb ik eens om me heen gekeken en me echt verbaasd over het low-life wat toch zeker op de eerste ring aan alle kanten opduikt. En wat voor beschamdende taferelen daar plaatsvinden. Dat heeft totaal niets met clubliefde of passie voor voetbal te maken maar dat is gewoon een broedplaats voor halftamme leeghoofden die de kuip als verzamelplaats hebben veroordeeld.

wat natuurlijk niet betekent dat er niet een heel groot continent aan loyale trouwe supporters bestaat die wel weten hoe zich te gedragen overigens....
Kom zelf geregeld in de Kuip en ben al in heel wat stadions geweest. Maar je hebt gelijk tuurlijk zit er gestoord volk tussen kan goed zijn dat het meer is als op andere plekken. Maar ze zitten bij elke club. Toen er nog uit-supporters naar Ajax mochten en de treinen kwamen aan stonden er ook honderden Ajax-fans blikjes te gooien/bommen op Rotterdam te scanderen. Dat volk heb je overal maar er zitte inderdaad ook heel erg veel gewone loyale hartstochtelijke fans.
pi_77987446
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ben het alleen zat dat PSV nooit terecht kampioen kan worden volgens de meesten. Als ajax het doet is het natuurlijk wel pure klasse en overwicht geweest.
Ja is wel zo maar waneer is het geluk en wanneer is het klasse/kwaliteit ? Hoe vaak wint Twente dit seizoen in de slotfase ? Is toch bijna een kwaliteit te noemen.
pi_77987472
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:51 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ja is wel zo maar waneer is het geluk en wanneer is het klasse/kwaliteit ? Hoe vaak wint Twente dit seizoen in de slotfase ? Is toch bijna een kwaliteit te noemen.
Ja precies. Maar dát wordt een klasse genoemd. Als PSV het doet is het omdat ze 85 minuten "kut hebben gespeeld en in de laatste minuten de winst wouden hebben."
Brutal. Fucking. Metal.
pi_77987499
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ja precies. Maar dát wordt een klasse genoemd. Als PSV het doet is het omdat ze 85 minuten "kut hebben gespeeld en in de laatste minuten de winst wouden hebben."
Ja denk dat het frustratie is van PSV-haters.
pi_77987521
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:53 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ja denk dat het frustratie is van PSV-haters.
Terwijl PSV juist niet arrogant loopt te blaten over kampioen worden
Ik snap niet goed waar de haat vandaan komt.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_77987608
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Denk frustratie van mede-titelkandidaten waar het vaak net niet lukt en bij PSV lijkt het altijd nét wel te lukken. Wat ik blijf zien als een kwaliteit.
  zondag 14 februari 2010 @ 17:00:05 #289
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_77987709
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Tja, waar komt het idiote gedrag vandaan van 'supporters' die met elkaar op de vuist menen te moeten gaan? Het gros van de voetbalsupporters zijn nogal domme mensen wat resulteert in dergelijke gedrag en aanverwante kromme ideeën.
.
pi_77987842
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:00 schreef Yankee het volgende:

[..]

Tja, waar komt het idiote gedrag vandaan van 'supporters' die met elkaar op de vuist menen te moeten gaan? Het gros van de voetbalsupporters zijn nogal domme mensen wat resulteert in dergelijke gedrag en aanverwante kromme ideeën.
Daar heb je gelijk in.
pi_77987920
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:00 schreef Yankee het volgende:

[..]

Rellen zijn wel zo ontzettend achterlijk inderdaad.
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 14 februari 2010 @ 17:13:06 #292
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77988091
quote:
Op zondag 14 februari 2010 14:53 schreef Ritmo het volgende:
Happel ga lekker weg met je edit. Dat jij zoiets nou vind kunnen...
Ik ga niet lekker weg met mijn edit. Je doet gewoon normaal hier.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_77990880
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:13 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik ga niet lekker weg met mijn edit. Je doet gewoon normaal hier.
Ik gaf m'n mening. Van mij mogen clubs zo'n vak gewoon hard aanpakken. Nu benadeel je er alleen de overige 90% mee, die zwakzinnigen die doorgingen vonden het alleen maar prachtig dat het gestaakt werd.
-
pi_77991025
De censuur hier gaat soms erg ver. Kritiek op slechte arbitrage en raddraaiers in en om het stadion bijv. schijnt al niet meer te mogen.
pi_77999704
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:46 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

Ja maar jij komt uit Den Haag en bent dus voor ADO en alle ADOsupporters zijn een stel hersenloze hashverslaafden die een IQ van <75 hebben
Feyenoord Rotterdam
  zondag 14 februari 2010 @ 22:16:11 #296
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78001075
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:39 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik gaf m'n mening. Van mij mogen clubs zo'n vak gewoon hard aanpakken. Nu benadeel je er alleen de overige 90% mee, die zwakzinnigen die doorgingen vonden het alleen maar prachtig dat het gestaakt werd.
Je mag je mening geven, maar wel normaal graag. Kleine moeite toch?
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:44 schreef 16meter het volgende:
De censuur hier gaat soms erg ver. Kritiek op slechte arbitrage en raddraaiers in en om het stadion bijv. schijnt al niet meer te mogen.
Klachten? Daar is het Feedback topic voor. Zie je daar wel.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 15 februari 2010 @ 17:54:25 #297
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_78024494
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:22 schreef Barca het volgende:
Wat een watje die scheids bij Utrecht - Feyenoord. Je moet gewoon nokken en niet meer terugkomen. Ze zijn veel te slap en lief.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 15 februari 2010 @ 17:56:41 #298
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_78024549
Ach ... dat Feyenoord is er trots op een armoedig arbeiderszooitje te zijn. Vind ik wel leuk. Eindhoven is in mijn ogen een nepclub. (Oh sorry, offtopic.)
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 15 februari 2010 @ 17:58:54 #299
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_78024589
quote:
Op zondag 14 februari 2010 21:53 schreef MB23 het volgende:

[..]

Ja maar jij komt uit Den Haag en bent dus voor ADO en alle ADOsupporters zijn een stel hersenloze hashverslaafden die een IQ van <75 hebben
Hoe durf je!!!!!

Bij de meesten is het wiet

(overigens ben ik wel degelijk ADO suppogtah!)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:48:26 #300
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_78115190
2-0 voor nec
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')